|
MLL
|
|
Tak Blaugrana de er monster fede.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
vil du lave en lilla ab 70 Trøje til mig i stedet for den grønne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
tak tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
@Blackhawk: Troede jeg skulle lave  Hvad er der nu galt i det? Kan ikke se hvorfor jeg så ikke lave nogle. I øvrigt havde jeg lavet dem i forvejen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
vil du lave en lilla ab 70 Trøje til mig i stedet for den grønne
Har desværrer slettet .psd'en, så det bliver ikke lige forløbig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Hallo ?
Er der nogen der vil lave et til mig .
Det skal være brøndby trøjen både for og bagfra og der skal være de normale sponser og de normale mærker og bag på skal der står Bim nummer 99 , og det skal være den gule .
Og på den blå trøje de har skal være med normale sponser og normale mærker på og både for og bagfra og der skal så star Bim og så nummer 71
Jeg søger stadig en der kan lave det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Hvad er der nu galt i det? Kan ikke se hvorfor jeg så ikke lave nogle. I øvrigt havde jeg lavet dem i forvejen.
Rolig nu  Blev bare en smule irriteret over det, da det tog lidt tid, men det er fair nok  Du må da undskylde hvis jeg gjorde dig sur 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
|
|
|
|
|
FCKboy
|
|
Blaugrana92 kan du lage en skottland 3. drakt..likt design som di tidligere.. Frage: Du bestemmer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Blaugrana92 kan du lage en skottland 3. drakt..likt design som di tidligere.. Frage: Du bestemmer  Selvfølgelig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Rolig nu  Blev bare en smule irriteret over det, da det tog lidt tid, men det er fair nok  Du må da undskylde hvis jeg gjorde dig sur  Det er i orden. Det er bare principet der irrertere mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Er der nogen der vil lave et til mig .
Det skal være brøndby trøjen både for og bagfra og der skal være de normale sponser og de normale mærker og bag på skal der står Bim nummer 99 , og det skal være den gule .
Og på den blå trøje de har skal være med normale sponser og normale mærker på og både for og bagfra og der skal så star Bim og så nummer 71
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Du mangler mine B92.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Blackhawk er også velkommen til at lave dem, hvis du ikke har tid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|