|
Nissum
Gæst
|
|
Hold: Brøndby Mærke: Adidas Sponsor: Vil jeg gerne have til dBA MEDIA hvis det er muligt Farve: normal Kunne være vildt fedt hvis der var en som kunne hjælpe der  /F Helms
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Hold: Manchester Mærke: Nike Sponser: BØGE istedet for AIG Farve: deres normale farve
ønsker både hjemme og ude og hvis i vil tredje trøje i hvid det røde man utd logo skal være blåt
Hvis du kunne finde et billede af de såkaldte "BØGE" ville det være fint.  Hold: Brøndby Mærke: Adidas Sponsor: Vil jeg gerne have til dBA MEDIA hvis det er muligt Farve: normal Kunne være vildt fedt hvis der var en som kunne hjælpe der  /F Helms Og det samme her: Hvis du kunne finde et billede af "DBA MEDIA" logoet, kunne det da godt være det var noget man ville kigge på 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 19:58 af mfjr »
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Er der i øvrigt nogle der kan flytte kategorien "Kits" til Football Manager 2008 forumet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
BØGE er ikke et firma men mit efternavn og syntes det kunne være fedt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Dec 2007, 16:56 af mfjr »
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
Super kan du lave den i blå og i sort
ps. hvor skal den gemmes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PLerborg
|
|
En der gider lave en sort Barcelona trøje med Unicef som logo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PLerborg
|
|
Og en mørkeblå AGF trøje med Ceres som logo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Red love
Gæst
|
|
Og en mørkeblå AGF trøje med Ceres som logo  Kom så de Hviiiee...  Blir stor mod FCM i morgen.. Stolte som få, Stolte som få... lå lå lå..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PLerborg
|
|
Ja det blir virkelig stort, nu må vi se om de kan klare den, de var sku lidt uheldig mod FC Nordsjælland.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettepjevs
|
|
kan du ikke lave den så den padser ind i spillet i stedet for en kæmpe version
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Kan folk ikke udfylde den formel som man skal når de ønsker trøjer. Det gør det hele meget nemmere end bare at skrive "En som vil lave en Liverpool trøje i grøn til mig?".
Så udfyld de kriterier som er krævet, ellers kan i vente længere på jeres ønsker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Kan folk ikke udfylde den formel som man skal når de ønsker trøjer. Det gør det hele meget nemmere end bare at skrive "En som vil lave en Liverpool trøje i grøn til mig?".
Så udfyld de kriterier som er krævet, ellers kan i vente længere på jeres ønsker.
Fuldstændig enig... Kan da lige gentage mig selv: Hej vis der nogle der havde et ønske om en kit til alverdens klubhold, så vil jeg meget gerne lave dem.
Skriv således:
Hold: ....
Mærke: ....
Sponser: ....
Farve(r): ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Englund92
|
|
Hold: Brøndby IF
Mærke: Adidas hjemmetrøje
Sponser: Englund (Med blå skrift. Lidt ligesom "Codan")
Farve(r): Gul
Og det må gerne være et stort billede. Lidt ligesom manchester-trøjen ovenover.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donfrankie
|
|
Hold: Brøndby IF
Mærke: Adidas hjemmetrøje
Sponser: Englund (Med blå skrift. Lidt ligesom "Codan")
Farve(r): Gul
Og det må gerne være et stort billede. Lidt ligesom manchester-trøjen ovenover.
Har lige gjort et forsøg, kan den bruges?  Gamesize: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|