|
ydersog
Gæst
|
|
Kan simpelthen ikke finde et Derbyshire logo  Undskyld, hvis det var Derby-trøjerne du ville lave  Jeg fik lavet dem - det var dog rigtig svært at finde Derbyshire-logoet, ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
blev så fedt med de brøndby trøjer at jeg sys der manglede lidt ved mine rivalers trøjer, så hvis nogen gider at lave dem?? Hold: FCK Mærke: Armani (er jo Don Ø' hold) Farver: traditionel og gerne en hjemme, ude og tredje trøje Sponsor: Rolex... håber en gider 
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hold:Brøndby Mærke:Nike Farver:Originale Sponsor:UNICEF eller Vestas Håber en har lyst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Klub: Barca Mærke: Nike Sponsor: PS3 Farve: den må godt ligne Man Utd 3 Trøje, den fra sidste år den hvide :b
Nogen der kan hjælpe? på forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Hold: Grasshopper Club Zürich Sponsor: Rolex Farve: Hjemmebane: Blå og hvid - Udebane: Sort og orange Er lidt ligeglad med mærket, da det meget gerne må være en meget flot trøje da det er Rolex som er sponsor. Så hvis nogle kunne tænke sig at lave en trøje som er speciel kunne det være super  Hvis der er nogle som også kunne tænke sig at lave en Silkeborg må de også gerne det!  Hold: Silkeborg Sponsor: Privathospitalet mølholm (Logoet ses i højre hjørne af denne side www.Molholm.dk ) Mærke: Nike Farve: Hjemmebane: Rød/hvid Udebane: Blå/hvid På forhånd tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Klub: Barca Mærke: Nike Sponsor: PS3 Farve: den må godt ligne Man Utd 3 Trøje, den fra sidste år den hvide :b

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
ydersog - det er sku nogle fede trøjer du for lavet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Hvis man får lavet nogle trøjer, hvordan kommer de så ind i spillet  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Hold: FCK Mærke: Armani (er jo Don Ø' hold) Farver: traditionel og gerne en hjemme, ude og tredje trøje Sponsor: Rolex hvis du gider ydersog, ku være fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
Hvis man får lavet nogle trøjer, hvordan kommer de så ind i spillet  ? kom med din mail så sender jeg en guide til dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hold: FCK Mærke: Armani (er jo Don Ø' hold) Farver: traditionel og gerne en hjemme, ude og tredje trøje Sponsor: Rolex hvis du gider ydersog, ku være fedt  Kan godt lave dem hvis du kan vente en times tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka