home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Flamengo-Kan sambabold give succes ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Flamengo-Kan sambabold give succes ?  (Læst 2560 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« : 17 Jan 2007, 23:30 »





Dansk islæt i det brasilianske

af Christian Rasmussen, Bt

Den brasilianske klub Clube de Regatas do Flamengo, eller i almindelig tale Flamengo, har i dag højst overraskende udnævnt den ukendte dansker Martin Andersen til holdets træner. Martin Andersen har indtil videre underskrevet en 1-årig kontrakt, som hvis klubben ønsker det, kan blive forlænget. Den nye træner er 32 år gammel, og har en fortid som semiprof i den danske 2 divisionsklub b93, som derfor også har en speciel plads i hjertet på ham. Han udtaler da også:

"Hvis b93 engang skulle finde på at kontakte mig villle jeg da være ellevild over chancen, klubben betyder virkelig meget for mig. Men i øjeblikket gælder det sydamerika og den Brasilianske klub Flamengo".

Han blev senere spurgt hvad hans
Manden Martin Andersen sætter sin lid til
forventninger til den brasilianske liga og Flamengo i særdeleshed var. Han tøvede ikke og svarede med at sige:

"Man ved jo aldrig hvad man får i brasiliansk fodbold, du kan det ene øjeblik sidde og nyde en teknisk omgang sambafodbold, og det andet øjeblik løber der en tilskuer ind på banen og banker dommeren en på hovedet. Men mine forventninger til Flamengo er meget store, de er en kæmpe klub her i Brasilien, og klubben har da også en meget talentfuld trup. En spiller jeg især forventer mig meget af, er den blot 18-årige Renato Augusto. Jeg har hørt at han har prøvetrænet i en række europæiske storklubber, så det er bare om at fastholde ham".

Mere nåede vores rapportere ikke at få ud af danskeren, da han skulle til pressemøde, men vi vender selvfølgelig tilbage med mere når Martin har tid. I mellemtiden kan vi da lige fortælle at klubben blev stiftet den 17 november 1895, og har vundet det brasilianske mesterskab 5 gange, senest i 92'. Den helt store titelmæssige sæson var dog i 1991, da klubben både vandt Copa Libertadores og Verdensmesterskabet for klubhold. Af store spiller i klubben kan nævnes Zico som var med i den store sæson, og Adriano som til daglig spiller i Internazionale i Italien. Klubben spiller sine kampe på det enorme stadion Maracana.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2007, 23:39 af dingenoderjavs » Logged



N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #1: 17 Jan 2007, 23:32 »

Fin start på bloggen - og fik aldrig svaret, du må gerne bruge min Ribery, hvis du stadig vil det Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #2: 17 Jan 2007, 23:40 »

self. Hvis du vil må du gerne lige sende den privat, også med den kode jeg skal bruge for at sætte den ind. Men ellers tak for ros.
Logged



chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #3: 18 Jan 2007, 07:30 »

Fin start, og spændende klubvalg.. Skal blive spændende, at se hvad det kan blive til i det brasilienske.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #4: 18 Jan 2007, 08:00 »

jep , det er nemlig lige det det skal  Thumbs Up
Logged



Møller
Gæst
 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #5: 18 Jan 2007, 18:41 »

Får vi en update Peace
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #6: 18 Jan 2007, 19:07 »

Fin start, glæder mig til mere....
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #7: 19 Jan 2007, 10:49 »

der kommer en update i morgen.
Logged



queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #8: 19 Jan 2007, 11:00 »

super Thumbs Up
Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #9: 19 Jan 2007, 11:10 »

God start. Glæder mig til at følge et hold fra Brasilien  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #10: 21 Jan 2007, 00:28 »





Spillere "flygter" til Flamengo

af Christian Rasmussen, BT. 1 jan 2007

Fem nye spillere kan trække flamengos trøje over hovedet

Den 1 januar 2007 blev en travl dag i flamengos presselokaler. Hele 5 spillere blev nemlig præsenteret. Det drejer sig om midtbanespillerne Leo Mineiro og Marcos Paulo. De er henholdsvis 26 og 29 år, og har begge erfaring fra europæisk fodbold, og Marcos Paulo også fra det brasiliansk landshold med 12 kampe. Leo Mineiro kommer fra 2 divisionsklubben CBR, hvor hans kontrakt var udløbet, mens Marcos Paulo kom fra Portuguesa hvor hans kontrakt også var udløbet. Derudover blev de 2 centrale forsvarsspillere Ozeia og Marcelo Magalhaes. 25-årige Ozeia kommer fra klubben Santo Andre, hvor han var fast mand i midterforsvaret indtil kontraktudløbet den 1 januar, hvor det blev muligt for Flamengo at hente ham gratis. Magalhaes blev købt i Avai, hvor han ikke var i nærheden af startopstillingen, men Flamengo syntes alligevel at kunne se poteintale i den 27-årige. Han skulle eftersigende være blevet købt til backup for det noget tynde midterforsvar. Sidste mand der blev vist frem ved pressemødet blev Juventude målmanden Michel, som var blevet uvenner med sin klub om en kontrakt, og derfor kunne erhverves uden kompensation af Flamengo. Michel betegnes som et stort målmandstalent, men som trods sine 25 år endnu ikke har fået chancen for sin klub Juventude. Flamengo så lyset i Michel og var hurtigt ude med et kontrakttilbud, hvor de ville satse på ham som førstemålmand. 5, som klubben selv betegner det, spændene indkøb, som vi nok får set mere til. Vi fangede Martin Andersen kort efter pressemødet, hvor han udtalte:

Alle fem spillere glæder sig til at debutere på det enorme Maracana


"Jeg er meget glad for de nye indkøb. 3 af dem er købt ind til at gå direkte ind i startopstillingen, mens de 2 andre skal kæmpe mere for det. Den jeg har størst forventninger til er målmanden Michel. Han fik aldrig chancen i sin gamle klub Juventude, men jeg mener han er alt for god til en reserveplads i nogen brasiliansk klub, og da vi manglede en god målmand, mente jeg han var den rigtige at satse på. En anden som også kunne være at Finde i startopstilligen er Ozeia, der kommer fra Santo Andre, hvor han, ligesom Michel aldrig fik chancen. Men jeg ser et kæmpe potientale i gutten, han er 25 år, hurtig, stærk, forudsigende, hans markeringer og tacklinger er til et 13 tal, mens hans hovedspil er intet mindre end eminent. Den tredje mand som burde kunne gå ind i starteelveren er Marcos Paulo, der både har været en smuttur til europa og har spillet et dusin landskampe. Han er helt sikkert en mand vis erfaringer vi skal og vil bruge for at opnå den succes som klubben så inderligt tørster efter. De to andre spillere har også et kæmpe potientale, men er dog ikke ligeså fremtrædende som de tre førnævte".
Højrebacktalentet kommer fra Marseille


Ved samme pressemøde kom det frem at klubben forhandlede med Marseille om en lejekontrakt med den 20-årige højreback, Leo Mattos. Leo Mattos er en spiller der er trænet og udviklet af Flamengo selv, men som for godt 2 år siden blev solgt til den sydfranske klub, for dernest at blive lejet ud igen. Han skulle være meget varm på at vende tilbage til Río og Flamengo. Flamengo har også gjort opmærksom på at klubben vil prøve at få spilleren på fast kontrakt, da hans kontrakt udløber om et halvt år.










Flere spillere til Flamengo


af Christian Rasmussen, BT. 2 jan 2007



Flamengo havde igen idag indkaldt til pressemøde. Her blev den 22-årige midtbanespiller Bruno og de to teenagetalenter Alexandre Pato og Michel Schmoller. Midtbanespilleren Bruno kommer fra klubben Santo Andre, hvor han var en af klubbens fremtidshåb. Det er han dog ikke mere, da Flamengo snut opdagede at kontrakten var udløbet,
og derfor kunne anskaffe sig ham gratis. Bruno var selv meget positivt stemt overfor et skifte, så kontrakten var hurtigt forhandlet på plads, og i dag underskrevet, så den gør Bruno til Flamengospiller fra dags dato. Alexandre Pato og Michell Schmoller er begge lejede i henholdsvis Internacional og Figueirense, og de betegnes som nogen af de største talenter på deres respektive positioner, som er angriber og midterforsvar. Begge spillere er hurtige og tekniks stærke, og forventes at have en stor fremtid foran sig. Martin Andersen var meget entutiastisk over at hente så store talenter til klubben:

"Jamen det er selvfølgelig dejligt at får nye spillere til klubben, men når de så ovenikøbet er nogen af de største talenter i landet, ja så kan det jo simpelthen ikke være bedre vel. Med hensyn til spilletid, skal vi nok regne med at se Bruno i startopstilligen, og de to teenagere som jokere til startopstilligen. De to unge er jo kun på lejekontrakter, men vi arbejder for fuld kraft på at gøre kontrakterne permanente, så det bliver spændene at se."






Venskabssejr til Flamengo


af Christian Rasmussen, BT. 9 jan 2007¨

Flamengo spillede i dag en venskabskamp mod klubben J. Malucelli. En rimelig kedelig kamp, hvor man kunne se at Flamengos spillere ikke tog kampen særiøst. Derfor sluttede kampen 1-1.

J. Malucelli (0) 1-1 (1) Flamengo
28' Obina 0-1
56' Cristiano 1-1
74' Bruno Mazenga udvisning






Chilensk stortalent indlemmet i Flamengotruppen


af Christian Rasmussen, BT. 16 jan 2007

Millan kommer fra Colo Colo i Chile


Det blot 15-årige stortalent Nicolas Millan har idag skrevet under på en kontrakt med Flamengo. Det bekræftede Flamengo idag på et pressemøde kl ca 15.00. Millan, der betegnes som det største talent i chilensk fodbold lige nu, skal dog ikke regne med spilletid lige med det samme, da han ikke er spillerberetiget indtil hans 16-års fødselsdag. Vi mødte en noget træt, men glad Martin Andersen.

"Endnu en dejligt handel for klubben og fremtiden. Nicolas er en spiller jeg forventer mig utrolig meget af. Vi har i klubben ansat to trænere til kun at overvåge hans udvikling og træne ham mod at blive en stor stjerne, og blive klar til førsteholdsbold. Indtil videre spiller han dog for u-20 holdet, sammen med en masse af vores egne talenter".










Godt spil i Andersens debut


af Christian Rasmussen, BT. 17 jan 2007

Vasco havde et godt hold



I Martin Andersens første rigtige kamp, stod Flamengo overfor en anden brasiliansk klub, nemlig Vasco. Kampen startede godt for Andersens tropper med en tidlig scoring. Herefter styrede holdet kampen, men det bliver Vasco der scorer kampens næste mål efter godt 50 minutters spil. Herefter bliver der scoret to meget mærkelige selvmål til Flamengos fordel, og så troede alle at kampen var lukket. Men Vasco ville det anderledes, og de scorede to heldige mål henholdsvis 10 og 20 minutter før tid. En god kamp fra Flamengo, men uheldigt udfald.

Campeonato Carioca 1. gruppekamp
Vasco (0) 3-3 (1) Flamengo
29' Jean skadet
36' Obina 0-1
52' Madson 1-1
54' Roberto Lopes skadet
60' Emilliano Dudar 1-2 selvmål
67' Jorge Luis 1-3 selvmål
71' Abedi 2-3
82' Ives 3-3







Pligtsejr i nem kamp


af Christian Rasmussen, BT. 21 jan 2007

I 2 kamp i sæsonens skulle Andersens mandskab møde de upåagtede Americano. Det skulle da også vise sig at det var en nem kamp for Flamengo. De kom hurtigt foran 1-0, og fik også scoret til både 2-3 og 4-0 og styrede kampen, indtil 5 minutter før tid da Americano fik reduceret til 4-1.

Campeonato Carioca 2. gruppekamp

Flamengo (2) 4-1 (0) Americano
12' Luizáo 1-0
16' Luizáo 2-0
60' Lercia skadet
65' Savia 3-0
82' Jean 4-0
88' Balde 4-1






Endnu en nem sejt til Flamengo


af Christian Rasmussen, BT. 28 jan 2007

I tredje turneringskamp ventede der Flamengo endnu en nem kamp. Flamengo spillede stille og roligt, og sparede kræfter til deres vigtige Copa Libertadores kamp 3 dage senere. Selvom de ikke spillede prangende vandt Flamengo alligevel sikkert 2-0. Andersen er uden tvivl tilfreds. 

Campeonato Carioca 3. gruppekamp
 
Madureira (0) 0-2 (1) Flamengo
27' Alan Skadet
41' Luizao 0-1
70' Renato Str. 0-2






Uheldig uafgjort mod upåagtede Universidad


af Christian Rasmussen, BT. 31.jan 2007

Den første vigtige kamp for Andersens tropper blev spillet idag mod chilenske Universidad de Chile. Kampen startede og forløb da også meget godt for Flamengo, da de kommer hurtigt foran. Resten af første halvleg styrede de også, lige indtil det 45' minut, da Universidad scorer to mål på direkte forsvarsfejl. En kold spand vand i hovedet på Andersens mandskab, der ellers havde fuld kontrol over kampen. 2 halveg var som i 1, med Flamengo i kontrol, og med masser af chancer. De får da også scoret, i det 67' minut. Men ligesom man troede at Flamengo ville satse alt, skete der ikke mere i kampen, der blev bare spillet på midten.

Universidad (2) 2-2- (1) Flamengo
5' Renato 0-1
16' Luizao skadet
45' Esteban Valencia 1-1
45' Sergio Gioni 2-1
67' Fabiano Oliveira 2-2




Håber i vil kommentere og lignende.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2007, 14:41 af dingenoderjavs » Logged



Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #11: 21 Jan 2007, 11:24 »

Fremragende update .. Måske et par SS af de allerstørste indkøb ? Smiley'
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #12: 21 Jan 2007, 11:29 »

skal ske, dog må du lige vente til lidt senere, da jeg ikke har spillet åbent lige nu .
Logged



dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #13: 21 Jan 2007, 14:38 »

håber der er nogen der vil kommentere den nye update, da jeg har brugt rimelig lang tid på den .
Logged



Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Flamengo-Kan sambabold give succes ?
« Svar #14: 21 Jan 2007, 14:43 »

Den seneste update var sku ihvertfald smuk... Dejlig overskuelig med et godt setup...
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010