|
C. Ronaldo
|
|
Hej. Ville være super hvis der var nogle der kunne skrive nogle gode skandinaviske talenter. Prisen er ligemeget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Krisoffer Hæstad er en fremragende midtbane. Brugte ham med stor(!) succes med FCK, inden jeg solgte ham til Real Madrid for 70 mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bif forever
Gæst
|
|
Per Nilsson er en kanon forsvars spiller - du kan få ham for ca 10 mill.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Krisoffer Hæstad er en fremragende midtbane. Brugte ham med stor(!) succes med FCK, inden jeg solgte ham til Real Madrid for 70 mil.
Glemte at sige at han cirka koster 15-20 millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Bjarne Ingebretsen - Lyn Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg Kevin Larsen - Lyn
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Magnus Wolff Eikrem, Man Utd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fmmad
|
|
Hæstad , nilson , espen ruud, skjelbred er meget gode...!! Kone fra Rosenborg er også meget god!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarll
Gæst
|
|
hvordan kan man hente hæstad, han insistere jo på at blive i Start!! hvordan køber man ham?
Daniel Braaten er også god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Jaril, det kommer an på hvem man er  Tror ikke han tøver med at komme til storklubber, men hvis du er AB f.eks. er det jo lidt sværere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Krisoffer Hæstad Kevin Larsen Mads Laudrup Per Ciljan Skejlbred Magnus Wolff Eikrem Daniel Braaten Stefan Ishizaki Marcus Pode Jeppe Brandrup Jon Anders Riise Dusan Djuric Karl Svensson Nickolaj Agger Erton Fejzullahu Frederik Krabbe Mikkel Andersen Mike Jensen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
hvordan kan man hente hæstad, han insistere jo på at blive i Start!! hvordan køber man ham?
Daniel Braaten er også god
har prøvet at have ham i FCK men i mit nye FCK spil gider Start ikke sælge ham  nogle gange gider han godt til FCK andre gange gider han ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarll
Gæst
|
|
Jeg prøver at give ham højeste kontrakt konstant (altså Hæstad) men han er for Loyal til start, de har ham jo som favorit personale osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Jeg prøver at give ham højeste kontrakt konstant (altså Hæstad) men han er for Loyal til start, de har ham jo som favorit personale osv.
hvis du forexempel vinder CHL eller Uefacupp'en så tror jeg gerne han vil til din klub 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cannaVar0
|
|
Lasse Qvist skulle også blive god i 2010 eller der omkring
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Købte Lasse Qvist da jeg var Southend omkring 2012.. Der havde han været i Arsenal først.. Han var super god og spillede sig straks ind.. desværre led han bare af alt for mange skader..
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|