home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mest frustrerende lige-ved-og-næsten oplevelse?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mest frustrerende lige-ved-og-næsten oplevelse?  (Læst 388 gange)
mrfair
Gæst

Mest frustrerende lige-ved-og-næsten oplevelse?
« : 06 Feb 2007, 09:09 »

Jeg vil lige lægge ud.

Vinteren 06/07 med AGF.
Forhandler med Heath Pearce om et skifte på fri transfer. Heath vil gerne til 1. division (realisme?), men vil have 700.000 i løn. Min herlige bestyrelse har sat mit loft til 500.000, så selv om jeg prøver med alskens tillægslir, siger Heath pænt nej tak, efter 3 forsøg.

Et par dage efter beslutter FCK sig for, at de vel lige så godt kan tilbyde Heath-drengen lidt håndører og signer ham.

Godt for realismen i spillet, at jeg ikke fik ham, men ØV ØV ØV!

Andre som har prøvet noget lignende?

Nolte
Ynglingespiller

Sv: Mest frustrerende lige-ved-og-næsten oplevelse?
« Svar #1: 06 Feb 2007, 11:32 »

Jeg har ikke en lige-ved-og-næsten oplevelse med hensyn til spillere, men i mit nuværende Brøndby-spil kom jeg på sensationel vis i UEFA-cup finalen hvor Glasgow Rangers ventede. 0-0 i ordinær- og forlænget spilletid, så der skulle tages straffe. Min keeper (Vincent Enyeama) snupper det allerførste af deres spark, og til sidst kan Ericsson afgøre det, ved at eksekvere. MEN HAN BRÆNDER, og hvert hold skal sparke én gang til. De scorer - vi brænder, og har tabt UEFA-Cup finalen.. Sur røv  ticked off Kunne have været insane at vinde UEFA-cuppen i første sæson  Opstemt

På vejen til finalen slog jeg b.la. Palermo, Leverkusen og Celtic. I gruppespillet gik jeg videre på tredjepladsen efter at have været i gruppe med Sevilla, Feyenoord, Wisla Plock og NK Dinamo.  Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #2: 07 Feb 2007, 17:00 »

Jeg har også en lige-ved-og-næsten oplevelse med en klub.
Jeg var på et tidspunkt Southend Utd i den engelske 1. div. Havde kæmpet mig hele vejen frem til ligacupfinalen mod Arsenal.
Taber godt nok finalen, men tænker at Arsenal nok slutter så højt oppe i PL, så jeg kunne få en plads i europa.
Men Arsenal slutter så langt nede, at de ikke kvalificere sig til europa udover, den plads de havde sikret sig i ligacuppen.
Det var surt når man havde regnet med pladsen i stedet.. 

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #3: 07 Feb 2007, 17:03 »

Lige en hurtig en:

Kom på anden pladsen i La Primera med Deportivo, af point med Valencia som dog havde beste indbyrdige resultat. Det resultat fik de ved at slå mig 1-0 med et mål langt inde i overtiden. Jeg var få sekunder fra mesterskabet da min målscorer også var bedre. Sådan er fodbold nu engang...

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 07 Feb 2007, 17:06 »

Jeg var Danmark i sæson 2010 til Vm. Spiller finalen mod frankrig, kommer foran 1-0 og tænker yes!
Frankrig presser, men intet sker. Men så 5 min før tid scorer de. Ikke en katastrofe, men ærgeligt alligevel tænkte jeg.
Herefter skete det der bare ikke måtte ske, min målmand kludrer med bolden og Frankrig scorer igen, 2 min før tid.! Jeg var gal, og ikke nok med det, så scorer de igen i overtiden til 3-1 !! Virkelig surt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010