|
Batigol
|
|
Klub: St.Pauli Mærke: Nika Sponser: BWIN Hjemmetrøjer: Må du vælge? Udebanetrøjer: Må du vælge? Håber du kan lave dem?  Går ud fra at du mener Nike. Her er et forsøg: Hjemme:  Ude:  Du kan se dem i templatesize her: HjemmeUde
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
hvordan for man dem ind i spillet og hvis det er må du gerne lave et sæt til mig Hold - Brøndby IF Mærke - Fubu Sponsor - Nintendo Wii Farver - traditionel, og gerne hjemme, ude og tredje trøje hvis du har tid... 
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
i hvilket program laver i dem??
Adobe Photoshop CS3 eller CS2 hvordan for man dem ind i spillet og hvis det er må du gerne lave et sæt til mig Hold - Brøndby IF Mærke - Fubu Sponsor - Nintendo Wii Farver - traditionel, og gerne hjemme, ude og tredje trøje hvis du har tid...  Det med at få dem ind i spillet, kan jeg ikke hjælpe med. Der må jeg sige pas  Uha, Fubu. Den bliver lidt tricky  Skal nok forsøge.
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
Buschaka
|
|
^^ okay, tror jeg har fundet ud af det, hehe... ja sys det ku være fedt... tak 
|
|
|
|
|
|
BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Adobe Photoshop CS3 eller CS2
kunne du evt. sende link til et sted jeg kan downloade fotoshop??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
ahhh det er noget man ska købe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Du kunne evt. hente en trial, for at se om det er noget for dig. Google det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Du kunne evt. hente en trial, for at se om det er noget for dig. Google det  ok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hold: Brøndby Det må godt bare være de normale trøjer dog med UNICEF på i stedet for CODAN 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prebinho
Lilleputspiller
|
|
Går ud fra at du mener Nike. Her er et forsøg: Hjemme:  Ude:  Du kan se dem i templatesize her: HjemmeUdeMange tak for de flotte trøjer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Du kunne evt. hente en trial, for at se om det er noget for dig. Google det  har prøvet at google det kan du ik finde en side med en trial på jeg er lidt håblås til at søge på google 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
har prøvet at google det kan du ik finde en side med en trial på jeg er lidt håblås til at søge på google  Prøver lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|