home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Kaizer Chiefs - Mod nye tider
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kaizer Chiefs - Mod nye tider  (Læst 2466 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« : 17 Jan 2007, 18:37 »

Eftersom min blog med FC Nordsjælland måtte stoppe, har jeg valgt at starte en ny. Det bliver med et hold, som nok ikke så mange kender til, nemlig et sydafrikansk hold. Et sted jeg aldrig har spillet før. Håber I vil tage godt imod den, og følge med.





  K aizer Chiefs er et hold fra den bedste Sydafrikanske række.
Klubben blev grundlagt tilbage i 1970. Det er en klub med træningsfaciliteter i top, og med udmærkede ungdomsfacilliter og fodboldskole. Det vil sige, det er en klub som kan skabe talenter.

Lige nu ligger klubbens gennemsnitsalder på 26, hvilket vel er fornuftigt nok. Der er både erfarne og unge talenter på holdet.
Kaizer Chiefs er også blandt favoritterne til titlen i den hjemlige liga, Castle Premiership. De bliver nr. 3 hvis man skal tro medieprognosen, kun overgået af Orlando Pirates og Mamelodi Sundowns, som medierne vurderer, til henholdsvis 2. og 1. Pladsen.
Den nye manager, danske Danni Mickelborg ser frem til den store udfordring, som det må siges at være at starte sin managerkarriere med sådan et hold. Han har ingen tidligere erfaringer som manager, andet end et par små job hjemme i Danmark. Det bliver derfor spændende at se, hvad han kan køre det til i sin nye klub.




Fakta:

Værdi : 235 mio.

Økonomi : Okay.

Medieprognose :  3. Plads.

Stadion : FNB Stadium, Johannesburg. ( 95.000 siddepladser)



FNB Stadium





Denne indledning på bloggen er skrevet af Chelsea-4ever, min kusine. Jeg har valgt at lade hende skrive indledning, men vil selvfølgelig selv fortsætte.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2007, 18:39 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #1: 22 Jan 2007, 17:43 »

Glæder mig til du kommer rigtig igang... Meget fedt hold kender det faktisk godt... Også en fin indledning
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #2: 22 Jan 2007, 17:43 »

ja min kusine(Chelsea-4ever) har lavet den
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #3: 22 Jan 2007, 17:45 »

God start på bloggen, glæder mig til at høre mere fra det sydafrikanske!
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #4: 22 Jan 2007, 17:47 »

tak
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #5: 22 Jan 2007, 17:54 »

Glæder mig også til en opdate fra det Sydafrikanske.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #6: 23 Jan 2007, 19:06 »

så er der update om 5-10 min.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #7: 23 Jan 2007, 19:19 »

                                                                                 Den hårde start!


3.juli

Jeg har nu fået ordnet det vigtigest og er lige flyttet ind i mit nye hus. Det var hårdt at sige farvel til min familie og venner, jeg vil selvfølglig kunne få nye venner her i Afrika men det er ikke det samme som mine venner i Danmark. Jeg har også lige valgt min sprogskole så jeg kan lære der herlige
Afrikaneske sprog. Jeg har haft min første træning med mit hold, det var noget af en hede 35 grader og det var rimeligt nomalt. Jeg som er hvid er ikke van til den varme og måtte have en kasket på til træning. Jeg er meget tilfreds med denne træning da jeg synes at holdet har gode talenter og rimelige gode spillere. Den første kamp i ligaen er den 26. August. Det er en kamp jeg rigtig meget glæder mig til. Men nu må vi se om jeg kan vinde mesterskabet med denne klub.

7.juli
Ny spiller!
Ja v har idag fået en rigtig god spiller idag. Navnet er July Mahlangu og det er nok ikke en i rigtig kender. Det siges at dette køb har kostet klubben 950,000 kr. Det bliver så Mickelborgs eneste køb i denne sæson da der også siges at Mickelborg kun have 968,000 kr at købe for.
 
9.juli
Afrikanske Chllenge Semi-finale
Al-Ahly-Kaizer Chiefs

Det er min første store kamp for KC. Afrikanske Challenge er ikke blevet spillet siden 2003 og skal igen nu spilles her i 2006.
Kampens forløb:2 min: Scara Ngobese løber ude på fløjen og dribler et par spillere og lægger et perfekt indlæg i hovedet på Shaun Bartlett og MÅÅÅÅÅL!!! Et rigtig flot mål. 1-0 til os.
12 min: Det er igen os der for en kæmpe chance. Igen er det ude fra fløjen der bliver driblet og så et indlæg i fletet hvor vi så ikke lige kan for noget ud af den bold der kommer ind i feltet.
22 min: Det er nu Al-Ahly der for en god chance men misbruger den for kræftigt. Syndt for dem men godt for os.
25 min: Fløjten lyder og der er Fri spark lige ude foran feltet og Al-Ahly for et gult kort. Det er Scara Ngobese der skal skyde. 3.2.1. og MÅÅÅÅÅÅL!!! Ngobese sender den lige op i trekanten og 2-0 til os. Det ser snart mere ud til det er os der skal i finalen, men entet er afgjort.
28 min: Igen er det os der for en kæmpe chance med et indlæg fra baglinien og vi headter den så ind i sidenettet.
45+1 min: Vi for fri spark et stykke ude fra feltet. Vi lægger den lige ind hovedet på Nkosi der kan scorer til 3-0. Endnu et hovedstøds mål fra vores side.
Pause
50 min: Al-Ahly kommer godt ud fra pausen og for et fri spark som de så sender ind over og der kommer efterfølgene et hovedstød. Hovedstødet ryger lige ved siden af målet.
59 min: Flot opspil fra vores side fra mand til mand til mand og til sidst er det Nkosi der for bolden og afdribler lige en spiller og skyder så, desværer lige på målmanden.
61 min: Han løber med bolden lige ude i siden af feltet og ligger den ind over i panden på Agyemang og MÅÅÅÅÅL!!! 4-0 til os. endnu et rigtig flot mål for indskiftede Agyemang.
90+3 min: Al-Ahly lægger den ind over med et fri spark og en Nzama kommer frem til bolden og scorer et selvmål 4-1. De for lige et trøste mål.
Slutfløjtet kom og vi er i finalen efter en rigtig flot kamp.

                                             Al-Ahly 1-4 Kaizer Chiefs

« Seneste Redigering: 23 Jan 2007, 19:32 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #8: 23 Jan 2007, 19:58 »

Fint nok.. Godt resultat, men der er en del stavefejl.. Det forstyrer lidt når man skal læse.. Men bare fortsæt, jeg ved jo du kan.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #9: 14 Feb 2007, 19:19 »

                                  Nyt fra Syd Afrika

Så er der en lille update fra mig af. God læse lyst.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. August
Afrikanske Challenge Finale.
Kaizer Chiefs 0-0 Orlando Pirates  S (4-2)
Begge hold spillede rigtig godt i dag. Pirates fik smidt to mand og kampen skulle afgøres på Straffesparkskonkur rence. Vi vinder 4-2 på Straffe og er vinder af afrikanske Challenge. Det er anden gang i klubbens 36 års historie at de vinder titlen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. August
Sydafrikanske Charity Cup Semi-finale.
Kaizer Chiefs 2-0 Jomo Cosmos
Så er vi så i en ny finale. Det var en herlig kamp lidt lige kamp men vi var bare de  skarpeste. En okay kamp fra vores side.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. August
Sydafrikanske Charity Cup Finale.
Kaizer Chiefs 3-1 Surdowns
Så vinder vi igen. Denne gang er det Sydafrikanske Charity Cup som vi nu vinder. Mit andet trofæ på ca. 7 dage. Tilbage til kampen. Det er en rigtig god kamp fra vores side. Jeg er rigtig tilfreds med vores form, vi kører bare derud af.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

12. August
Sydafrikanske Top 8 Cup Kvart-Fanale.
Kaizer Chiefs 2–0 Golden Arrows
Igen styrer vi hele kampen og kører en sikkert 2-0 sejr hjem. Jeg er rigtig glad for min start her i det afrikanske.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

26. August
1. Ligakamp
Kaizer Chiefs 3–1 Silver Stars
Jeg vil ikke kalde det en sikker kamp, mere held. Det skulle havde været en nem modstander men de viste god fodbold men var bare ikke skarpe nok.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

« Seneste Redigering: 14 Feb 2007, 19:25 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #10: 16 Feb 2007, 15:14 »

                                                  Nyt fra Sydafrika!

13. September
Afrikanske pokal kvart-finale Første kamp.
Kaizer Chiefs 3–0 Enyimba
1-0 Rotson Kilambe 12 min.
2-0 Rotson Kilambe 13 min.
3-0 Rotson Kilambe 25 min.

Rødt kort Sunday Ohechukwu 52 min.
I dag skulle vi spille mod Enyimba fra Nigeria. En kamp jeg synes vi skal vinde. Vi vinder sikkert 3-0 og afgør allerede kampen efter en halv time. Jeg er meget tilfreds med holdet i dag og håber de kan foresætte sådan.



16. September
Top 8 Cup semi-finale.
Supersport Utd 2–1 Kaizer Chiefs
1-0 Tico-Tico 29 min.
2-0 Katlego Mashego 49 min.
2-1 Serge Djiehoua 72 min.
I dag var vi favoritter men kunne ikke rigtig bruge det til noget. Vi spiller en dårlig kamp og bliver straffet. Så nåede vi ikke vores 3 finale på en måned.




20. September
2. Ligakamp
Kaizer Chiefs 3–0 Jomo Cosmos
1-0 Rotson Kilambe 13 min.
2-0 Siyabonga Nkosi 27 min.
3-0 Shaun Bartlett 62 min.
Rødt kort Alois Bunjira 86 min.
Vi spiller en rigtig flot kamp i dag efter vi tabte mod Supersport. Jeg er rigtig glad for sejren. Godt at se vi spiller godt igen.




21. september
3. ligakamp
Maritzburg Utd 2–5 Kaizer Chiefs
0-1 Rotson Kilambe 6 min.
0-2 David Obua 18 min.
1-2 Sandile Ndlovu 20 min.
1-3 Rotson Kilambe 33 min.
1-4 Rotson Kilambe 37 min.
1-5 Shaun Bartlett 65 min.
2-5 Graham King 68 min.
Endnu engang spiller vi rigtig flot. Der er lige nogen gange vi spiller usikkert ellers kører det bare. Rigtig flot og dejligt.




27. september
Afrikanske pokal Kvartfinale Anden kamp
Enyimba 0-1 Kaizer Chiefs Samlet: 0-4
0-1 Rotson Kilambe 10 min.
Rødt kort Nojim Raji 29 min.
Rødt kort Baleria Abubakar 79 min.

I dag spiller vi ikke så godt, vi kommer hurtig foran men falder hurtig tilbage og spiller ikke godt. Vi er heldige at de for to røde ellers kunne vi godt haft tabt kampen.




30. september
4. Ligakamp
Moroka Swallows 3-1 Kaizer Chiefs
1-0 Mame Niang 31 min.
1-1 Siyabonga Nkosi 44 min.
2-1 Patrick Mabedi 57 min. Str.
3-1 Bradley August 82 min.
Hvad går der galt! Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det var en rigtig forfærdelig kamp. Jeg vil næsten ikke sige mere til det.



Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #11: 16 Feb 2007, 17:08 »

Fin opdate - Dog kunne jeg godt tænke mig noget mere tekst om kampene, men det ved du jo godt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #12: 16 Feb 2007, 17:18 »

Kunne man få et ss af ham der Roston Kilambe fyren?
Han er da pænt målfarlig Thumbs Up
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #13: 16 Feb 2007, 17:52 »

Kunne man få et ss af ham der Roston Kilambe fyren?
Han er da pænt målfarlig Thumbs Up
Ja da... Her er han:Rotson Kilambe
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 18:04 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kaizer Chiefs - Mod nye tider
« Svar #14: 26 Feb 2007, 18:38 »

Jeg må desværre sige at denne blog lukker da mit spil gik bersærk
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010