|
United master
|
|
RCD hvis det ikke er for sent må du gerne lave mine united trøjer i samme design som den der FCK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
RCD hvis det ikke er for sent må du gerne lave mine united trøjer i samme design som den der FCK.
Det kan jeg godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
 er hjemme trøjen ok ? den er genial
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
den er genial
Godt at høre  Hvad med ude bane trøjen   In Game   Hjemme in game 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Jan 2008, 16:51 af RCD »
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Okay ronen.. Listen up.. Hjemmetrøje : Rød/sort , trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa), Udetrøje : Blå/hvid, trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa).. og hvis du er god til skins(ved godt det ikk lige er tråden her) men kan du så lave et med Exeter City's logo som baggrund?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Godt at høre  Hvad med ude bane trøjen   In Game  love it.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Okay ronen.. Listen up.. Hjemmetrøje : Rød/sort , trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa), Udetrøje : Blå/hvid, trøjedesign(hummel), sponsor(Kappa).. og hvis du er god til skins(ved godt det ikk lige er tråden her) men kan du så lave et med Exeter City's logo som baggrund??  Skins kan jeg ikke lave til dig desværre.. Ville ellers godt kunne lave det, men det er vist ret krævende!! Finder du også et klublogo til mig?  Også lige, er det ikke lidt fjollet med kappa som sponsor når de spiller i hummel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Godt at høre  Hvad med ude bane trøjen   In Game  Personligt syntes jeg den er alt for mørk. Man kan slet ikke se texturen bagved den knald sorte farve.. Altså "bølgerne" som trøjen laver.. Prøv at lave det i en lidt lysere sort..  Men ellers er den meget fed..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Personligt syntes jeg den er alt for mørk. Man kan slet ikke se texturen bagved den knald sorte farve.. Altså "bølgerne" som trøjen laver.. Prøv at lave det i en lidt lysere sort..  Men ellers er den meget fed.. kan nu meget godt li at den er sådan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Det er jo så også fair nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
er der nogen der ved hvor man kan hente alle trøjerne fra la primiere i spanien ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
har lige tjekket og kan se at FCK har 5 trøjer ialt :s så hvis en gider lave dem
Trøje 1. Euro trøjen - farver - hvid / guld - mærke Armani - Sponsor Xbox360
trøje2 Fjerde trøjen - farver sort / guld - mærke Armani - Sponsor Bwin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
er der nogen der ved hvor man kan hente alle trøjerne fra la primiere i spanien ?
? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
har dem alle men kna ikke huske hvor jeg fik det fra, men hvis jeg kan få dem pakket kan jeg da sende dem til dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|