home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Amiens SC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Amiens SC  (Læst 3116 gange)
FEDTHAGE
Gæst
 
Amiens SC
« : 03 Feb 2007, 12:19 »



AMIENS SC



Klubben blev grundlagt i 1901, af en gruppe spillere fra Association du Lycée d'Amiens.
De blev fransk skoledrengs mester i 1902, 1903 og 1904.
Den første officiele kamp blev vundet over Saint-Quentin, med hele 13-0!
Amiens SC frister lige nu en tilværelse i den franske Ligue 2.








Batelli stopper i Amiens!


Den franske manager, Ludovic Batelli stopper efter kun et halvt år, som manager for klubben.
"Lysten var her simpelthen ikke" svarede han de vi spurgte ham om hvorfor han har sagt op som manager i Amiens "Jeg kunne ikke mærke en kildren i maven inden jeg skulle over på træningsanlægget".
Amiens bestyrelses formand, Pascal Pouillot er ærgelig over at Batelli har sagt op.
"Det er et stort tab, jeg troede faktisk det var en joke da han kom med opsigelses sedlen i morges." svarede han koldt "Men vi har allerede fundet vores afløser, han er dansker, han er 36 år og hans navn er Henrik Agersbo!"
Henrik Agersbo kom ind i salen "Tak skal i have, jeg er meget beæret over at få jobbet her i Amiens, det er en utrolig smuk by og en stor klub, hvad mere kan man ønske sig? Perfekt måde at starte en manager karriere på!"
Den sidste sætning skulle Agersbo nok ikke havde sagt, det er ikke godt nyt for supporterne der regner med at klubben skal kæmpe om at overleve i Ligue 2, ifølge dem var det virkelig et sats at ansætte Agersbo.










Jeg går fluks igang med endnu en update Wink


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Amiens SC
« Svar #1: 03 Feb 2007, 12:25 »

En ok start - bliver spændende at se om du kan fører Amiens frem Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #2: 03 Feb 2007, 13:22 »



Amiens tager på en lille udflugt til Cypern

Det første Henrik Agersbo gjorde som manager var at aflyse alle venskabskampe der var arrangeret.
"Der var simpelthen ikke nok udfordring, eller spændene ved at tage til regional ligaen i Tyskland" svarede Agersbo
"Så jeg valgte at vi i klubben tog en lille "ferie" til ferie øen Cypern, de hold jeg har valgt vi skulle spille imod er 
Anorthosi, APOEL og Pafos"
Dog var det ikke den helt store succes Agersbo's tropper fik.



Amiens forhandler med svensk målmandstalent
6. Juli 2006
De franske aviser har idag kommet med nyheden om at Amiens skulle være igang med at forhandle  med det svenske målmandstalent fra Östers IF, Robin Malmqvist.
"Robin er ihvertfald en spændende spiller" svarede Henrik Agersbo
Men Agersbo kunne også vise hans første køb i klubben, det er det 15-årige talent "Rivaldo" fra Mozambique.
"Han er virkelig et scoop!, han har tidligere været på Man Utd's ungdomsakademi!, og det siger jo næsten alt!"
Han er dog ikke i førsteholdssammenhæ ng, men han vil få kampe på 2. holdet og være fast inventar på ungdomsholdet"







Tv-Kampe fundet
7. Juli 2006



 

« Seneste Redigering: 03 Feb 2007, 16:45 af FEDTHAGE » Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #3: 03 Feb 2007, 15:09 »

Malmqvist klar til Amiens
12. Juli 2006


Der var indkaldt til pressemøde på stadionsanlægget.
Agersbo lagde ud "Som der stod i aviserne for seks dages siden kan vi idag byde Robin Malmqvist velkommen her på Stede de la Licorne".
Bestyrelses formanden brød ind "Vi støttede op om købet om denne unge svensker, da klubben også skal være sikret i fremtiden så vi er meget glade for dette køb"
Malmqvist var meget smigret "Jeg kan ikke vente til min debut! Hvem ved, måske kan vi rykke op i Ligue 1?"
Agersbo kom dog med nogle få ord til entuastiske Malmqvist "Du er dog ikke tiltænkt særlig meget førsteholds fodbold i denne sæson"
Men Malmqvist svarede positivt tilbage "Så må jeg bare bide tænderne sammen og overbevise dig om jeg er klar til førsteholdsfodbold!"










Casartelli finder nye græsgange
13. Juli 2006

Idag har Amiens SC solgt den argentinske forsvarsspiller til Figueres S.A.D."
"Jeg kunne ikke sige nej til tilbuddet" var begrundelsen fra Henrik Agersbo




Casartelli i Amiens trøjen, den er dog fortid nu













To nye forsvarsspillere
17. Juli 2006

Endnu et pressemøde, ville det være endnu et salg? Nej idag kunne vi præsentere to nye spillere;
Den første spiller er den tidligere Parma og landsholdsstjerne, Martin Djetou.
Djetou's kontrakt i Istres var udløbet, så Amiens kunne få ham ganske gratis.
"Jeg ville finde en værdig klub at slutte af i, og Amiens er perfekt!" var hans kommentar.
Den anden forsvarsspiller der er kommet til klubben er den 16-årige dansker Rasmus S. Christiansen som skal spille på ungdomsholdet, han kommer fra Lyngby's ungdomshold og blev ligeledes hentet på fri transfer.







 
« Seneste Redigering: 03 Feb 2007, 16:49 af FEDTHAGE » Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #4: 03 Feb 2007, 16:44 »


Made In China
26. Juli 2006
Idag har klubben skrevet kontrakt med 3 kineserer, to af dem kommer til klubben på dags dato mens den sidste kommer i 2007.
"Vi har skrevet kontrakt med 3 kinesiske talenter, ikke mindst fordi de har talent men også fordi det senere måske kan betyde meget i merchandise!"
De tre kinsere hedder Zhao Ming, Xiao Yao og den kommende kineser hedder
Lu Yong.







Første kamp!

28. Juli 2006


Så kom dagen, Ligue 2 startede!
Amiens skulle spille imod en af sidste års nedrykkere, AC Ajaccio.
AC Ajaccio var favoritter, men Agersbo udtalte at hvis vi kæmpede det bedste vi kunne, vandt vi!
De første 30. min var meget kedelige men lige pludselig scorede Sebastien Heitzmann efter et flot oplæg af Thibault Giresse. Hvilken start!
5 min efter bliver vi tilkendt et frispark tæt på feltet, Thibault Giresse scorer! 2-0!! mod nedrykkerne!!!
Ajaccio havde dog 3 chancer for at reducere inden pausen men så var der halvleg, 2-0 i vores favør!
I anden halvleg skete der næsten ikke noget, så Agersbo satte deres 18 årige kineser Zhao Ming ind i det 70'ende minut, sammen med lejesvenden Jonathan M. Perreia.
Der sker dog ikke noget, og kampen ender 2-0 til Amiens.
Debut sejr til Agersbo! og nyindkøbet Djetou blev Man Of The Match!


Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #5: 03 Feb 2007, 17:11 »

Jeg savner lidt kommentarer Skuffet
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Amiens SC
« Svar #6: 03 Feb 2007, 17:15 »

Jeg kunne godt tænke mig længere updates end de nuværende. F.eks. månedsupdate, og et par screens af de nye spillere Smiley

Men ser man bort fra det, er den god. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #7: 03 Feb 2007, 17:17 »

Tak, det kunne jeg bruge!
Så går jeg da igang med en 1 holdstrup's update Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #8: 03 Feb 2007, 17:18 »

Enig med Zone 43 det fungerer bedre med månedsupdates.. Smiley
Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #9: 03 Feb 2007, 17:59 »

Lige en hurtig gennemgang af førsteholdstruppen



Cyrille Merville


Fouseyne Tangara





Zhao Ming



Jonathan Martins Perreira



Christian Kinkela



Stéphane Hernandez



Joël Sami



Martin Djetou (anfører)



Tristan Lahaye





Bakaye Traoré



Fabrice Levrart



Antoine Buron



David De Freitas



Nicolas Raynier



Thibault Giresse





Abdoulaye Baldé



Titi Buengo



Sébastien Heitzmann







« Seneste Redigering: 03 Feb 2007, 18:01 af FEDTHAGE » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #10: 03 Feb 2007, 18:05 »

Det ser rigtig fedt ud, det med Målmænd, Forsvar osv.
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Amiens SC
« Svar #11: 03 Feb 2007, 20:49 »

En rigtig flot blog indtil videre fortsæt det gode arbejde Smiley
Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #12: 04 Feb 2007, 14:22 »



August måned

     Er savnet af familien for stort?


Hvordan kunne jeg finde på at tage jobbet? Jeg ligger ikke just tæt på min hjemby Jelling, og fra hvert opkald fra ungerne, jo mere savner jeg Danmark.
Det er hjerteskærende når min tre årige datter siger at hun savner mig
Ville det være for tidligt for dem at flytte til Frankrig? Jeg er jo ikke ligefrem sikker på min manager post.









Kampene i August måned


U. mod FC - Libourne-Saint-Seurin-Sur-L'isle 5-0 (den gjorde ondt)
U. mod Guingamp 1-0 (Godt med en sejr efter sidste uges skuffelse)
H. mod Le Havré 7-1 (DET EN HELT FANTASTISK SEJR OVER LIGAENS DAVÆRENDE NR. 3! Godt klaret drenge!)
Cup: U. Mod Séte 0-1 (Ikke en pragende kamp, men vi er videre i cuppen!)
U. mod Châteauroux 0-3 (Vi slår da bare alle de store hold!)









Serbisk talent til Amiens

Lør. 12 August 2006

Amiens har idag i et pressemøde meddelt at de har købt det 19-årige midtbane talent Semir Hadziburic fra BASK 1903 BEOGRAD.
"Det er et stort skridt i min karriere som fodboldspiller" sagde Hadziburic til pressemødet "Det er en chance for Ligue 1 fodbold, og det var også en del af min beslutning"
Henrik Agersbo er også tilfreds med indkøbet "Han spiller på det serbiske U-21 landshold som 19-årig, og det siger jo meget om hans talent"













Amiens trækker Lorient i cuppen

Ons. 23 August 2006

Efter sejren over Séte er Amiens jo videre i cuppen.
Klubben trak Ligue 1 klubben, Lorient.
Vi fik en kommentar fra højre fløjen, Fabrice Levrat.
"Vi har en meget stor chance for at komme videre, vi ligger højt i ligaen og de ligger næsten i bunden"
Henrik Agersbo er dog lidt mindre begejstret "Lorient er et stort hold" var den eneste kommentar fra ham.










Begge angribere skadet
Tir. 22 og Fre. 25 August 2006



Amiens' fans skal måske forvente lidt færre mål.
Begge førstevalgsangriber e er nemlig blevet skadet, Titi Buengo har forstrukket hasene, og Heitzmann forstrukket ledbåndet i hans højre knæ.
"Det er da frusterende at miste sine bedste angribere, i henholdsvis i en måned og 2 måneder" siger Agersbo
Buengo har også udtalt at det er en katastrofe for ham da han lige er startet i klubben!











Amiens sælger midtbanespiller


Tir. 29 August 2006

Amiens har dags dato solgt midtbane spilleren Antoine Buron til ligarivalerne Grenoble.
Han havde kun fået en kamp under Agersbos ledelse, og det var en træningskamp mod det cypriske hold APOEL.
"Held og lykke til ham i Grenoble" var hans kommentar.
Han blev solgt for omkring en million.





Amiens lejer aldrende islænding


Ons. 30 August 2006


Amiens har idag lejet den gamle islænding Helgi Kolvidsson fra Pfullendorf.
Agersbo svarede kort og godt "Noget mere rutine er altid rart"
Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Amiens SC
« Svar #13: 05 Feb 2007, 19:14 »

Nu kan det godt være jeg lyder lidt som et tudefjæs... men jeg savner stadig kommentarer... syntes selv jeg ligger meget i det Peace!
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Amiens SC
« Svar #14: 05 Feb 2007, 19:38 »

Det er en fin blog, med et meget spændende hold. Altid rart med de små hold. Gider efterhånden ikke følge med i blogs hvor man bare starter med et stort hold.
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010