home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Folket bestemmer!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad får Rovers ud af de 2 første kampe?
6 Point!
4 Point!
2 Point!
1 Point!
0 Point!

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Folket bestemmer!  (Læst 11929 gange)
donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #45: 18 Jan 2007, 18:53 »

Yobo og Khizanishvili vil jeg vælge Smiley

Edit: Havde ikke set at der var oprettet en afstmening Wink
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #46: 18 Jan 2007, 19:09 »

helt okay Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #47: 18 Jan 2007, 19:17 »

I må meget gerne komme med begrundelser for svar i afstemingen og ris og ros...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #48: 19 Jan 2007, 09:04 »

Folket bestemmer!


Hej igen efter at i har haft størst tiltro til Khizanishvili og Yobo er dette blevet vores nye starter kæde. Jeg er meget tilfreds med den opbakning, jeg indtil videre har fået af jer. Næste uge skal vi så spille min første kamp. Jag glæder mig meget. Men hvis jeg nu skal tag pulsen på klubben lige nu, så forventer jeg en top 8 placering i denne sæson. Og at vi får forbedret vores mentalitet, til at være mere offeensiv. Det var alt hvad jeg havde på denne kolde vinter dag, ses i næste uge!
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #49: 19 Jan 2007, 09:26 »

hvad med nonba til angrebet ?? - eller er han ikke i klubben??
Logged



Læs min blog Randers FC

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #50: 19 Jan 2007, 14:53 »

Altså jeg vil mene at der på nuværende tidspunkt er gode nok spillere i angrebet... McCarthy, Utaka, David Bentley og Francis Jeffers. Smiley ... Men mange tak for din kommentar som jeg meget gerne vil have flere af.. Smiley

Men det er ikke får at presse jer... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #51: 20 Jan 2007, 17:57 »

Jeg har en GOD nyhed til alle læsere af min blog! JEG HAR FÅET FOOTBALL MANAGER 07! Som jeg nu er igang med at installere. Bare lige sådan hurtig, hvad skal jeg bruge af patches og transfer updates før mit spil er "up to date" ?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #52: 20 Jan 2007, 21:46 »

Folket bestemmer!


Jeg er jo nød til at ændre nogle ting da jeg nu har FM og denne blog bliver over et FM spil.

Jeg er starter fra sæson start og ikke midt inde i sæsonen.
Der er stadig plads til transfers.
Og der er et par venskabskampe inden sæsonen starter.

Det var det for denne gang. Jeg håber på at have en update klar om et par timer... Smiley
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #53: 20 Jan 2007, 22:30 »

Jeg har en GOD nyhed til alle læsere af min blog! JEG HAR FÅET FOOTBALL MANAGER 07! Som jeg nu er igang med at installere. Bare lige sådan hurtig, hvad skal jeg bruge af patches og transfer updates før mit spil er "up to date" ?

YES Sådan!

Bare hent den seneste patch, så er du klar.

Og så synes jeg, at du skal starte en helt ny blog, nu hvor du kan skrive ud fra dit dejlige FM.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #54: 20 Jan 2007, 23:37 »

Der er det at jeg nu har lavet databsen ud fra denne blog. Så jeg ved ikke om jeg orker starte forfra :/
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #55: 21 Jan 2007, 10:06 »

Folket bestemmer!


Hej der ude! Jeg er nu kommet tilbage til England efter at have været i mit hjemland, USA i et par dage. Der er sket meget siden sidst. Vi har blandt andet spillet 7 venskabskampe med en målscorer på 28-2! Og sejr i alle opgørende. Modstadnerene var dog heller ikke af top klasse, da 5 kampe var mod hold fra Israel, og en kamp mod vores reserver. Vi har selvfølgelig også gjort os bemærket på transfer markedet, hvor vi har 3 yderlige spillere og måske 3 mere på vej. Når vi taler om dem der er i klubben er det, Carlos Vela, stort angriber talent, 17 år. Al Bangura, 18 årige defensiv midtbane spiller, som går direkte ind i startopstillingen. Og så Mads Laudrup, som skal styrkes os i fremtiden. Andreas Laudrup kommer til klubben ved årsskiftet. Jeg har alt får at få 3 spillere til klubben, det er Iniesta, David Pizzaro og Carlos Vela, hvor det kun er den sidste der er lykkedes. Jeg omtalte før flere mulige transfers, og der snakker jeg om Pape Omar Faye, som kun mangler arbejdstilladelse. Og Tim Cahill som stadig er på tilbudsstadiet. Her i England har en sag i Blackburn været meget omtalt, nemlig Robbie Savage sagen. Den samlede ledelse blev enige om at Robbie Savage simpelthen skulle væk. Men det er ikke lykkedes, vi har prøvet og få ham væk for latterlig lave overgangssummer, men ingen vil betale hans løn. Så nu løber han rundt og spiller reserveholdsfodbold . Men får at i fans skal forstå kunne vi ikke tolerer hans opførsel mere. Man kunne ikke regne med hvornår man vil få en mand mindre i en kamp, eller om han vil slå en for sit eget hold. Og det kunne vi simpelthen ikke leve med.
Det vil blive en meget svær sæson start, de 2 første kampe består af Manchester United og Chelsea, Det bliver 2 svære kampe, man jeg håber at vi kan komme godt fra start.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #56: 21 Jan 2007, 10:12 »

Dette er opstillingen:



Desværre er Peter og David Dunn nød til at spille da Gamst Pedersen og Tugay er skadet og har karantæne...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #57: 21 Jan 2007, 12:04 »

Please kan i ikke snart komme med nogen kommentarer? Det er ikke får at irrerterer jer, men får at min blog kan blive bedre... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #58: 21 Jan 2007, 16:36 »

Folket bestemmer!


Vil i hellere have at jeg starter en ny blog, hvor jeg har FM fra starten... :?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #59: 21 Jan 2007, 16:40 »

Det må være op til dig selv.. Smiley

Det ser ellers godt ud nu Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010