home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mærkelig oplevelser
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mærkelig oplevelser  (Læst 910 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Mærkelig oplevelser
« : 21 Jan 2007, 23:49 »

Hej

Jeg viste ikke lige hvor jeg skulle smide dette indlæg, men det blev her. Dette indlæg skyldes at jeg netop har oplevet noget meget mærkeligt og vildt. Jeg har siddet under 1 uge i manager jobbet i Arsenal, da jeg opdager at Canada og USA står uden manager og jeg søger forsjovt om jobbet. Nu har USA så spurt om jeg vil være manager for dem. Jeg synes dette er meget mærkeligt da jeg jo kun har været 6 dage i Arsenal. Det skal lige siges at det altså er i starten af spillet så jeg har ikke en lang succesfuld karriere bag mig. Nu vil jeg så høre om jeg skal tage i mod jobbet og om der er andre, som har oplevet noget, som ligner dette.  Smiley

N17
Manager

Sv: Mærkelig oplevelser
« Svar #1: 21 Jan 2007, 23:52 »

Det kommer også an på, hvilken tidligere karriere du har valgt! Altså om du har været professionel på internationalt niveau osv.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 21 Jan 2007, 23:54 »

Det kommer også an på, hvilken tidligere karriere du har valgt! Altså om du har været professionel på internationalt niveau osv.

Altså hvis det er det der med "serie-6 spiller" osv. så har jeg valgt "Serie-6 spiller"

N17
Manager

« Svar #3: 22 Jan 2007, 00:04 »

ok, så forstår jeg det ikke Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4: 22 Jan 2007, 00:20 »

Spiller du med patch, Nees? Det er en fejl i spillet, som gerne skulle være rettet med patchesene.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #5: 22 Jan 2007, 02:13 »

Jeg har stået i nøjagtig samme situation, bortset fra at jeg havde været 10 dage i FCK Smiley ..

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 22 Jan 2007, 11:00 »

Spiller du med patch, Nees? Det er en fejl i spillet, som gerne skulle være rettet med patchesene.

Js jeg spiller skam med patch (regner ja da 100% med hehe) så ved ikke hvorfor det er... Men jeg har taget imod jobbet så må vi se hvor længe jeg bliver siddende

haboi
Juniorspiller
**

« Svar #7: 22 Jan 2007, 12:29 »

Lige netop med USA, er det stort set stensikker job og skrabe til sig fra start..

Tror endda der er en herinde, som startet en blog uden job og blev landstræner for USA..

Ham en kammerat som også fik job hos USA og har hyret Bo Johansson som ass. Lidt vildt at en ukendt Dansker for chefen stolen, men en anerkendt Landstræner må tage til takke med et ass job..

Spiller begge med patchen

søgaard
Gæst

« Svar #8: 22 Jan 2007, 12:49 »

Underligt...Smiley har aldrig prøvet det..Tunge

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010