ThaChamp
Lilleputspiller
|
|
Tak, det ser rigtig godt ud, vil du lave: Mærke: Nike
Sponser: Carlsberg
Farve(r): "Skrig" Gul (: ________
Men det største problem er at jeg ikke ved hvordan man for dem lagt ind i spillet .. ?Hjælp tak XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Tak, det ser rigtig godt ud, vil du lave: Mærke: Nike
Sponser: Carlsberg
Farve(r): "Skrig" Gul (: ________
Men det største problem er at jeg ikke ved hvordan man for dem lagt ind i spillet .. ?Hjælp tak XD
stadig GF??? ved du hvor de normale trøjer ligger, har du downloaded trøjer før eller??? for så kopier du bare de nye over i mappen og overskrive den gamle trøje
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
donfrankie
|
|
Tror du har lavet en fejl på ærmerne. Det ser ud til den sorte kasse som reklamen sidder på går over på begge ærmer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Tror du har lavet en fejl på ærmerne. Det ser ud til den sorte kasse som reklamen sidder på går over på begge ærmer.
havde jeg ikke lige selv lagt mærke til  my bad EDIT: inlæg nr. 700 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 15:34 af Buschaka »
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Englund92
|
|
Hey. Nogen der har lyst til at lave mig nogen Brøndby kits.? Mærke: Adidas Sponser: Unicef Farve: Gul (hjemme) + Rød (Ude) + Blå som en 3. trøje. Modtager dem helst i spil størelse så jeg kan ligge dem ind i spillet. Søger det samme. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThaChamp
Lilleputspiller
|
|
Tak, Nej jeg har ikke lagt trøjer over før, ved hellere ikke hvor de ligger ? :s 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Hey. Nogen der har lyst til at lave mig nogen Brøndby kits.? Mærke: Adidas Sponser: Unicef Farve: Gul (hjemme) + Rød (Ude) + Blå som en 3. trøje. Modtager dem helst i spil størelse så jeg kan ligge dem ind i spillet. Søger det samme.  Så  Har ihvertfald prøvet! Hehe.. Hjemme  Ude  3.trøje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Fed detalje ved udebanen at logoet er både blå og gul! Det kan jeg sgu ikke finde ud af på mine  Rigtig fede trøjer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
fck trøje farve:gul mærke:Nike sponser:toyota
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Shaktar Donetsk Kit Farve: (Hjemme) Orange (Ude) Sort Mærke: Adidas Sponsor: Coca Cola 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laudrup10
Gæst
|
|
Nogle som kan lave en villarreal trøje til mig , en ude og hjemme ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|