home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillere langt ude i fremtiden?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spillere langt ude i fremtiden?  (Læst 1360 gange)
Lenny
Reserveholdsspiller

Spillere langt ude i fremtiden?
« : 28 Jan 2007, 22:47 »

Hej folks, jeg har lige brug for hjælp!

Jeg er nu med Barcelona kommet til år 2013, vundet 1. division alle sæsoner undtagen 1 år, hvor Real Madrid vandt med 2 point. Jeg har købt de fleste talenter, mit hold består lige nu af:

Kameni (keeper)
Marcelo Grohe (keeper)
Puyol

Pique
Araujo (på vej væk)
Vanden borre
Micah Richards
Andrade (udlejet)
Jack Hobbs (udlejet)
Schmoller (udlejet)
Leighton Baines

Marc Crosas (på vej væk)
Jorge Hernandez (på vej væk)
Lucas

Nuri Sahin
Sherman Cardenas
Lionel Messi
Ronaldinho
Hatem Ben Arfa
Giovanni Dos Santos
Deco (gammel, bliver snart frigivet)

Kerlon
Giuseppe Rossi
Carlos Vela
Sebastian Zuniga
Nicolas Millan
Robinho
Bojan

Min bestyrelse har lige skænket mig 520 mio. til indkøb, og den nye sæson går ikke særlig godt. Moralen har været lav pga. for mange spillere, derfor jeg sælger ud af de defensive midtbanespillere. Men hvad skal jeg gøre? Hvor skal jeg forstærke holdet? Jeg har selv svært ved det. Hjælp

Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Spillere langt ude i fremtiden?
« Svar #1: 28 Jan 2007, 22:49 »

Man behøves jo ikke bruge pengene bare fordi man har dem... Prøv at vent til halvsæson før du ser på hvor det kan forstærkes...Så kan du nemlig vurdere udfra spillernes præstationer, hvor der skal forstærkes...

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 28 Jan 2007, 22:50 »

Velkommen til siden. Det var ikke en mulighed for dig at uploade nogle screenshots? For selvom jeg kender de fleste, så er der et par stykker, som jeg er i tvivl om kvaliteten af.

Hvis det ikke er muligt, så kunne du måske evt. skrive den nøjagtige position ud fra spillerne?

PS. Nice hold du har. Det er stort set én stor samling af spillets største talenter :-)

Hado
Gæst

« Svar #3: 28 Jan 2007, 22:52 »

Jeg ville anbefale Denilson fra Arsenal, men du sælger jo ud af defensive midtbanespillere, så ham kan du vel ikke bruge?

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 28 Jan 2007, 22:59 »

Hmm jeg har lavet en kæmpe brøler at sælge Fernando Gago til Inter for 125 mio. Han bliver ret stor har jeg indset nu Skuffet

Men ja, har fået mig en del talenter, synes bare de underpræsterer på det groveste for tiden. Kan det virkelig have så stor effekt, at man har mange spillere, så de føler sig truet?

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 28 Jan 2007, 22:59 »

Kan godt lave nogle screenshots, hvis der er en med en MacBook, der lige fortæller mig, hvordan det foregår på sådan en Smiley ..

Hvem vil i have screenshots af?

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 29 Jan 2007, 07:39 »

Pique, Jack Hobbs, Schmoller, Marc Crosas, Jorge Hernandez, Lucas, Giovanni Dos Santos og Sebastian Zuniga vil jeg gerne se.

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 29 Jan 2007, 18:58 »

Okay, jeg vil gerne vise dem, men jeg mangler viden om, hvordan jeg laver et screenshot på en MacBook. Jeg ved det virkelig ikke Skuffet

Kreutzfeldt
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 15 Mar 2007, 01:45 »

Gareth Bale

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #9: 15 Mar 2007, 02:09 »

Jeg vil anbefale dig at bruge dine scouts, du er efterhånden kommet så langt ud i fremtiden at talenterne jo er regens og derfor er der ikke nogen liste over hvilke spillere der er kommende wonderkids.
Mit råd vil være at sørge for dine scouts bliver sendt ud og lede efter de kommende talenter, også selv om de spillere du har nu burde være gode nok.
I FM07 er det første jeg gør når jeg kommer til en storklub at få scouts og trænere på plads. Og alle spillere jeg køber fra andre kontinenter end europa er nogle mine scouts har fundet til mig. Det plus et par gode samarbejdsklubber, så kører det bare.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #10: 15 Mar 2007, 11:27 »

Talenter er jo fantastiske at købe og det er dejligt at se dem udvikle sig til stjerner...
Men går det dårligt, som du beskriver det, er det som regel meget fornuftigt at rotere lidt rundt og bruge nogle flere rutinerede spillere indtil moralen er vendt tilbage og spillet fungerer igen Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 15 Mar 2007, 11:40 »

Heej Lenny hvor mange penge købte du Ronaldinho for ??

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 15 Mar 2007, 11:44 »

Citat
Jeg vil anbefale dig at bruge dine scouts, du er efterhånden kommet så langt ud i fremtiden at talenterne jo er regens og derfor er der ikke nogen liste over hvilke spillere der er kommende wonderkids.
Mit råd vil være at sørge for dine scouts bliver sendt ud og lede efter de kommende talenter, også selv om de spillere du har nu burde være gode nok.
I FM07 er det første jeg gør når jeg kommer til en storklub at få scouts og trænere på plads. Og alle spillere jeg køber fra andre kontinenter end europa er nogle mine scouts har fundet til mig. Det plus et par gode samarbejdsklubber, så kører det bare.

Når jeg sender mine scouts ud kommer der aldrig nogle spillere hvorfor jeg er FCK Thumbs Up

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #13: 15 Mar 2007, 12:03 »

Scouting er utrolig svært.. Men det virker på mig som om de computerstyrede klubber spotter de helt store talenter med det samme... Med få undtagelser...

Det er selvfølgelig svært at vurdere hvem der kan blive en stor spiller uden hjælp af tools, men det er godt nok frustrerende at finde to supertalenter, og så har de lige skrevet under med rivalerne... Svært at være på forkant med de computerstyrede hold...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #14: 15 Mar 2007, 13:21 »

Scouting er utrolig svært.. Men det virker på mig som om de computerstyrede klubber spotter de helt store talenter med det samme... Med få undtagelser...

Det er selvfølgelig svært at vurdere hvem der kan blive en stor spiller uden hjælp af tools, men det er godt nok frustrerende at finde to supertalenter, og så har de lige skrevet under med rivalerne... Svært at være på forkant med de computerstyrede hold...
Synes ikke jeg har de helt store problemer med at finde talenterne i mit arsenal spil. Det er bare ikke dem allesammen der gider at skifte før de bliver 17 og kan skive fuldtidskontrakter (det skyldes måske også at jeg ikke vil give dem en højere status end hot prospect). Har ikke problemer med der er andre der snupper dem for næsen af mig, men har selvfølgelig også nogle rigtige gode scouts (dvs minimum 19 i judging player ability når de leder efter talenter).
Allerede efter 2. sæsoner har jeg valgt kun at hente talenter med 5 stjerner eller mere.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010