|
ronen
|
|
Som du vil, men den skal ikke være for langt ude i forhold til hvordan den allerede ser ud.
okay.. Det kigger jeg bare lige på her inden så længe..  Nogen her inde der laver 3D creased kits...??
Jeg ved at mjfr har prøvet sig lidt med det, så du kan evt. spørge ham.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
ok
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Hvad laver i spillerdragter til? Er det noget man kan på FM07 - altså have sine egne? (og lave egen klub?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hvad laver i spillerdragter til? Er det noget man kan på FM07 - altså have sine egne? (og lave egen klub?)
Dels får de lavet trøjer til det hold de spiller med. Kan være de ønsker en anden sponsor eller et andet mærke trøjer. Og dels til deres egne hold. For ja man kan lave sig eget hold i Editoren som følger med spillet. Men pas på med at lege med Editoren hvis du ikke kender den.. Tag altid backup inden du begynder at ændre noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
Dels får de lavet trøjer til det hold de spiller med. Kan være de ønsker en anden sponsor eller et andet mærke trøjer. Og dels til deres egne hold. For ja man kan lave sig eget hold i Editoren som følger med spillet. Men pas på med at lege med Editoren hvis du ikke kender den.. Tag altid backup inden du begynder at ændre noget.
Okay, nice nok, det vidste jeg ette engang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Kunne jeg få nogen til at lave en lækker Everton trøje? :-)
Voila  Everton  In-game: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Her er der så en West Ham trøje med Nike som sponsor : West Ham:  In-game:  Skulle hilse og sige tak. Jeg kan også rigtig godt liden den. 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Så lidt så lidt!!  Er også selv ret tilfreds med den.. Har ikke rigtig prøvet at lave sådan farve overgange, som i de der prikker i bunden.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batigol
|
|
Meeeen. Hvordan er det nu liiige man ligger det ind  Ved det er noget med en config fil, men det er så også det. 
|
|
|
|
|
|
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed. Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Er sq ikke så god til det med config filen.. Men jeg mener at Tturbo (tror jeg nok han hedder) er rimelig skrap til det.. Jeg takker  Så lidt da!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hey ronen, hvordan laver du vandmærke på trøjen, foreksempel på Westham trøjen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Jeg tager logoet og laver det nu i den størrelse jeg vil have, sætter det ind på trøjen og sætter layeret (det som bliver vandmærket) til at være Overlay, også justere jeg på opacetiy (staveplade  ).. Håber du forstår..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS