|
Englund92
|
|
Den er meget fin.  Men ved ikke om du kan lave den i den rigtige hjemmetrøje?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Dec 2007, 20:12 af Englund92 »
|
|
|
|
|
|
|
martinjensen90
|
|
Hold: Liverpool
Mærke: Adidas
Sponser: LG
Farve(r): Rød - Grå
Må der står Jensen bag på ryggen - nr. 13
|
|
|
|
|
|
Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!
YNWA!
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Atletico madrid Nike BØGE ligesom den united trøje jeg ønskede BØGE skal stå istede for KIA ligesome på united trøjen deres normale farve hvis du gider kan du måske redigeren united trøjen så den passer ind i spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PLerborg
|
|
Hold: AGF
Mærke: Hummel
Sponser: Faxe Kondi (ligesom deres udebane trøje)
Farve: Lyseblå
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PLerborg
|
|
Hold: Barcelona
Mærke: Nike
Sponser: Unisef (samme farve skrift som deres gamle udebane trøje var, altså gulgrøn)
Farve på trøje: Sort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Hold: Villarreal Mærke: Nike Sponsor: Telefonica Farve på trøje: Gul Designet skal være lidt i samme stil som Manchester Uniteds nuværende, søger en udebane trøje også som bare skal være sort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Hold: Hamborg Mærke: Nike Sponsor: Unicef Farve : Hjemme: Hvid med røde striber Har en til  Hold: Grasshopper Club Zürich Sponsor: Rolex Farve: Blå og hvid Er lidt ligeglad med mærket, da det meget gerne må være en meget flot trøje da det er Rolex som er sponsor. Så hvis nogle kunne tænke sig at lave en trøje som er speciel kunne det være super 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Dec 2007, 23:11 af Grasshoppers »
|
|
|
|
|
|
|
Rax
|
|
Hold: Wacker Tirol Mærke: Adidas Sponser: Kik: http://www.imster-kaufpark.com/bilder/logo-kik.jpgog under det, skal det stå. sport1.at: http://www.werbeplanung.at/upload/sport1.at_logo36.gifVil gerne have fjernet de to sponsorer der sidder ude på armene. Ellers skal T-mobile bundesliga logoet selvfølgelig være der, og også wacker loget, bare uden stjernen over logoet. Farve(r): De grønne og sorte striber... Og så meget lidt guld rundt omkring (f. eks skal addidas logoet være i guld, og så guld ned af ærmerne, og nogle guld kanter rundt omkring. Og så vil jeg gerne have sat de helt samme sponsorer og mærker på udebanetrøjen, men der skal ikke ændres i farven... Glæder mig meget til at se resultatet 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 12:09 af Rax »
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Klub: Derby Merke: kappa farger: Hjemme: Hvit med svarte detaljer Borte: Svart med hvite detaljer Tredje: Gull Sponsor: Derbyshire (den samme som di har no)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Klub/Land: Frankrig Mærke: Le Coq (Tror jeg det hedder) Farver: Blå, gerne med røde og hvide detaljer, altså ligesom den er nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Klub: Derby Merke: kappa farger: Hjemme: Hvit med svarte detaljer Borte: Svart med hvite detaljer Tredje: Gull Sponsor: Derbyshire (den samme som di har no)
Noen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gade
Gæst
|
|
Klub: Hjemmelavet, så ikke noget klublogo Mærke: Adidas, på midten af logoet. Sponser: Tøjeksperten, deres nye logo. Hjemmetrøjer: Mest Lysegrå og mindre mørke grå. Udebanetrøjer: Mest sort og mindre gul Det må godt være en blanding af brøndbys og FCM trøjer, eller noget alla det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prebinho
Lilleputspiller
|
|
Klub: St.Pauli Mærke: Nika Sponser: BWIN Hjemmetrøjer: Må du vælge? Udebanetrøjer: Må du vælge? Håber du kan lave dem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|