|
søgaard
Gæst
|
|
WTF.. her i Frederikshavn har vi ingen trøjesponsore..  Spiller heroppe, så ved det.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfac
Gæst
|
|
he he... tja kunne ikke finde et fuldt billede af trøjen så det blev bare sjusset sig frem til noget.... men ser da heller ikke ud til de bliver lavet alligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Kære ærede trøjedesigner  Jeg vil gerne, hvis dette er muligt, bestille et par trøjer til mit AGF hold i min blog.. Hjemmebanetrøjen GERNE MED KRAVE:Hold: AGF Mærke: Hummel Sponser: Ceres Farve(r): Hvid, med mørkeblå hummelvimpler. Udebanetrøjen GERNE MED KRAVE:Hold: AGF Mærke: Hummel Sponser: Faxe kondi Farve(r): Rød, med blå hummelvimpler. Dette vil blive næsten AGF's rigtige spilledragt..!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
he he... tja kunne ikke finde et fuldt billede af trøjen så det blev bare sjusset sig frem til noget.... men ser da heller ikke ud til de bliver lavet alligevel
Anyway.. Her er en billede på vores hjemmeside..  men siden bliver aldrig opdateret.. men det her er nogenlunde trøjen bar uden sponsor.. http://ffifodbold.dk/index.php?id=117
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
kunne være nice med Kits og Logoer fra de Nordirske liga:P på forhånd tak:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfac
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kunne godt tænke mig Barca's 3. trøje hvis en gad at lave den til mig  Hold: Barcelona Mærke: Nike Sponser: Ingen Farve(r): Lysegrøn Trøjen kan ses her!EDIT : Trøjen skal helst være R'07 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Apr 2007, 19:46 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
Nachiz
Lilleputspiller
|
|
Kunne faktisk godt tænke mig sådan en her: Hold: Næstved Trøje: Hjemmebanetrøje som er grøn Mærke: Nike Sponsor: Tuborg eller Jyske Bank Hvis en ville lave den, ville jeg blive glad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nachiz
Lilleputspiller
|
|
Er debatten gået død her eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
vil da gerne kigge på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Apr 2007, 21:38 af GHERTESTEAS »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
De er meget nice  Kunne du tænkte dig at lave nogle PSP walls?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Kunne faktisk godt tænke mig sådan en her: Hold: Næstved Trøje: Hjemmebanetrøje som er grøn Mærke: Nike Sponsor: Tuborg eller Jyske Bank Hvis en ville lave den, ville jeg blive glad  Her: http://img370.imageshack.us/img370/9559/niflc9.pngSkal lige siges det er min første 3D Creased kit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr