mfjr
|
|
Et lille ønske: Hold: OB Hjemme: Blå-Hvid stripet. Ude: Selv Bestemme. 3: Selv bestemme. Mærke: Adidas (gerne det nye design) Sponser: Selv bestemme, bare det samme på alle 3 trøjer. Håber i gider.  MFJR.
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Du er da selv god mjfr! 
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
jo tak  men sidder i øjeblikket på en pc uden ps.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
N.Bendtner
|
|
en der vil lave marseille 1. og 2. og 3. til mig i har i bestemmer slev hvordan de ska se ud  bare de er flotte
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Et lille ønske: Hold: OB Hjemme: Blå-Hvid stripet. Ude: Selv Bestemme. 3: Selv bestemme. Mærke: Adidas (gerne det nye design) Sponser: Selv bestemme, bare det samme på alle 3 trøjer. Håber i gider.  MFJR.  en der gider?
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Come on! ingen friske??
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Et lille ønske: Hold: OB Hjemme: Blå-Hvid stripet. Ude: Selv Bestemme. 3: Selv bestemme. Mærke: Adidas (gerne det nye design) Sponser: Selv bestemme, bare det samme på alle 3 trøjer. Håber i gider.  MFJR.      
|
|
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
en gider at lave ab70 trøjer til mig
Sponsor adidas
Mærke selv bestemme
Farve selv bestemme
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 14:26 af Blackhawk »
|
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
Danke nu har jeg trøjerne så nu starter jeg min blog
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Tak de er fede! Hvis der er andre der gider er de meget velkomne! (ik fordi dine kits ikke var gode nok)
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Hej.
Kunne godt bruge nogle nye Zaragoza-trøjer. Der er stort set frit slag hele vejen rundt. Mærket skal dog helst være Adidas.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Hej.
Kunne godt bruge nogle nye Zaragoza-trøjer. Der er stort set frit slag hele vejen rundt. Mærket skal dog helst være Adidas.
jeg vil godt kigge på det... 
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|