|
-LFC-
|
|
Så har jeg også lige et request  Klub: Villarreal Mærke: Adidas Design: Lidt ligesom den Spanien har, altså samme form osv. Trøjer: Ude: Sort med gule detaljer (Dvs adidas streger osv) og hjemme: Gul med enkelte sorte detaljer og sorte adidas striber Håber i kan hjælpe mig  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gade
Gæst
|
|
Kan prøve at lave en Logo men kan ikk love noget  Vil være genial EDIT: klubben er stiftet 1902 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
okay jeg kunne blive ved hele natten, hehe, men det her bliver det sidste ønske fra mig og det er kun fordi AGF' trøjer er pænt grimme så hvis en eller anden gad at designe nogle fede trøje til dem ville det sku være fedt..
Klub: AGF Mærke: Kappa Sponsor: Lexus (Bilen) Farver: de originale farver og gerne både 1 og 2 trøjen
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Vil håbe jeg kan få nogen kits Klub: Hjemmelavet, så ikke noget klublogo, Mærke: Adidas, på midten af logoet. Sponser: Tøjeksperten, deres nye logo. Hjemmetrøjer: Mest Lysegrå og mindre mørke grå. Udebanetrøjer: Mest sort og mindre gul Det må godt være en blanding af Brøndbys og FCM trøjer, eller noget alla det.  Undskyld men kan bare ikk lave det lige nu kan du Evt vente til imorgen ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gade
Gæst
|
|
Undskyld men kan bare ikk lave det lige nu kan du Evt vente til imorgen ?  Selvfølgelig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
  Syntes du ? den er total niice ! Endnu et godt job fra dig ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Kunne godt bruge et par Barcelona trøjer uden sponsor men lavet af Nike, mens farverne skal være nogenlunde de samme, design må i selv bestemme, der behøves ikke og være de striber, som der er på de orginale  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
hvor er det nu lige at man skal ligge dem henne ? 
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Hey ! har problemer med at ligge de der trøjer ind jeg har fået.. Jeg har gjort følgende: brugere - xxxxx - dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 2008 - graphics - pictures - kits - clubs - Spa - La liga - Getafe_home .. - Nogen der kan fortælle mig hvor fejlen er ?  På Forhånd tak !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Så har jeg også lige et request  Klub: Villarreal Mærke: Adidas Design: Lidt ligesom den Spanien har, altså samme form osv. Trøjer: Ude: Sort med gule detaljer (Dvs adidas streger osv) og hjemme: Gul med enkelte sorte detaljer og sorte adidas striber Håber i kan hjælpe mig  . Hvilken sponsor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Hvilken sponsor?
Arrh Telefonica  Edit: Deres logo  
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Jan 2008, 00:04 af LFC Freak »
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Okay ronen.. Listen up.. Hjemmetrøje : Rød/sort , trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa), Udetrøje : Blå/hvid, trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa).. og hvis du er god til skins(ved godt det ikk lige er tråden her) men kan du så lave et med Exeter City's logo som baggrund??  Så kom de også op  Hjemme  In-game  Ude  In-game 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
@ ronen Jeg kan se du bruger R'07 og at dine ingame-kits måler 100 X 110 I FM08 bruges der normalt 130 X 130 - altså SS'08 størrelse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Så har jeg også lige et request  Klub: Villarreal Mærke: Adidas Design: Lidt ligesom den Spanien har, altså samme form osv. Trøjer: Ude: Sort med gule detaljer (Dvs adidas streger osv) og hjemme: Gul med enkelte sorte detaljer og sorte adidas striber Håber i kan hjælpe mig  . Hjemme original Ude original
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|