home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1242 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Jeg var i byen igår! - Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Jeg var i byen igår! - Tråden  (Læst 15476 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: Jeg var i byen igår! - Tråden
« Svar #30: 25 Jun 2007, 00:36 »

Godt nok i forgårs (lørdag). Var hjemme hos en kammerat, sammen med en masse andre, hvor den fik gas med seriøse mængder af sprut, vandpibe, trampolin, og James Bond temaer. Det var sgu spas!

Der var bare en håndværker, som gik rundt oppe på øverste etage idag :/

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #31: 25 Jun 2007, 00:47 »

Jeg var på Crazy Daisy Herning i går , hvor jeg mødte Suicide for første gang i flere år, så det var jo fantastisk Smiley

supermehl
Gæst

« Svar #32: 25 Jun 2007, 02:51 »

Jeg var på min stambar i.. ja det kan jeg ikke huske Smiley
Tavlen i Kolding.. dejligt sted. Og så var der live musik. det bliver ikke meget bedre!!  Thumbs Up

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 25 Jun 2007, 09:24 »

Godt nok også i lørdags.. Men startede nede på arbejdet tidligt med øl og rødvin mens vi spillede lidt poker derefter kom der en tjener afløser ned på arbejdet med nogle af hendes veninder og vi besluttede at tage på den glade gris.. Der var dog alt for lang kø så vi var 4 der besluttede at smutte på Wall Street hvor vi hang og drak øl til den tidlige morgen.. <3 Wall Street

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #34: 25 Jun 2007, 11:03 »

Jeg var på Crazy Daisy Herning i går , hvor jeg mødte Suicide for første gang i flere år, så det var jo fantastisk Smiley

Det er jo løgn !! Vi mødtes også i føtex Wink

Men det var vel fry vi hilste første gang  i fredags? Smiley

Vi startede med at drikke rimelig hæftigt igennem hjemme hos mig.
inden vi tog på noget af en rundtur, først startede vi på Fry backstage, men da en af mine venner ikke var 18 blev vi smidt ud, så gik vi ned på fry, hvor vi så drak en øl, inden vi bevægede os op på fry back igen, hvor han der var under 18 han så tog hjem ! Da der stort set ikke var flere mennesker der oppe gik vi efter bare et enkelt slag pool, så tog vi ned på Daisy, hvor vi gik fra igen ved en halv fire tiden, så tog vi på Petit, men de lukkede 10 min efter vi var kommet ! Så tog vi på Peppers, og da de lukkede tog vi over på total yndlings morgen værtshuset, El Toro !! Inden vi tog en taxa hjem Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #35: 27 Jun 2007, 00:42 »

Det er jo løgn !! Vi mødtes også i føtex Wink

Men det var vel fry vi hilste første gang  i fredags? Smiley

Vi startede med at drikke rimelig hæftigt igennem hjemme hos mig.
inden vi tog på noget af en rundtur, først startede vi på Fry backstage, men da en af mine venner ikke var 18 blev vi smidt ud, så gik vi ned på fry, hvor vi så drak en øl, inden vi bevægede os op på fry back igen, hvor han der var under 18 han så tog hjem ! Da der stort set ikke var flere mennesker der oppe gik vi efter bare et enkelt slag pool, så tog vi ned på Daisy, hvor vi gik fra igen ved en halv fire tiden, så tog vi på Petit, men de lukkede 10 min efter vi var kommet ! Så tog vi på Peppers, og da de lukkede tog vi over på total yndlings morgen værtshuset, El Toro !! Inden vi tog en taxa hjem Smiley

Nårh ja.. det har du ret i det med føtex.. Men jeg var nok lidt for snaldern til at huske om jeg så dig på fry eller daisy .. Det var da lige så hatten begyndte at krølle omme bagi..  Opstemt Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #36: 18 Aug 2007, 19:49 »

Så er jeg sgu lige stået op. Havde fri klokken 22.15 i går, og derfra gik den direkte hjem til en kammerat der holdt housewarming. Kolde Tuborg, champagne, gin, whiskey og vodka, der var det hele. Omkring klokken 00.30 tog vi videre i byen. Først Southern Cross derefter Sørens værtshus, Stella, Irish Rover, Out of Juice og til sidst Bisao. Klokken 7 sad vi 3 drenge hjemme hos mig med 15 dobbelt cheeseburgere og en masse pomfritter og utroligt mange dankortnotaer.
Kanon aften, bortset fra at dørmanden på Irish Rover var en klovn.

Go you Gunners!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 18 Aug 2007, 20:09 »

Så er jeg sgu lige stået op. Havde fri klokken 22.15 i går, og derfra gik den direkte hjem til en kammerat der holdt housewarming. Kolde Tuborg, champagne, gin, whiskey og vodka, der var det hele. Omkring klokken 00.30 tog vi videre i byen. Først Southern Cross derefter Sørens værtshus, Stella, Irish Rover, Out of Juice og til sidst Bisao. Klokken 7 sad vi 3 drenge hjemme hos mig med 15 dobbelt cheeseburgere og en masse pomfritter og utroligt mange dankortnotaer.
Kanon aften, bortset fra at dørmanden på Irish Rover var en klovn.

Lyder dælme hyggeligt!

Er dørmænd ikke tit nogle klovne?  Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

arsenalistic
Manager

« Svar #38: 18 Aug 2007, 20:18 »

Lyder dælme hyggeligt!

Er dørmænd ikke tit nogle klovne?  Wink

Jo, men ham på Sørens værtshus var faktisk en superfin fyr! Men hold kæft jeg er bombet i dag.

Go you Gunners!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 18 Aug 2007, 20:32 »

Jo, men ham på Sørens værtshus var faktisk en superfin fyr! Men hold kæft jeg er bombet i dag.

Nårh, ja man kan jo være heldig...

At du er bombet idag kommer vel ikke bag på dig? Det er slaget man må tage for en god fredag aften jo...  Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Naturerunen
Juniorspiller
**

« Svar #40: 18 Aug 2007, 22:46 »

Var i Kongens Have igår og drikke "lidt" øl... Det var hyggeligt nok! Peace Elsker gymnasiet for det - tager ind hver eneste dag efter skole, og går ikke, før det bliver så køligt, at man ikke kan holde ud at være der længere! Smiley

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

arsenalistic
Manager

« Svar #41: 18 Aug 2007, 22:48 »

Var i Kongens Have igår og drikke "lidt" øl... Det var hyggeligt nok! Peace Elsker gymnasiet for det - tager ind hver eneste dag efter skole, og går ikke, før det bliver så køligt, at man ikke kan holde ud at være der længere! Smiley

Det er også pisse-hyggeligt at sidde i Kgs. Have og suge stifter!  Thumbs Up

Go you Gunners!

Gosser
Manager

« Svar #42: 19 Aug 2007, 12:26 »

Var til noget havefest med nogle kolleger og noget i går, fra 15.00 - 03.00.

Bagefter tog nogle af os på et par værtshuse i Kolding, tre timers tid. Det var sgu hyggeligt!

arsenalistic
Manager

« Svar #43: 19 Aug 2007, 12:28 »

Bagefter tog nogle af os på et par værtshuse i Kolding, tre timers tid. Det var sgu hyggeligt!

Dejligt udpenslende, hehe. Wink

Go you Gunners!

Dusty78DK
Manager

« Svar #44: 19 Aug 2007, 12:32 »

Øhhh ... Kolling?!?! Var der ikke slagsmål?  Wink

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010