|
Quistgaard
|
|
er der ikke en der laver en Lyngby trøje (udebane)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfac
Gæst
|
|
@donfrakie
Den er super, venter i spænding p 2. og 3. trøjen.
Er de i den rette størrelse til at virke i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jfac
Gæst
|
|
Super! og tak for hælpen...
Lige for at være helt sikker så åbner jeg en config-fil under "graphics" mappen og indsætter nedenstående linjer i koden ikke? (hvor 544 er nørresundbys unikke id)
<record from="FIL-NAVN#1" to="graphics/pictures/team/544/kits/away"/> <record from="FIL-NAVN#2" to="graphics/pictures/team/544/kits/home"/> <record from="FIL-NAVN#3" to="graphics/pictures/team/544/kits/third"/>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donfrankie
|
|
Super! og tak for hælpen...
Lige for at være helt sikker så åbner jeg en config-fil under "graphics" mappen og indsætter nedenstående linjer i koden ikke? (hvor 544 er nørresundbys unikke id)
<record from="FIL-NAVN#1" to="graphics/pictures/team/544/kits/away"/> <record from="FIL-NAVN#2" to="graphics/pictures/team/544/kits/home"/> <record from="FIL-NAVN#3" to="graphics/pictures/team/544/kits/third"/>
Ja, det ser meget rigtig ud. Og det var så lidt. Bruge 15 min på at finde logoer til NB og nørresundby bank og så lave den første trøje. Bruge så max 10 minutter idag på at lave 2. og 3. trøjen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelJensen10
|
|
3. trøje til AGF med Sponsor: Alm. Brand el. Coca Cola Farve: Lyserød
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Her! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
vil du også have en ude?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelJensen10
|
|
vil du også have en ude?
Ja tak og gerne i den rigtig størrelse . så jeg kan sætte den ind i spillet ,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 ?? Rolig nu, manden er jo ikke online, du skal bare være glad for at han overhovedet vil lave kits, han får jo ikke noget får det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Kan man ønske at få lavet en trøje her?
I så fald kunne jeg godt bruge et sæt R07 trøjer til Fortuna Dûsseldorf fra Regionaliga Nord...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|