home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Opdatere du selv dit FM07?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opdatere du selv dit FM07?  (Læst 441 gange)
Dagge
Reserveholdsspiller

Opdatere du selv dit FM07?
« : 17 Jan 2007, 19:31 »

Hey alle sammen Smiley

Ville lige høre om i selv opdatere jeres FM2007 spil med editoren? Altså med div. transfere? eller synes i det er at snyde?
Har selv været inde og rode lidt i editoren Smiley
Kunne ikke lade være nu da Niclas Jensen er kommet til FCK, hehe..

Forresten ham Chris Katongo som brøndby lige har købt, er det ham der hedder Christoffer Katongo i spillet?
Er ikke lige sikker på om det er her i omklædningsrummet jeg skal lave dette emne..

-->FCK<--

-->Man Utd<--

mini90
Landsholdsspiller

Sv: Opdatere du selv dit FM07?
« Svar #1: 17 Jan 2007, 19:37 »

Hey alle sammen Smiley

Forresten ham Chris Katongo som brøndby lige har købt, er det ham der hedder Christoffer Katongo i spillet?
Er ikke lige sikker på om det er her i omklædningsrummet jeg skal lave dette emne..

åå Nej ?? Ikke en ny Ali Akida sag ? !  Forlegen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 17 Jan 2007, 19:38 »

åå Nej ?? Ikke en ny Ali Akida sag ? !  Forlegen

Chris er vel en meget normal forkortelse for Christoffer? og ja, det er ham.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #3: 17 Jan 2007, 19:39 »

Jeg opdaterer kun hvis der kommer en "patch" med det i... gider ikke selv =)

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #4: 17 Jan 2007, 19:42 »

Chris er vel en meget normal forkortelse for Christoffer? og ja, det er ham.

Nu også mere ironisk ment !   Wink

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #5: 17 Jan 2007, 19:44 »

Hey alle sammen Smiley

Ville lige høre om i selv opdatere jeres FM2007 spil med editoren? Altså med div. transfere? eller synes i det er at snyde?
Har selv været inde og rode lidt i editoren Smiley
Kunne ikke lade være nu da Niclas Jensen er kommet til FCK, hehe..

Kein Ali Akida her. Hans fulde navn er Christoffer Katongo, men bliver forkortet til Chris.

Og jeg opdaterer også kun med patch. Af to grunde. Jeg har aldrig prøvet at lege med editoren, og så vil jeg helst holde mig 100% til de officielle udgivelser.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 17 Jan 2007, 20:13 »

Okay, når jeg installere den der 7.0.1 patch eller hvad den hedder, så kan jeg ikke vælge database i spillet mere, så jeg har bare droppet patchen og så opdatere jeg lidt selv Smiley
Nogen der ved hvornår den næste patch kommer?

-->FCK<--

-->Man Utd<--

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #7: 17 Jan 2007, 20:15 »

Nu er patchen jo ikke kun til for at opdatere spillermarkedet. Den retter jo også fejlene i spillet.

tturbo1
Manager

« Svar #8: 17 Jan 2007, 20:25 »

SLEORT har ret.

En Patch og en Update er 2 vidt forskellige ting.

En patch udsendes af SI og er primært for at rette forskellige småfejl i spillet.
At de så ind imellem også laver en update samtidig er en helt anden sag.
Men Patch 7.0.1 er et must hvis du vil have spillet så fejlfri som muligt.
At den så indeholder en update er en helt anden sag. Men jeg mener ved opstart af nyt spil kan du selv vælge om du vil bruge den update der er i Patchen. I øvrigt er jeg ikke så sikker på at der kommer flere Patches til 07 versionen.
Updates kan laves af alle der gider rode med Editoren. Og jeg har læst at SI skulle komme med en officiel update kort efter at transfervinduet lukker.

Leger nu også lidt med Editoren og det er ikke så svært SLEORT.
Sidst jeg startede et spil med SIF hentede jeg de 3 nyindkøb de har gjort her til december. Bl.a. Lustü.
Glemte bare en lille detalje. Hans løn, så da jeg nåede til december og han startede smadrede han mit lønbudget fordi han fik 10 gange så meget som de andre i truppen. Så forfra igen.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9: 17 Jan 2007, 21:00 »

SLEORT har ret.

En Patch og en Update er 2 vidt forskellige ting.

En patch udsendes af SI og er primært for at rette forskellige småfejl i spillet.
At de så ind imellem også laver en update samtidig er en helt anden sag.
Men Patch 7.0.1 er et must hvis du vil have spillet så fejlfri som muligt.
At den så indeholder en update er en helt anden sag. Men jeg mener ved opstart af nyt spil kan du selv vælge om du vil bruge den update der er i Patchen. I øvrigt er jeg ikke så sikker på at der kommer flere Patches til 07 versionen.
Updates kan laves af alle der gider rode med Editoren. Og jeg har læst at SI skulle komme med en officiel update kort efter at transfervinduet lukker.

Leger nu også lidt med Editoren og det er ikke så svært SLEORT.
Sidst jeg startede et spil med SIF hentede jeg de 3 nyindkøb de har gjort her til december. Bl.a. Lustü.
Glemte bare en lille detalje. Hans løn, så da jeg nåede til december og han startede smadrede han mit lønbudget fordi han fik 10 gange så meget som de andre i truppen. Så forfra igen.

Hehe, så kan du lære det, Turbo.. Opstemt

Jeg roder aldrig med editoren. For det første gider jeg ikke, og for det andet .... Ja, så gider jeg ikke.. Smiley - Jeg henter til gengæld mange opdates osv.. Desuden synes jeg også det er lidt "snyd" fx at ændre Mikkel Bischoff til Brøndby, sådan så han er der i starten af en sæson. Hvis man så derimod kunne gøre det, sådan så han skiftede ved juletid til ville være noget andet, men gider ikke sætte mig ind i det.. Smiley

- Om folk ændre i editoren eller ej, er op til folk selv. Ser det hverken som snyd eller noget andet, på trods af jeg hentyder til det i ovenstående afsnit, det er jo ikke mit spil det går udover. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 17 Jan 2007, 21:07 »

Du kan godt lave om i editoren så f.eks Bischoff først skifter til Brøndby ved juletid Smiley

Hvordan kan jeg egentlig se om patche 7.0.1 er installeret rigtigt? Når jeg starter et nyt spil op står der bare at det er ver. 7.0

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 17 Jan 2007, 21:08 »

Kerm hvor kan man hente updates henne?

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #12: 17 Jan 2007, 21:12 »

Du kan godt lave om i editoren så f.eks Bischoff først skifter til Brøndby ved juletid Smiley

Hvordan kan jeg egentlig se om patche 7.0.1 er installeret rigtigt? Når jeg starter et nyt spil op står der bare at det er ver. 7.0

Nårh, okay. Vidste jeg ikke, men som sagt, gider ikke sætte mig ind i det.. Opstemt

Du er ikke i tvivl om når du har installeret patchen. Smiley - Jeg bruger Black Aura, tror jeg nok det hedder, som skin og der står det helt oppe i højre hjørne når man er kommet til startmenuen.. Smiley Version 7.0.1.

Kerm hvor kan man hente updates henne?

Inde i vores udmærkede downloadsektion, under uofficielle opdates, dog skal det siges, at jeg på stående fod ikke kan huske, om der er kommet nogle endnu. Smiley - Hverken officielle eller uofficielle, men mon ikke der kommer én eller to, som er værd at bruge, når vinduet lukker? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010