home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Målslugere tråden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Målslugere tråden!  (Læst 1246 gange)
Mastek
Ynglingespiller

Målslugere tråden!
« : 27 Jan 2007, 13:14 »

I denne tråd kan I komme med SS af jeres spillere som bare har scoret mange mål + oplæg.

Jeg starter her med et SS af Mokoena aom har været i min klub i 1 sæson... jeg købte ham for 3,75 millioner kr. og man må sige han har være hele den formue værd...  Cool

Jeg håber bare jeg kan holde fast på ham. Men hvis ikke så er der ingen tvivl om at jeg skal have en masse penge for ham. Noget lignende 50 millioner kr. + 50% af næste salg...

Men her er han...

Mastek

!

7kfum
Gæst

Sv: Målslugere tråden!
« Svar #1: 27 Jan 2007, 13:21 »

Ikke for at være en lyse slukker, men der er masser af tråde om dette emne i forvejen Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 27 Jan 2007, 14:13 »

Ikke for at være en lyse slukker, men der er masser af tråde om dette emne i forvejen Smiley
Masser af tråde om gode spillere/angribere? Ja... Masser af tråde, hvor man kan poste, hvor mange mål i hvor mange kampe en spiller har scoret? Nej...

:-)

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #3: 27 Jan 2007, 15:15 »

Masser af tråde om gode spillere/angribere? Ja... Masser af tråde, hvor man kan poste, hvor mange mål i hvor mange kampe en spiller har scoret? Nej...

:-)

Godt... så kan jeg vel godt lade tråden fortsætte??

Mastek

!

mrfair
Gæst

« Svar #4: 30 Jan 2007, 10:13 »

Nu vil jeg også gerne være lyseslukker: Det er ret svært at læse de stats der står med rødt.
Ellers er det da et ret godt scoringssnit.

Chris
Gæst

« Svar #5: 23 Feb 2007, 22:10 »

Den bedste spiller jeg nogensinde har haft i FM.
Jeg vandt omkring 70 (inkl. Super Cup's) titler med mit Milan-hold indtil år 2023 hvor min computer så gik ned.
Granata her var en stor del af det og blev kåret til verdens bedste 7 gange, mener jeg det var.
Han scorede vel i omegnen af 500 mål i sin karriere indtil jeg mistede save-filen.
http://img523.imageshack.us/my.php?image=granatayx0.jpg

7kfum
Gæst

« Svar #6: 28 Feb 2007, 13:46 »

Den bedste spiller jeg nogensinde har haft i FM.
Jeg vandt omkring 70 (inkl. Super Cup's) titler med mit Milan-hold indtil år 2023 hvor min computer så gik ned.
Granata her var en stor del af det og blev kåret til verdens bedste 7 gange, mener jeg det var.
Han scorede vel i omegnen af 500 mål i sin karriere indtil jeg mistede save-filen.
http://img523.imageshack.us/my.php?image=granatayx0.jpg

Han er regen ik'?

Don Abramovich
Manager

« Svar #7: 28 Feb 2007, 21:42 »

Han er regen ik'?
Jo, det tror jeg. Hans historie starter jo først i 08/09 Smiley

Men god det var han vidst !  Shockeret

mrfair
Gæst

« Svar #8: 20 Mar 2007, 15:35 »

Han har i hvert fald været en syg spiller.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Mar 2007, 20:32 »

I denne tråd kan I komme med SS af jeres spillere som bare har scoret mange mål + oplæg.

Jeg starter her med et SS af Mokoena aom har været i min klub i 1 sæson... jeg købte ham for 3,75 millioner kr. og man må sige han har være hele den formue værd...  Cool

Jeg håber bare jeg kan holde fast på ham. Men hvis ikke så er der ingen tvivl om at jeg skal have en masse penge for ham. Noget lignende 50 millioner kr. + 50% af næste salg...

Men her er han...

Mastek

tror sQ ikke der er nogen der byder 50 mio jeg synes aldrig klubberne gider at give særligt meget for ens spillere

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Emillionaire
Gæst

« Svar #10: 21 Mar 2007, 21:45 »

Men her er han...

Mastek

tror sQ ikke der er nogen der byder 50 mio jeg synes aldrig klubberne gider at give særligt meget for ens spillere

i mit Chelsea spil er han vuderet til 62.5 Mio Kr.: http://www.freeimageparking.com/files/mzyjoyetybwtj0gnjcxm.png

PS. skulle lige sige at han blev købt i første sæson på en fri transfer

Emillionaire
Gæst

« Svar #11: 21 Mar 2007, 21:48 »

mål og oplæg på samme tid hhhmmmm.... der findes kun to der kan det: Drogba und Shevchenko Opstemt

mrfair
Gæst

« Svar #12: 22 Mar 2007, 10:52 »

Jeg mistede faktisk Mokoena for præcis 50 mio, da formanden accepterede udenom mig.
FCK var først ude med buddet, men kunne ikke blive enige med ham om længden på kontrakten. Så snuppede Porto ham for samme beløb.

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #13: 22 Mar 2007, 14:52 »

Jeg mistede faktisk Mokoena for præcis 50 mio, da formanden accepterede udenom mig.
FCK var først ude med buddet, men kunne ikke blive enige med ham om længden på kontrakten. Så snuppede Porto ham for samme beløb.
Hvordan for i dem til at byde så meget

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #14: 22 Mar 2007, 15:01 »

50 mio er da ikke så meget... det er under £ 5 mio ...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010