home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Folket bestemmer!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad får Rovers ud af de 2 første kampe?
6 Point!
4 Point!
2 Point!
1 Point!
0 Point!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Folket bestemmer!  (Læst 11930 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #30: 18 Jan 2007, 16:54 »

Jeg ved godt at Neill er skiftet i dag men det vil ikke indgå i min blog da han ikke var solgt da jeg startede den... Med hensyn til Kuqi så var det fordi jeg ikke kunne se deres spillere inde på den rigtige hjemmeside og måtte der for søge alternative hjemmeside, hvor alle var med Kuqi:)
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #31: 18 Jan 2007, 16:57 »

Der er ikke så meget at følge, da det hele vel egentlig bare er opdigtet.

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i denne blog, det var en rigtig fed ide, hvis du spillede FM ved siden af med klubben, men når det "bare" er noget der bliver opdigtet, så kan du selv bestemme om de skal blive mestre og verdens rigeste klub osv. hvis jeg forstår konceptet ret.

Jeg har selvfølgelig interesse i at lave den bedst mulige blog, og min mission er også at komme tættere på en investors tanker... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #32: 18 Jan 2007, 16:59 »

Jeg lukker nu afstemningen med dette resultat:
Fansene (jer) Smiley vil have:

En yngre målmand
En angriber
En venstre back
Og en midterforsvarer

Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #33: 18 Jan 2007, 17:02 »

Jeg ved godt at Neill er skiftet i dag men det vil ikke indgå i min blog da han ikke var solgt da jeg startede den... Med hensyn til Kuqi så var det fordi jeg ikke kunne se deres spillere inde på den rigtige hjemmeside og måtte der for søge alternative hjemmeside, hvor alle var med Kuqi:)

Hvis du vil ha truppen fra den officielle hjemmeside, kan jeg godt skaffe den  ?

Ellers kan du se den her: 
http://www.footballworld.dk/view_clubs.php?id=590&season=2006&league=england

En dejlig dansk hjemmeside med mange oplysninger...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #34: 18 Jan 2007, 17:03 »

Det vil komme med i min næste opdatering at Kuqi er solgt... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #35: 18 Jan 2007, 17:35 »

Jeg går i gang med researching til den næste opdatering nu...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #36: 18 Jan 2007, 17:50 »

Jeg har selvfølgelig interesse i at lave den bedst mulige blog, og min mission er også at komme tættere på en investors tanker... Smiley

Held og lykke med projektet (kunne have været mega nice, hvis du havde spillet FM ved siden af)  Thumbs Up
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #37: 18 Jan 2007, 17:55 »

Held og lykke med projektet (kunne have været mega nice, hvis du havde spillet FM ved siden af)  Thumbs Up

Tak... Ja det synes jeg også men som jeg har skrevet før, har jeg pt. ikke penge nok til det  Forlegen ... Måske i denne weekend eller næste?  Ubeslutsom
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #38: 18 Jan 2007, 18:07 »

Tak... Ja det synes jeg også men som jeg har skrevet før, har jeg pt. ikke penge nok til det  Forlegen ... Måske i denne weekend eller næste?  Ubeslutsom

Hvad med at drioppe denne blog og istedet bruge tiden på at tjene de penge du mangler til FM?

Spørg dine forældre, om ikke I kan lave en aftale, så du hjælper dem med nogle ting og så hjælper de dig med at få FM.

En gang hovedrengøring eller to i hele huset/lejligheden for et FM - Hvad siger I til det???   Thumbs Up

tag opvasken i en måned eller sådan noget. Lidt hjælp må de kunne give.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #39: 18 Jan 2007, 18:09 »

Ja, altså jeg arbejder allerede meget i huset og tjener godt. Men jeg sørger stadig arbejde...Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #40: 18 Jan 2007, 18:10 »

Hvad med at drioppe denne blog og istedet bruge tiden på at tjene de penge du mangler til FM?

Spørg dine forældre, om ikke I kan lave en aftale, så du hjælper dem med nogle ting og så hjælper de dig med at få FM.

En gang hovedrengøring eller to i hele huset/lejligheden for et FM - Hvad siger I til det???   Thumbs Up

God ide, Bade - for det kunne blive en rigtig god blog, hvis han spillede med klubben ved siden af og så giver os lov til at være lidt med i bestemmelserne, lav en deal med forældrene, FM er helt sikkert værd, at svinge støvkosten for  Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #41: 18 Jan 2007, 18:30 »

God ide, Bade - for det kunne blive en rigtig god blog, hvis han spillede med klubben ved siden af og så giver os lov til at være lidt med i bestemmelserne, lav en deal med forældrene, FM er helt sikkert værd, at svinge støvkosten for  Opstemt

Problemmet med at spille ved siden af er at det vil tage lang tid at spille... Men jeg starter et spil ved siden af så snart jeg får spillet... Smiley Håber at i vil følge med i min blog any way...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #42: 18 Jan 2007, 18:36 »

Problemmet med at spille ved siden af er at det vil tage lang tid at spille... Men jeg starter et spil ved siden af så snart jeg får spillet... Smiley Håber at i vil følge med i min blog any way...

Det vil tage lang tid, men det ville også blive en rigtig god blog at følge med i, når man selv kan være lidt med til at tage beslutninger.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #43: 18 Jan 2007, 18:40 »

Folket Bestemmer!

Hej her jeg igen efter en megen hektisk uge. For det første fik jeg solgt Kuqi til Crystal Palace, Kuqi var en god spiller og vil blive savnet. Men jeg har da også en række gode nyheder, Jeg har virkelig været ude med den store pengepung. Mandag fik jeg en handel i hus med Timo Hildebrand, som i det sidste år gerne har villet væk fra Stuttgart. Jeg har fået Timo for den nette sum af £2,2 millioner. Derudover har jes som i ønsket fået en angriber, og manden som i fremover vil se i Roverstrøje er ingen mindre end John Utaka. John har senest spillet for Rennes hvor han har gjort det rigtig godt i lang tid. Rennes havde det ikke så godt med at komme af med Utaka og jeg måtte op på £5 millioner! Og sidst men ikke mindst har jeg fået fat i Joseph Yobo, som jeg længe har set som en af de bedste forsvarer i England. Yobo kommer efter et ophold i Everton, og jeg er meget tilfreds med at få ham i Rovers stribet trøje. Jeg måtte slippe £3,9 millioner. Så jeg har denne uge måtte punge ud med £11,1 millioner. Jeg har i samarbejde med Junde, Dwight og resten af den sportslige sektion fundet ud af at vi vælger at give Mceveley en chance. Måske er der ikke så mange af jer der har hørt om ham, men han er et kæmpe talent, større end Gareht Bale hvis i spørger mig.

-------------------Hildebrand-------------------
--------------A. Ooijer-------Yobo--------------
-L. Neill---------------------------J. McEveley-
------------------------------------------------
---------------Tugay---------Dunn---------------
-B. Emerton-------------------------M. Pedersen-
------------------------------------------------
--------------B. McCarthy--Utaka----------------

Dette er start opstillingen pt.

Bænken:
B. Friedel, Khizanishvili, S. Ried, R. Savage, D. Bentley

Men jeg står overfor en svær beslutning med hensyn til midterforsvaret. Dwigth har sagt at Khizanishvili, skal have pladsen ved siden af Yobo. Juande mener at Ooijer skal have den. Og de har besluttet at inkludere mig i beslutningen. Skal det være Yobo og Oojier, Yobo og Khizanishvili eller Oojier og Khizanihvili?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Folket bestemmer!
« Svar #44: 18 Jan 2007, 18:47 »

Jeg skal ud og købe ind i weekenden. Jeg satser på at jeg kan få lokket et Football Manager oven i hatten med noget dejligt tøj... Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010