home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rooney mere end en angriber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rooney mere end en angriber  (Læst 1945 gange)
manutd5
Reserveholdsspiller

Rooney mere end en angriber
« : 28 Jan 2007, 10:48 »

Jeg er træt af al den kritik omkring Rooney. Man hører næsten konstant at han scorer for få mål, det kan være rigtigt til tider, men folk glemmer at han er så meget mere end en målscorer.
Kampene hvor det ikke glider på skinner for ham, arbejder han stenhårdt for resten af holdet og lægger op til mål, bare i Premier League har han lavet 6 assist. Folk burde også tage med i deres bedømmelse at han ikke er nogen top angriber, men bedre kan lide at arbejde bag Saha eller Henke.
For at afslutte det med målene så har han scoret i de seneste to kampe mod Arsenal, 1, og mod Portsmouth, 2. Altså 3 mål på 2 kampe.

Omkring de meget omtalte disciplinære problemer så vil jeg bare lige nævne, at han ikke har fået mere end 3 advarsler i hele Premier League og han har altså spillet 21 kampe. Til sammen ligning har Drogba fået 6 advarsler og han er ikke nært så arbejdsivrig som Rooney, han kan endda virke sløv mange gange.

Derfor er Rooney så meget mere end en angriber!

Hvad er jeres mening?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Rooney mere end en angriber
« Svar #1: 28 Jan 2007, 10:53 »

Rooney har altid været en holdspiller, som knokler kampen igennem, men man må huske på at han trods alt er angriber, og derfor er købt til at score mål. Du nævner Arsenal og Pompey som eksempler på at han har scoret, og det er fint nok, men kritikken er jo kommet før det, da det har været sjældent at han har scoret. Når han så har scoret, har han scoret 2-3 mål, og kritikken er derfor baseret på at hans målscoring er ustabil, ergo kan man ikke regne med ham som en habil målscorer, som f.eks. Van Nistelrooy var for Man Utd.

Men nu hvor han har scoret i de sidste par kampe, er kritikken vel også lidt forstummet?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 28 Jan 2007, 11:12 »

Det kan godt være han er en ustabil målscore, men man må samtidig huske på at han altså kun er 21 år..

Emillionaire
Gæst

« Svar #3: 28 Jan 2007, 12:02 »

han scorer ikke så mange mål, men han er en god assits

det gode ved Rooney (syntes jeg) er at han altid kæmper for sit hold

Emillionaire
Gæst

« Svar #4: 28 Jan 2007, 12:12 »

den turnering Wayne Rooney har spillet bedst i, er klart EM i 2004 i Portugal

Don Abramovich
Manager

« Svar #5: 28 Jan 2007, 12:18 »

den turnering Wayne Rooney har spillet bedst i, er klart EM i 2004 i Portugal
Han vel også kun været med til to mesterskaber ? For i Premier League er det meget sværere at spille godt... til et EM eller VM er det jo ikke nær så mange kampe man spiller ? Smiley

Men Rooney er da en god spiller, meeeen ham må nu godt snart se at få lidt mere gang i målene for nu er han 21 og han var altså en dyr 19 (eller 20) årige spiller som de købte. Jeg vil også gi' jer ret i at han er en holdspiller men han er sq' lidt for vild en gang imellem (Det er hvad der sker hvis man er sammen med Keane i en for ung alder Opstemt) og taber hovedet, f.eks til VM hvor han stemplede en i bollerne, og det er sq' ikk' smart mod Portugal!

Niko
Gæst

« Svar #6: 28 Jan 2007, 12:28 »

Jeg er til det eneste rigtige hold i London, som i nok kan se i min blog og signatur.
Men derfor kan jeg godt komme en positiv ros for Rooneys spil.

Rooney slog igennem da han var 17-18 år, den gang han spillede i Everton. Han er kommet til en større klub, hvor fansene + ledelsen forventer mere af ham. Men for den sum penge de gav for ham er han måske lidt overvuderet.

Han kan noget med en bold, som andre ikke kan. Han laver nogen gange noget ekstremt flotte mål, som nærmest er umulig. Han kan godt tabe hovedet nogen gange, men han er blevet bedre til at "styrer" sig selv.

Men han er også heldig med de hold kammerater han har, de fleste på Uniteds hold er faktisk gamle rutineret spillere, som ikke kan holde sæsonen ud, derfor vinder ARSENAL MESTERSKABET!!!!

(Jeg kunne klare at rose United, for de kan ikke noget !)  Djævel

7kfum
Gæst

« Svar #7: 28 Jan 2007, 12:38 »

Jeg er til det eneste rigtige hold i London, som i nok kan se i min blog og signatur.
Men derfor kan jeg godt komme en positiv ros for Rooneys spil.

Rooney slog igennem da han var 17-18 år, den gang han spillede i Everton. Han er kommet til en større klub, hvor fansene + ledelsen forventer mere af ham. Men for den sum penge de gav for ham er han måske lidt overvuderet.

Han kan noget med en bold, som andre ikke kan. Han laver nogen gange noget ekstremt flotte mål, som nærmest er umulig. Han kan godt tabe hovedet nogen gange, men han er blevet bedre til at "styrer" sig selv.

Men han er også heldig med de hold kammerater han har, de fleste på Uniteds hold er faktisk gamle rutineret spillere, som ikke kan holde sæsonen ud, derfor vinder ARSENAL MESTERSKABET!!!!

FAktisk så blev Rooney for første gang spotet i sin debut kamp mod Arsenal hvor han scoret et af de bedste mål den sæson Smiley
Jeg er enig Man U kan ikke en skid, MEN LIVERPOOL VINDER MESTERSKABET!  Peace

Don Abramovich
Manager

« Svar #8: 28 Jan 2007, 12:42 »

Her må jeg, nok desværre sige at jeg tror det bliver Man U til alle jer... Jeg holder ikke selv med dem - faktisk mere med Liverpool - men de har altså været en tand bedre en de andre her i efteråret Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jan 2007, 12:45 af Don Abramovich » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 28 Jan 2007, 13:13 »

FAktisk så blev Rooney for første gang spotet i sin debut kamp mod Arsenal hvor han scoret et af de bedste mål den sæson Smiley

Det var nu næppe første gang at han blev spottet... Allerede dengang var der stor fokus på ham, da han havde spillet utroligt godt for Evertons reservehold, og jeg kan huske forventningen fra kommentatoren, da han blev skiftet ind... Og scorede et fabelagtigt mål.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #10: 28 Jan 2007, 13:22 »

Jeg vil nok mene at Rooney score alt for få mål. Så kan det godt ske at han arbejder hårdt for holdet og det syntes jeg er meget prisværdigt. Problemet denne sæson har mange gange været at vi skal bruge rundt regnet 40 skud på mål for at lavet et mål. Sådan ca ihvertfald. De mange mål forsvandt lidt med Van The Man til Madrid for nu har vi ikke en boks spiller. Saha render lige så meget rundt som Rooney gør uden for feltet og når bolden så bliver slået der ind ja så er der ikke nogen. Så lidt mindre arbejde fra Hr. Rooneys side og lidt flere mål tak.
For inden hans mål mod Arsenal sidste weekend havde han jo ikke scoret i 12 PL kampe i træk. Det er mange kampe skal jeg hilse at sige når man er angriber.

Men så kommer der en kamp som igår hvor han så er på plads ved det første mål og score sikkert og det andet ja det jo ren magi. Klasse mål intet mindre og det er sku lang tid siden man har set det fra hans side. Håber han er på vej i form nu for det bliver der brug for med alle de kampe der venter for ude. Smiley

Han er klasse det skal vi stadig huske på Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 28 Jan 2007, 13:27 »

Tag jer nu lige lidt sammen med den der komplet usaglige kritik. Det kommer der kun fan-krig ud af ;-)
« Seneste Redigering: 28 Jan 2007, 13:29 af United-styrer » Logged

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 28 Jan 2007, 16:16 »

Hvor mange point er du Arsenal er bag ud? når jo det er 12 point, forstår ikke hvordan du kan være så kæp høj! 12 point lol funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 28 Jan 2007, 16:19 »

Hvor mange point er du Arsenal er bag ud? når jo det er 12 point, forstår ikke hvordan du kan være så kæp høj! 12 point lol funny

Du har ret, det er ret svagt at være 12 point efter et så ringe hold som Man Utd, som jo er lette at slå! Men jeg tror vist at diskussionen drejede sig om Rooney?

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 28 Jan 2007, 16:23 »

Ja...hehe håber bare ikke at Chelsea vinder ; )

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010