home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Yndlingsformation
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er din yndlingsformation?
4-4-2
4-4-2 Diamant
4-3-3
4-5-1
Andet
Det bruger jeg ikke

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Yndlingsformation  (Læst 10349 gange)
Cawersk
Reserveholdsspiller

Sv: Yndlingsformation
« Svar #30: 27 Feb 2007, 16:50 »

Jeg må også sige at diamanten er min foretrukne taktik.
Dog bruger jeg en flad 4-4-2 i øjeblikket med pile op på kanterne. Den fungere fint med fck Smiley

Waaah

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #31: 27 Feb 2007, 16:55 »

Der har jo altid være noget magisk over at være "10eren", den frie rolle...

Men tit afhænger utrolig meget af denne spiller.
Det skal ikk være nogen hemmelighed at jeg selv spiller diamant, men finder det svært på udebane hvor man tit kommer i problemer.

Ellers kan jeg godt lide at bruge 4-5-1 airplane med 2 def midt og 1 off midt med 2 wingers.

Jeg laver ikk selv min taktikker. Har dog haft succes med Liverpool med min egen alm 4-4-2.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Gosser
Manager

« Svar #32: 27 Feb 2007, 17:01 »

4-2-2-2, eller 4-1-1-2-2 om i vil Peace

jeezus
Gæst

« Svar #33: 01 Mar 2007, 17:48 »

Jeg har ikke nogen decideret favorittaktik. Laver stort altid en ny når jeg starter et nyt spil Fm. Dem jeg har haft størst succes med er en 4-1-3-2 og specielt 4-4-2 Box. Den er jeg også ved at prøve at introducere i Bordeaux  Thumbs Up

søgaard
Gæst

« Svar #34: 01 Mar 2007, 18:39 »

4-1-2-1-2..Opstemt
Har fundet alt med Chelsea med den her taktik..Opstemt

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #35: 02 Mar 2007, 14:09 »

4-1-2-1-2..Opstemt
Har fundet alt med Chelsea med den her taktik..Opstemt

Hva fandt du så?  Grin

You'll Never Walk Alone.

mrfair
Gæst

« Svar #36: 02 Mar 2007, 14:09 »

Den overvejede jeg også om jeg skulle sige noget til - he he

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #37: 02 Mar 2007, 14:12 »

Jeg er gået igang med den der challenge (gad bare ikk tilmelde mig Smiley) hvor man skal overtage et oprykker hold i England Conference North/South.

Jeg overtog Carshalton, de havde ingen spillere, staff eller noget...

Attribute masking er til, så det er yderst svært på det niveau at vurdere hvilke free transfers der er gode nok. Har selvfølgelig sat scouts ud, med utrolig mange anbefalede spillere...

Jeg ku godt tænke mig at høre andre folks erfaringer med så lavt rangeret hold, og hvilke taktikker der måske ville være gode at køre?
Det er selvfølgelig deltidsspillere, og har utrolig svært ved at få det til at køre nogenlunde... Smiley

Frustrerende for at sige det mildt Smiley

You'll Never Walk Alone.

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 02 Mar 2007, 19:08 »

Hey
Jeg bruger en normal 442 hvor jeg har ændret nogle ting....
ellers bruger jeg min hjemmelavet 41221 den er genial på udebane mod de store hold.... vandt over barcelona i spanien med Sønderjyske... så...

Zone 43
Manager

« Svar #39: 02 Mar 2007, 19:20 »

4-4-2 offensiv diamint!

Bruger den ofte med succes Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #40: 02 Mar 2007, 19:28 »

4-4-2 offensiv diamint!

Bruger den ofte med succes Smiley

Hehe... Det er den jeg bruger... Men okay.. Hele holdet er jo nyt. skal nok give dem noget mere tid.. Smiley

You'll Never Walk Alone.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #41: 02 Mar 2007, 21:03 »

4-4-2 diamant eller 4-1-3-2 når jeg skal satse i mit palermospil Opstemt

ellococonejo
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 07 Mar 2007, 10:52 »

Jeg køre flere forskellige, dog ofte en flad Diamant, i stedet for bademesterens med en hængende fc/amc. ellers har jeg succes med en traditionel 4-4-2 med lidt andre indstillinger. Og så har jeg en 4-1-2-3 til mod små hold, den virker dog lidt blandet. Har vundet 12-0 over et serie hold i min første sæson, men ellers har det været begrænset med stor sejre på den formation.Jeg blev nr 5 i første sæsson, vandt anden sæson, og ligger pt nr 1 i 3 sæson med 15 spillet kampe, og er i uefa cuppen med sejre over valencia(ude) og Hamburg(hjemme). Så det virker for mig Opstemt
Beklager dog jeg ikke kan vise de for skellige formatiner med links( ved ikke hvordan man gør, så i kan se hele formationen)

Spiller forresten FC Midtjylland. Er dog noget træls over alle de udlændinge der er på holdet.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2007, 10:56 af ellococonejo » Logged

Hado
Gæst

« Svar #43: 12 Mar 2007, 09:21 »

Jeg holder meget af 4-5-1 (I spillet ville den nærmere hedde 4-2-3-1). De to MC'er med en pil tilbage. OMC i en helt fri rolle. OMH og OMV med pile skråt ind i feltet på hver sin side af angriberen. Og så helt på toppen en lynhurtig angriber selvfølgelig, som bare bomber kasser ind Opstemt
Den formation bruger jeg dog kun med storholdene. Barcelona er jo et godt eksempel. Jeg har et Barcelona hold med Akinfeev på mål. FH er Dani Alves, de to FC er Marquez og Puyol og FV er Chiellini. På de to MC'er har jeg Fabregas og Gerrard. OMV Ronaldinho, OMC Deco og Messi OMH. Og så Eto'o som den hurtige angriber på toppen.
Med Porto kører jeg samme taktik, også med stor succes. Der har jeg anskaffet Rodrigo Palacio, som man må sige er blandt de hurtigste angribere i spillet Smiley
« Seneste Redigering: 12 Mar 2007, 09:25 af Hado » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 12 Mar 2007, 11:55 »

Jeg er gået igang med den der challenge (gad bare ikk tilmelde mig Smiley) hvor man skal overtage et oprykker hold i England Conference North/South.

Jeg overtog Carshalton, de havde ingen spillere, staff eller noget...

Attribute masking er til, så det er yderst svært på det niveau at vurdere hvilke free transfers der er gode nok. Har selvfølgelig sat scouts ud, med utrolig mange anbefalede spillere...

Jeg ku godt tænke mig at høre andre folks erfaringer med så lavt rangeret hold, og hvilke taktikker der måske ville være gode at køre?
Det er selvfølgelig deltidsspillere, og har utrolig svært ved at få det til at køre nogenlunde... Smiley

Frustrerende for at sige det mildt Smiley

Da jeg startede den challenge begik jeg den fejl at spille med den 4-4-2 som jeg normalt bruger med de store hold, og med gode spillere. Man kan naturligvis ikke forvente af spillere af den beskedne klasse at de skal gøre det samme.

Jeg ændrede fx pilene på fløjene, så de går helt frem, satte Creative freedom næsten helt ned, Tempoet næsten helt ned, og holdt op med at spille på offside. Det hjalp gevaldigt! Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010