home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!  (Læst 8407 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brøndby IF - Update 2: Sæsonen der havde det hele!
« : 17 Jan 2007, 17:40 »

Dette er min første blog, så bær over med mig hvis den ikke er i verdensklasse (Billederne er ogs lidt mærkelige!)
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __

1. Juli - 2006

Brøndby IF klar med ny Manager
Pressen var indkaldt til hastekonference i Europaloungen på Vilfort Park, og siden Meulensteens afgang var pressen sikre på at det var en ny manager der ventede i kulissen, og ganske rigtigt. Den nye manager var den relativt ukendt Miguel Kahlenberg, der trods navnet faktisk var Dansker, og manden der skulle restaurere Brøndbyernes selvtillid og plads i toppen af dansk fodbold.
Da M. Kahlenberg var præsenteret fik Per Bjerregaard pressen til at måbe da han fortalte at Hr. Kahlenberg ville få det meste af Overskuddet til spillerindkøb, dvs. omkring de 100 mio.
Hr. Kahlenberg forsikrede dog pressen og Hr. Bjerregaard om at han ikke havde i intentionerne at bruge alle pengene.

___________________ _____

3. - 23. Juli 2006

<a href="http://5x5m.com/files/footballkid/talent.swf" target="_blank">http://5x5m.com/files/footballkid/talent.swf</a>
Svingdør - Træner ud, Spiller ind
Kun få dage efter Kahlenbergs ankomst til Brøndby stadion var han klar med hans første indkøb. Det var vidunderbarnet Alexander Jakobsen, der i fleres øjne lignede det danske svar på Ronaldinho.
Samtidig måtte man se Erik Larsen smutte til Aston Villa, som Talentspejder for dem.

I stedent er Simon Hunt hentet fra Southampton, pga. hans høje Spillervurderingsst ats. Og skal derfor underrette mig om spillere fra (i første omgang) England.








2 Udlændinge til Fremtiden


Der er denne gang tale om den 14 årige Nicolás Millán, der skifter fra Colo Colos til Brøndby på en Ungdomskontrakt. Brøndby var så heldige at få ham inden nogen anden klub fik øje på ham, og kunne derfor score en fantastisk spiller. Ydermere blev jublet blandt Brøndbys fans da Kahlenberg præsenterede hans 3. signing. Det blev denne gang Sherman Cárdenas, der tiltræder dd. på en 3 årig kontrakt!

__________

Første store test! - Skadespræget BIF hold styrer begivenhederne

BIF 2-1 (0-0) Suduva

1-0  - Martin Ericsson (8)
2-0 - Morten Rasmussen (78)
2-1 - Mark Howard (84)
MOM - Morten Rasmussen (9)
___________________ ___________________ _______

Skjelbred ny BIF'er

Det var en lettet M. Kahlenberg der kunne træde ind i Loungen og præsentere en af hans helt store signings - Det var selvfølgelig nu eks. Rosenborg spilleren Per Ciljan Skjelbred, der tiltræder dags dato. Martin Ericsson havde disse ord om det nye Indkøb:
"Jeg er sikker på at Kahlenberg har skudt papegøjen her. Skjelbred er en fantastisk spiller, og vil udvikle sig meget på Brøndby stadion"

___________________ ___________________ ________

2 Indkøb, Så mangler vi bare forsvaret!

Brøndby IF har været nogen af de mest aktive på Transfermarkedet, først hentede de Alexander Jakobsen, dernæst de to udlændinge, Nicolás Millán og Sherman Cárdenas.
Nogle dage senere kunne Per Ciljan Skjelbred så tage Brøndby trøjen over hovedet. Og da i troede det var ovre var vi først lige begyndt. M. Kahlenberg indkaldte til pressemøde for at vise sit nye skud på stammen. Den første var Mikael Forssel, hentet i Birmingham, på en 4 årig kontrakt.
Nr. 2 bliver præsenteret snarest, sagde Kahlenberg afsluttende.

___________________ ___________________ ____
Sæsondebut - Ude mod OB - 3 Debutkasser!!

OB 1-3 (1-0) BIF

1-0  - Peter Nymann (22)
1-1 - Mikael Forssel (55)
1-2 - Per Ciljan Skjelbred (88)
1-3 - Alexander Jakobsen (90)
MOM - Per Nielsen (9)


Næste update kommer snart!! Smiley
« Seneste Redigering: 24 Jan 2007, 16:40 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #1: 17 Jan 2007, 17:42 »

Det ser da godt ud. Hvordan har du fået reklamen ind? Flashkode?
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #2: 17 Jan 2007, 17:48 »

Jeps!
Der er vel ikke en guide til Billeder? det fylder ski lidt for meget når de ikke er "tæt" på teksten!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #3: 17 Jan 2007, 17:51 »

Alexander, har du lavet ham i editoren ?
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #4: 17 Jan 2007, 17:52 »

Ja, Thisted.
Jeg kunne ikke nænne mig Wink
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #5: 17 Jan 2007, 17:57 »

Jeps!
Der er vel ikke en guide til Billeder? det fylder ski lidt for meget når de ikke er "tæt" på teksten!

Selvfølgelig er der da det. Det er jo FmFreaks, det her. http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #6: 17 Jan 2007, 18:22 »

Thx.. Men tror ikke det bliver lige med det samme! =)
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #7: 17 Jan 2007, 18:26 »

Ville gerne gøre det for dig, men har ikke tid. Hvis du vil lave streger kan du også skrive
så kommer der en mørk streg
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #8: 17 Jan 2007, 18:36 »

En meget lovende start. Vil bestemt følge med. Jeg må dog skuffende konstatere at alle stadig henter de 2 wonderboys. Der er jo statsgaranti for at de slår igennem, og det er for nemt...
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #9: 17 Jan 2007, 18:45 »

En meget lovende start. Vil bestemt følge med. Jeg må dog skuffende konstatere at alle stadig henter de 2 wonderboys. Der er jo statsgaranti for at de slår igennem, og det er for nemt...

Man bør vente et par sæsoner med at hente, synes mig.. Thumbs Up

Men fin start Smiley

Kunne man se et screen af Alexander Jakobsen?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #10: 18 Jan 2007, 00:32 »

fin start bliver spændene at følge Smiley
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #11: 18 Jan 2007, 15:51 »

Der er sket noget med mit Save-game, så den ville ikke loade i dag! Derfor vil jeg "rette i første indlæg" efter hvordan dette spil forløber!
Hvilket vil sige, at jeg laver en ny  crazy
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF - Klubfølelsen skal genoprettes!
« Svar #12: 18 Jan 2007, 15:55 »

Man bør vente et par sæsoner med at hente, synes mig.. Thumbs Up

Men fin start Smiley

Kunne man se et screen af Alexander Jakobsen?
@Zone

Så må du vente til Sæsonafslutningen, til den tid viser jeg jer udviklingen i mine spillere. Han starter fra scratch, men har Ronaldinhos "Potential Ability" Så regner med at han udvikler sig lynenes stærkt! Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #13: 20 Jan 2007, 14:08 »

Så er vi i September, og det meste af sæsonen er gået over forventning. Jeg skrev alle kampene ned, kamp for kamp. Men da jeg ville se indlægget gik siden vidst ned. Så i får bare lige et par billeder af hvordan det går Wink


Opsummering til dd.

Pressemøde efter OB Kampen - Ros til debutanter og indkøb

Efter OB kampen tilkaldte M. Kahlenberg til pressemøde, og hele den danske presse var meget intereserede i at høre hvem Kahlenberg havde sat sin lid til at skulle dække Højrekanten.
han startede med at rose de 3 debutanter der scorede mod OB, men fortalte derefter at man har skrevet kontrakt med et stort Norsk talent fra Lillestrøm. "Da jeg tiltrådte i Brøndby, havde jeg en liste med over spillere jeg mente ville forbedre kvaliteten i truppen. Indtil videre har jeg fået mine ønsker opfyldt og denne gang er det gået ligeså. Jeg har som bekendt købt Cárdenas til højrekanten, men ham har jeg ikke i sinde at bruge på førsteholdet right away. Han skal sammen med Nicolás venne sig til den Danske kultur. Og derfor går der tid før de skal regne med fast plads.
Derfor kontaktede jeg min ven i Lillestrøm og forhørte mig om prisen på Bjørn. Og det viste sig han var tilgængelig for en rimelig sum. Derfor har jeg købt Bjørn Helge Riise, Lillebror til John Arne Riise fra Liverpool. Han går direkte ind på Midtbanen sammen med Skjelbred, Ericsson og Jakobsen. Senere blev Mikkel Rask hentet i Viborg, hvilket gør Forsvarsbredden god. Og nu er holdet komplet.




UEFA Cup
Suduva 1-6 (0-4) BIF (Tsunamien rasede)


Chris Katongo (1, 18,47)
Morten Rasmussen (24)
Alexander Jakobsen (36)
Mads Jørgensen (70)
Audrius Juska (82)
MOM: Chris Katongo



Trnava 0-1 (0-1) BIF

Mads Jørgensen (43)
MOM: Henrik Kildentoft



BIF 2-0 (1-0) Trnava

Alexander Jakobsen (10)
Morten Rasmussen (58)
MOM: Mike Jensen



Iraklis 0-2 (1-0) BIF

Alexander Jakobsen (41, Str 50)
MOM: Alexander Jakobsen[/u][/b]




THE NEW FIRM

Brøndby IF - FC København

Kampen der er blevet døbt The New Firm, var også ekstremt spændende denne gang. Spilstyringen vekslede meget mellem holdene, og derfor var det Mikael Forssels skarphed foran kassen der gjorde udfaldet.
Første mål faldte allerede i det 35. minut, der startede med et godt overblik af Mikkel Rask der fandt Jakobsen. Jakobsen trak godt op af kanten og smed bolden indover. Forssel opdagede han havde masser af plads, og headede sikkert bolden ind til 1-0
I det 85. minut var det igen Jakobsen der var artiketen bag målet. Jakobsen fandt Elanga, der smed bolden ind til Forssel igen. Forssel var sikker ved forreste stolpe. 2-0 til Brøndby, og kampen var afgjort!



I Næste update vil i finde ud af hvordan det går i de sidste måneder i 2006. GLÆD JER!
« Seneste Redigering: 21 Jan 2007, 13:23 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Lill-Zlatan
Gæst
 
Sv: Brøndby IF - Update 1 - September 2006
« Svar #14: 20 Jan 2007, 17:17 »

skal man have en opdate for at Alexander Jakobsen er med ? eller er han med fra start ? :s
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010