|
FCKboy
|
|
Klub: Brann Merke: Kappa Farge: Hjemme trøye : Rød Borte: Svart med røde detaljer tredje trøje: Hvit med blå detaljer Sponsor: Hydro
Det er nå 22 dager siden min forspørsel =(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper-J
|
|
Klub : Brøndby Mærke :  Op til designeren Farve : Hjemmetrøje : Gul Farve : Udetrøje : Blå Farve : 3. Trøje : Rød Sponsor : Carlsberg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Folk laver vist ikke så mange kits mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Selvfølgelig kan det da lade sig gøre at få lavet en trøje. Prøv evt. at tjekke hvem der plejer at lave trøjer f.eks. kwn2k, og send en PM til dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutd5
|
|
Det er nå 22 dager siden min forspørsel =(
Hvis du gider at give mig et link til deres nuværende trøje, kan jeg godt kigge på det. Det samme med sponsoren..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutd5
|
|
FCKboy: Håber du gider at bruge dem.. Hjemme;  Ude;  Tredje;  og tak til tturbo for linksene 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Sep 2007, 17:56 af manutd5 »
|
|
|
|
|
|
|
Kasper-J
|
|
Klub : Brøndby Mærke : Op til designeren Farve : Hjemmetrøje : Gul Farve : Udetrøje : Blå Farve : 3. Trøje : Rød Sponsor : Carlsberg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Klub : Brøndby Mærke : Op til designeren Farve : Hjemmetrøje : Gul Farve : Udetrøje : Blå Farve : 3. Trøje : Rød Sponsor : Carlsberg
Vil da gerne lave dem - men kan du ikke skrive hvilke farver der ellers skal være på trøjen? - ellers bliver den bare gul/blå/rød uden andet på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
FCKboy: Håber du gider at bruge dem.. Hjemme;  Ude;  Tredje;  og tak til tturbo for linksene  Tusen Takk =D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tøndemageren
Lilleputspiller
|
|
Sad lige og fik den mærkelige idé om at det kunne være fedt med f.eks. Danmarks EM '92-trøje og andre sådanne klassiske landsholdstrøjer i mit spil, men er sgu ikke ligefrem verdens bedste til det med de trøjer selv, så ville hører om der er nogen der vil påtage sig en sådan opgave? 
|
|
|
|
|
|
COME ON Brøndby
|
|
|
|
|