home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Unisport tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tit køber du noget fra Unisport?
Et par gange om ugen
- 1 (1,9%)
Et par gange om måneden
- 0 (0%)
Hver trejde måned
- 14 (26,4%)
Hver halve år
- 21 (39,6%)
Køber slet ikke derfra
- 17 (32,1%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Unisport tråden  (Læst 15253 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #45: 24 Mar 2008, 20:47 »

Kan de tåle at komme i vaskemaskinen ?
Mine er vasket flere gange, og de holder stadig upåklageligt
Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #46: 09 Jun 2008, 22:52 »

Bestilte Adidas Predator sidste søndag, og fik dem som ventet et par dage efter, tirsdag, og fandt desværre ud af at de var for små. Fint nok, så sender vi dem da bare tilbage samme tirsdag. Og dagen efter får jeg en mail om at de har modtaget varen, og vil sende en mail, når støvlerne er sendt tilbage til mig.  De er dog ikke kommet endnu. Er det bare mig, eller er det "langsomt" når der står at de kan sende et par støvler mellem 1-2 dage?
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #47: 09 Jun 2008, 22:54 »

Det er mig rimelig frustrerende, at de ikke sælger Hollands hjemmebanetrøjer med originalt v. Nistelrooy 9 bag på længere. Så må der investeres i en engelsk hjemmebanetrøje med Rooney 9 bag på i stedet.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #48: 16 Jun 2008, 12:42 »

Så har jeg fået mine benskinneholdere, kan ikke lige finde billedet af den på unisport. Men det kommer til at se sån ud, dog er Spelmanns bare strømper. Har lige prøvet at have den på, de er skidesmarte så slipper jeg får at sidde og tage tape på før hver kamp. http://www.brondby.com/upload/biffile0_pxa667vxgtbb2jitmrhv_46520.jpg

Udover det var der også en udgave af 'Player' med, det er super service. Det er det sidste nye, har ikke betalt noget for det. Men det går vel op med portoen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #49: 16 Jun 2008, 12:43 »

Unisport er en nice butik! Dog vil jeg også henvise til mmsport.dk
De har et kæmpe udvalg!
Logged

MaddYHansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #50: 16 Jun 2008, 12:45 »

jeg købte 5 trøjer til mit fodbold hold og jeg fik at vide at de var udsolgte ! Det er bare mega surt!
Logged

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

SoAP
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #51: 16 Jun 2008, 13:07 »

Hvorfor skulle butikken flyttes? Huh

Den var meget bedre før Skuffet
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #52: 07 Jul 2008, 16:39 »

Unisport er en nice butik! Dog vil jeg også henvise til mmsport.dk
De har et kæmpe udvalg!

Tja. Det er mere klubtøj man kan købe på mmsport.dk
De har overhovedet ikke noget lignende et udvalg som unisport.dk har på fodboldstøvler mm. Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #53: 07 Jul 2008, 16:59 »

Unisport i er mine øjne meget bedre end MMSport.dk. Har handlet begge steder - og både priser, kundehjælp osv. er meget bedre hos Unisport.

Lige pt. overvejer jeg også stærkt at smide penge efter den nye Arsenal-trøje, selvfølgelig med nummer 14, Walcott, på ryggen.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #54: 07 Jul 2008, 17:04 »

Hehe, jeg har samme tanker om den nye Arsenaltrøje. Enten med Walcott eller Vela på ryggen. Men venter lidt endnu Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #55: 07 Jul 2008, 17:04 »

Unisport i er mine øjne meget bedre end MMSport.dk. Har handlet begge steder - og både priser, kundehjælp osv. er meget bedre hos Unisport.

Lige pt. overvejer jeg også stærkt at smide penge efter den nye Arsenal-trøje, selvfølgelig med nummer 14, Walcott, på ryggen.

Der må jeg være direkte uenig... Jeg har i hvert fald lige det modsatte opfattelse... mmsport.dk er feks hurtigere til at leverer varen er min erfaring i hvert fald...

Plus at de 10% man får som LiverpoolFC medlem jo også hjælper godt på vej Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #56: 07 Jul 2008, 17:13 »

Syntes mmsport er ringe i deres tilbud. F.eks BIFs gamle trøje skal de have 200 for, hvor Unisport sælger den til 79, eller noget i den dur.. Det er virkelig ikke godt at man vil have 200, for en gammel trøje, som ingen den dag idag vil eje.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #57: 25 Sep 2008, 14:10 »

Er på udkig efter en Atletico Madrid trøje, det skal være den fra sidste sæson, for gider ikke bruge 500 kr. på en helt ny trøje.
Så hvis der er nogen som har et link til deres trøje, og kan skaffes til en rimelig pris, vil jeg være en meget taknemmelig ;-)
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #58: 25 Sep 2008, 14:15 »

Er på udkig efter en Atletico Madrid trøje, det skal være den fra sidste sæson, for gider ikke bruge 500 kr. på en helt ny trøje.
Så hvis der er nogen som har et link til deres trøje, og kan skaffes til en rimelig pris, vil jeg være en meget taknemmelig ;-)

Nederst til venstre Wink
http://www.mmsport.dk/group.php?id=123

Edit: det var så ikke helt rigtigt, den er jo fra sæsonen 06/07  Peace
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 14:17 af JKJ » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #59: 27 Sep 2008, 21:02 »

Jeg elsker Unisport for, at man stadig kan få trykt "ZIDANE 10" bagpå de franske landsholdstrøjer. Generelt en genial butik, men jeg synes sgu stadig, at Villarreal mangler på hylderne. Man kan så få Villarreal hos MMSport, men de har ikke tryk. Skuffet
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010