|
lauritse
|
|
trøjer til palermo hjemmebane: lyserød, sorte detaljer. mærke: Gucci. Sponsor: Playstation 3. udebane: sort, med guld detaljer. mærke og sponsor: de samme.. 3. trøje: hvid, med lyserøde detaljer. mærke og sponsor: de samme.. håber der er nogen der gider 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Jan 2008, 17:19 af lauritse »
|
|
GF <3
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
har lige tjekket og kan se at FCK har 5 trøjer ialt :s så hvis en gider lave dem
Trøje 1. Euro trøjen - farver - hvid / guld - mærke Armani - Sponsor Xbox360
trøje2 Fjerde trøjen - farver sort / guld - mærke Armani - Sponsor Bwin
Du kan lige få Tredje trøjen.  Original Zize  In game Zize  Skal nok lave resten gør det noget vis de ikke har de farver du har sagt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
RCD begynder du snart på min?
Ja laver lige de sidste FCK så starter jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Du kan lige få Tredje trøjen.  Original Zize  In game Zize  Skal nok lave resten gør det noget vis de ikke har de farver du har sagt ? sku meget fed... nej behøver ikke være de farver, bare de skiller sig lidt ud fra de andre...
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
United master
|
|
Ja laver lige de sidste FCK så starter jeg  OK fedt, kan jeg stadig nå at rette på den så jeg får en tredje trøje også?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Du kan lige få Tredje trøjen.  In game Zize  Skal nok lave resten gør det noget vis de ikke har de farver du har sagt ? Du har lavet det sorte ærme for sort. Nu kan man ikke se texturen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan hente alle la liga trøjerne? :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Under downloads  kan du ikk give mig link får har kigget der inde og kunne ikk finde det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
OK fedt, kan jeg stadig nå at rette på den så jeg får en tredje trøje også?
Det sku okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
kan du ikk give mig link får har kigget der inde og kunne ikk finde det?  jeg har dem og kan sender dem til dig hvis du vil... har de fleste lande, så bare spørg
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
jeg har dem og kan sender dem til dig hvis du vil...
har de fleste lande, så bare spørg
det må du meget gerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|