home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1223 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!  (Læst 8431 gange)
jannik
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #30: 22 Jan 2007, 21:00 »

Hvordan ser din taktik ud
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #31: 22 Jan 2007, 21:46 »

Jeg skal nok lige vise lidt pics.. Om databasen kommer op, må jeg lige se på.. Ellers er det vel ikke sværre end selv at lave ham?
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #32: 23 Jan 2007, 15:03 »

Er der interesse for en update?
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #33: 23 Jan 2007, 15:13 »

Er der interesse for en update?

Ja tak - kom bare med den...    Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #34: 23 Jan 2007, 16:25 »

ja da vi venter spændt Peace
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #35: 23 Jan 2007, 16:49 »

Er der interesse for en update?

ja ! det ville være hlt fint med mig  Smiley
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #36: 24 Jan 2007, 12:14 »

Jeg kan fortælle at 1. sæson er færdigspillet, og updaten kommer I DAG Opstemt
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #37: 24 Jan 2007, 12:53 »

Jeg kan fortælle at 1. sæson er færdigspillet, og updaten kommer I DAG Opstemt

glæder mig  Opstemt
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #38: 24 Jan 2007, 14:47 »

Nu vil jeg så forsyne jer med en sæsonupdate.
Den vil sikkert indeholde et Screenshot af Alexander Jakobsen.. Who knows?
Men hvis den gør, skal i vide han har udviklet sig SINDSYGT, han er blevet bedre for hver kamp, og er faktisk allerede på niveau med Ronaldinho... Næsten.. :O
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #39: 24 Jan 2007, 16:16 »

Velkommen til den sidste update for 2006/2007 sæsonen. I denne update vil jeg kigge tilbage på en fremragende sæson der bød på spænding, indkøb, UEFA Cup, men mest af alt TITLER


Vi starter med en nostalgisk gennemgang af betydningsfulde kampe igennem sæsonen:

Silkeborg Stadion - 4. Oktober 2006
Hjemmebane, hvad er det?

SIF 0-5 BIF (0-3)


På et regnfuldt Silkeborg stadion, fik Brøndby et af sæsonens helt store sejre, da Silkeborg blev smidt ud af eget græs med et 0-6 nederlag. Denne dag viste Brøndby at de var klar til at spille med om guldet, og de ville kæmpe til det sidste.
Silkeborg startede også lidt uheldigt, med at få Peter Degn skadet i det 21. minut, efter han kolliderede med Retov.
8 minutter senere bliver Brøndby så tilkendt et tydeligt straffe. Dennis Flinta holdte simpelthen fast i Mads Jørgensens trøje, og hurtigt var dommeren klar med fløjten. Alexander Jakobsen satte bolden sikkert ind til 0-1.
Blot 6 minutter senere var det Duncan der fik bolden ind bag en chanceløs David Preece i målet til 0-2
0-3 målet blev kreeret og udført af Martin Retov der på egen hånd får bolden fremad og i nettet.
0-4 og 0-5 målet blev sat ind af hhv. Duncan og Retov.




Anderledes sjovt var det at spille udebanekampen mod Viborg, da vi var bagud 2-0 inden halveg, og det derfor begyndte at forudsige en afklapsning. Stik mod forudsigelserne vidste M. Kahlenberg sig som værende en god disponent, da han satte Williams ind, der senere scorede 2 mål. Og var stærkt indblandet den sidste scoring, da han tvang en forsvarsspiller til at lave en dårlig aflevering tilbage til Alvbåge, der stod håbløst tilbage og kunne se bolden gå ind.

VFF 3-3 BIF (2-0)
1-0 Sammy Youssouf (5)
2-0 Sammy Youssouf (42)
2-1 David Williams (53)
3-0 Sammy Youssouf (58)
3-2 David Williams (60)
3-3 Ville Lehtonen sm (64)




Der var mange underholdende kampe i sæsonen, og jeg kunne vise jer mange flere, men jeg vil hellere bruge pladsen til det vigtigste, såsom at vise nogle af de vigtigere kampe i sæsonen.
Det kunne f. eks. være da vi afklapsede FC Nordsjælland i Finalen i Landspokalsturnerin gen, der blev spillet i Parken. Det foregik sådan her:

Finale: Landspokalsturnerin gen
BIF 3-0 FCN
1-0 Alexander Jakobsen (21)
2-0 Mads Jørgensen (43)
3-0 Kasper Lorentzen (70)


[i]Efter sejren i Landspokalsturnerin gen var fansene meget glade, ligeså blev jeg rost af den tideligere træner og Brøndby favourit - Michael Laudrup, der sagde jeg viste klasse i den måde jeg førte holdet frem til triumfen.




I Royal League var jeg i gruppe med Brann, Helsingborg og FCK. Det blev en spændende gruppe, hvor vi endte på en 3. plads. Mest af alt fordi jeg på forhånd havde nedtonet cuppens betydning for os, med vores deltagelse i UEFA Cuppen osv. osv. Men da vi blev slået ud af UEFA Cuppen, efter uafgjort i M. Haifa, hvor vi måtte stille med Martin Ericsson i mål, da alle målmændene åbenbart havde besluttet sig for at være skadet på samme tid.

Efter gruppespillet måtte jeg derfor spille Kvartfinale mod Helsingborg, for videre avancement. Dem ordnede vi sikkert i to kampe med 3-1 i aggregate.

I Semifinalen ventede FCK, i noget der kunne ligne de mest spændende kampe i Royal Leagues historie. Vi kom såmen så godt fra land da vi kom foran 1-2 i Parken, og gik derfra med en 2-2 kamp.
Da vi så skulle færdiggøre dem på Vilfort Park blev det anderledes besværligt.
Mike Jensen bragte os foran efter blot 6 minutter, og igen efter 32 minutter. Men da Løverne har en fyr kaldet Ailton der scorede 2 gange, i hhv. 16. og 77. minut. Måtte jeg ty til overraskelsesmoment et. Jeg satte simpelthen den garvede Ruben Bagger ind til overtiden. Han viste sig som værende et godt sats. Jeg havde ellers forventet det hele afgjort i en Straffesparkskonkur rence. Men eftersom han valgte at lave et hul i Jesper Christiansens bur efter 116 minutter. Og det sidste i det 119. minut, kunne vi se os som klar til Brøndby IFs første Royal League finale.

Royal League finalen blev mod Malmø FF. Og ikke nok med at Malmø havde hjemmebanefordel, så manglede jeg også mine 2 stamangribere til de sidste kampe i sæsonen. Men det ændrede ikke ved det fenomén at Brøndby IF simpelthen viste hvem der er Skandinaviens bedste hold.


Malmø FF 2-6 BIF (0-2)

0-1 Jean-Phillipe Peguero (26)
0-2 Chris Katongo (45)
1-2 Jonatan Johansson (47)
2-2 Anes Mravac (64)
2-3 Chris Katongo (72)
2-4 Jean-Phillipe Peguero (78)
2-5 Mads Jørgensen (90)
2-6 Jean-Phillipe Peguero (90)




Dermed var de 2 første titler sat i Pokalskabet på Brøndby Stadion. Men et manglede.

Det var et mål for Hr. Kahlenberg, ved jobtiltrædelsen at skaffe det danske mesterskab hjem til Brøndby. Og dette så ud til at holde stik helt fra start til slut. Men det blev hårdt da skader og derfor også nederlag plagede holdet i mellemsæsonen, og specielt i sæsonafslutningen.

Vi kunne næsten afgøre det i Midtjylland ved at slå dem på udebane, men vi måtte nøjes med 1-1 efter deres udlignende mål i det 69. minut.

Derefter kunne vi holde afstanden til FCK ved at slå dem hjemme, men nej. 2 Mål i starten af kampen afgjorde udfaldet og vi måtte nøjes med et 1-2 nederlag.

Heldigvis tabte FCM også i Aab og derfor kunne vi med Uafgjort i Vejle, i 2. sidste spillerunde sikre os det danske mesterskab.

Skadesplaget BIF mandskab, på svær mission mod vejle.

Som sunget i en dansk salme "Det var så godt, og så det faktisk skidt". Det var lidt passende for vores kamp mod Vejle hvor vi ligger så smukt ud ved at komme foran på Jean-Phillipes mål til 1-0 i det 15. minut. Og hvor jeg derfor tænker, "NU ER DEN HJEMME".
Men det var den altså ikke endnu.
Allan Borgvardt bragte nemlig Vejle på 1-1, og åbnede muligheden for FCM endnu engang. Og da Nicolai Sørensen bragte Vejle på 1-2 sortnede det for alle hjerterne på Brøndby Stadion. Kan det virkelig være rigtigt? Det skulle være så nemt, men nu det faktisk svært.
Det store blackout på Brøndby Stadion skulle vare indtil det 90. minut, hvor Hannes Sigurdsson byder Theis Rasmussen op til dans, og scorer til 2-2. I dette minut går brølet løs. [u]DET DANSKE MESTERSKAB ER HJEMME FOR 21. GANG
Og ja, det var en kendsgerning.


Hermed er det tid til de screenshots alle har ventet på  Cool

Alexander Jakobsen:

Mikael Forssel:

Per Ciljan Skjelbred:



Ellers andet?
« Seneste Redigering: 24 Jan 2007, 16:19 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #40: 24 Jan 2007, 17:50 »

Fed update !

det ligner meget Alexander Jacobsen måske skulle han have 17-19 i teknik men det ser meget godt ud
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #41: 24 Jan 2007, 18:41 »

ER der andre screens eller lign. i gerne vil have?
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #42: 24 Jan 2007, 19:07 »

jeg kunne godt tænke mig at se assits listen i superligaen for din sæson 06-07
Logged

S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #43: 24 Jan 2007, 19:25 »

også mig og topscorer..
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« Svar #44: 24 Jan 2007, 19:33 »

Det er sku lidt for sent, jeg er igang med en ny sæson.
Man kan ikke gå en sæson tilbage vel?
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010