home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Unisport tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tit køber du noget fra Unisport?
Et par gange om ugen
- 1 (1,9%)
Et par gange om måneden
- 0 (0%)
Hver trejde måned
- 14 (26,4%)
Hver halve år
- 21 (39,6%)
Køber slet ikke derfra
- 17 (32,1%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Unisport tråden  (Læst 15255 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Unisport.
« Svar #30: 09 Feb 2007, 17:06 »

Pelen: Har du set eksempelvis FCK's tryk? Det er specielt fordi der er et logo i nederst. Vis der er en FCK spiller med et ikke grønt navn, så får du stadig hans navn og nummer trykt på, med standard tryk,og ikke med det eftertraktede logo på. Håber det var en forklaring du kunne bruge, og at jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt Smiley
« Seneste Redigering: 09 Feb 2007, 17:08 af GHERTESTEAS » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Unisport.
« Svar #31: 09 Feb 2007, 17:09 »

hvis man bestiller med uægte tryk(eller hvad man nu skla kalde det) altså de ikke grønne spillernavn
for man så bare nogle bogstaver og tal man skal ned i sportsmaster(eller hvor det nu er) og have sat på eller hvordan forgår det

nej de tager de der numre og bogstaver og så har de sådan en trykmaskine og så trykker de dem fast med den  Wink

man også godt bestille med nummer det har jeg prøvet med min MU trøje hvor jeg fik Ronaldo bag på  

det har er tryk  exempel: http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=167&id=23612
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #32: 14 Feb 2008, 14:50 »

En ny detalje af Unisport, er at man kan få navn+nummer på sine støvler.
Rimelig fedt Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #33: 14 Feb 2008, 15:08 »

Syntes jeg også.. Synd at jeg ikke kunne få tryk på mine handsker som de også snart får.. Men skal da have mine initialer på mine nye støvler Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #34: 14 Feb 2008, 15:29 »

Syntes jeg også.. Synd at jeg ikke kunne få tryk på mine handsker som de også snart får.. Men skal da have mine initialer på mine nye støvler Smiley

Nice, det koster 250 kr. Det er jo heller ikke så galt Smiley
Logged

lyksus
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #35: 14 Feb 2008, 16:09 »

Unisport er uden tvivl, en god side...
Men hvis du skal købe fodboldstøvler, skal du købe dem på www.prodirectsoccer .com - jeg købte mine vapor der for rundt regnet 800,- Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #36: 14 Feb 2008, 16:28 »

Køber nu mest hos www.mmsport.dk, synes de har et større udvalg at det jeg er interesseret i... og så gør det jo heller ikke alverden at jeg får 10% da jeg er medlem af LFC-fanklub her i landet Wink
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #37: 17 Feb 2008, 15:39 »

Jeg har længe overvejet at købe støvler via unisport, men jeg tør ikke rigtig. Er det nu den rigtige størrelse. Jeg ved godt, at man kan tage ned i sin lokale sportsbutik og prøve støvlen, men de har jo ikke samme udvalg som unisport. Men ellers har de nogle fede tilbud derinde.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #38: 17 Feb 2008, 16:13 »

Jeg har længe overvejet at købe støvler via unisport, men jeg tør ikke rigtig. Er det nu den rigtige størrelse. Jeg ved godt, at man kan tage ned i sin lokale sportsbutik og prøve støvlen, men de har jo ikke samme udvalg som unisport. Men ellers har de nogle fede tilbud derinde.

Tag et kig på unisport, find dem du vil have og så finder du bare en sportsbutik der har dem, finder den rigtige størrelse og så bestiller du dem  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #39: 24 Mar 2008, 20:19 »

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #40: 24 Mar 2008, 20:20 »

Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Unisport tråden
« Svar #41: 24 Mar 2008, 20:25 »

Jeg har sådan nogle Wink Bedre end tape ved jeg ikke om jeg vil sige, men de er fanme dejlige. De er fede at se på + de er ikke hårde ved dine strømper. De koster jo ikke en herregård, og jeg bruger altid mine.. Et andet plus er, at du altid kan ændre på hvor stramt de skal sidde, i modsætning til tape Opstemt
Håber det var svar nok?
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #42: 24 Mar 2008, 20:27 »

Jeg har sådan nogle Wink Bedre end tape ved jeg ikke om jeg vil sige, men de er fanme dejlige. De er fede at se på + de er ikke hårde ved dine strømper. De koster jo ikke en herregård, og jeg bruger altid mine.. Et andet plus er, at du altid kan ændre på hvor stramt de skal sidde, i modsætning til tape Opstemt
Håber det var svar nok?
Det er svar nok, det er jo også billigere i længden. En rulle tape holder jo ikke i 10 år Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #43: 24 Mar 2008, 20:29 »

Kan de tåle at komme i vaskemaskinen ?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Unisport tråden
« Svar #44: 24 Mar 2008, 20:31 »

Det kommer an på hvilke benskinner du har, vil jeg sige..Smiley på mine gamle Nike kunne jeg ikke spille uden tape, da benskinnerne ikke kunne holde strømperne oppe, men nu, hvor jeg har Sells benskinner, så bruger disse http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/598/id/28093/ , som jeg også havde ved min nike, men de havde slet ikke nogen effekt før, for nu kan jeg ikke undvære dem Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010