home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23315
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Arbejd' Arbejd'
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Arbejd' Arbejd'  (Læst 7825 gange)
Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Arbejd' Arbejd'
« : 01 Feb 2007, 12:49 »

Som vi alle ved, så skal der penge til at få livet til at køre rundt. Penge til damer, sprut eller noget helt helt tredje. Måske til en frisure som René Difs..... Derfor er det da på tide at få opklaret, hvad folk render rundt og laver for at tjerne en sølvmønt eller to.

Starter med mig selv. Jobber i et pizzaria 3-4 dage om ugen, hvor det fx er mig der "bestemmer" om der skal oregano på eller DIN pizza skal skæres ud. Stille og roligt og ganske afslappende job. Desuden er det ok lønnet.

Hva' med jer?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #1: 01 Feb 2007, 13:06 »

Kontormedarbejder for en revisor. Psyko kedeligt, men man skal jo tjene penge et eller andet sted..
Logged



Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #2: 01 Feb 2007, 13:14 »

Arbejder som revisor - har en HD i regnskab og økonomistyring som baggrund  Djævel
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #3: 01 Feb 2007, 13:21 »

Ska' vi kaste janteloven væk i denne tråd. Hvad tjerner de forskellige...?  Djævel

Da mit er et fritidsarbejde ved siden af studiet, så er det ikke det vilde. Lander vel på 3-4000 efter skat
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #4: 01 Feb 2007, 13:32 »

217K om året før skat.
Logged



Tor1991
Gæst
 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #5: 01 Feb 2007, 13:48 »

Jeg har gået med aviser i snart 8 mdr., selvom det er sygt kedeligt, tjener jeg okay, jeg tror det er 400 om måneden i gennemsnit.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #6: 01 Feb 2007, 13:56 »

Tjener ca. 2500 kr om måneden ved at arbejde i Intersport..Smiley plus nolge % på alt derinde..Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #7: 01 Feb 2007, 17:09 »

Ikke noget arbejde om vinteren men om sommeren gælder det en strandbar i Hornbæk! Opstemt... Lønnen er ikke engang værd at fortælle, men der kommer dejlige damer forbi så det går lige op P0
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #8: 01 Feb 2007, 17:13 »

Jeg sagde mit avisjob op for nogle uger siden. Gad ikke det bø mere, og fylder desuden snart 15, hvor jeg vil finde noget andet. Jeg tjente omkring 1000 om måneden.

Hvis nogen kender gode steder, at arbejde, som 15 årig, tips, råd eller andet, vel jeg gerne høre det. Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #9: 01 Feb 2007, 17:17 »

hvor det fx er mig der "bestemmer" om der skal oregano på eller DIN pizza skal skæres ud.

Hvis jeg ikke har oregano på, eller pizzaen er skæret ud, er din skyld.. og jeg vil ikke give en ski' for den! Wink

pt. er jeg "arbejdsløs" om så at sige. Men regner med at forsøge på den lokale netcafé efter den kommende ferie. Har spurgt tidl. med de har/havde ikke penge nok Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #10: 01 Feb 2007, 17:27 »

Jeg er simpelthen for doven til at arbejde.. Gider bare ikke, men på et tidspunkt mangler jeg vel penge, og så må der ske noget..
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #11: 01 Feb 2007, 17:37 »

Jeg spiller klaver til arrangementer. Plejer at tage omkring 1000 for tre timer (slå den timeløn), men vi kan sikkert finde ud af en rabat til freaks  Cool.


Logged

greve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #12: 01 Feb 2007, 18:47 »

Det eneste man kan som 13 årig.... går med aviser. Tjener 1200 om månden
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #13: 01 Feb 2007, 20:48 »

Jeg er simpelthen for doven til at arbejde.. Gider bare ikke, men på et tidspunkt mangler jeg vel penge, og så må der ske noget..

Det samme gælder for mig.. Derfor vil jeg gerne have det i netcaféen. Penge for at game CS, FM m.m. Opstemt

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arbejd' Arbejd'
« Svar #14: 02 Feb 2007, 10:30 »

...men der kommer dejlige damer forbi så det går lige op P0

Har samme fordel. Bare det at stå i butik, så er der ok-mulighed for damer. Og skal der ikke være bleg for at sige, de får lidt rabat på deres køb. Hvis de selvfølgelig, er fortjent til det efter mine øjne. hehehe  Smiley
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010