|
ydersog
Gæst
|
|
Hold: Grasshopper Club Zürich Sponsor: Rolex Farve: Hjemmebane: Blå og hvid - Udebane: Sort og orange Er lidt ligeglad med mærket, da det meget gerne må være en meget flot trøje da det er Rolex som er sponsor. Så hvis nogle kunne tænke sig at lave en trøje som er speciel kunne det være super  På forhånd tak! Hjemme original Ude original
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
jeg venter gerne  Okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
er der nogen der hurtigt kan forklare hvordan man får trøjerne ind i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
RIGTIG gode . tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
du højreklikker og gemmer billedet, går ind og ændre billed størrelsen til 130 x 130 pixels, ændre navnet så den passer med det navn den trøje du vil udskifte den med har og ligger den ind i mappen og så sku den gerne være der
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
du højreklikker og gemmer billedet, går ind og ændre billed størrelsen til 130 x 130 pixels, ændre navnet så den passer med det navn den trøje du vil udskifte den med har og ligger den ind i mappen og så sku den gerne være der
jamen hvor finder man den der mappe hvor alle billederne af trøjerne er ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
gå ind i dokumenter/Sports Interactive/FM 2008/graphics/pictures/kits/clubs/ -landet- / -ligaen- og der har du det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
gå ind i dokumenter/Sports Interactive/FM 2008/graphics/pictures/kits/clubs/ -landet- / -ligaen- og der har du det
den der graphics er der ikk ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Har lige et spørgsmål.. Kan i lave trøjer hvor jeg har logoet fra en hjemmeside?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
den skal du selv oprette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Har lige et spørgsmål.. Kan i lave trøjer hvor jeg har logoet fra en hjemmeside?
Ja, det er dér man oftest får dem fra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
den skal du selv oprette [/quookay men så er barca's normale trøje jo ikk i den er den ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men har du ikke hentet andet grafik herinde fra???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men har du ikke hentet andet grafik herinde fra???
nej for kan ikk få det til og komme ind i spillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|