Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
1 Bruger, 633 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Tulipaner og Træsko
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: Tulipaner og Træsko (Læst 3102 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
Tulipaner og Træsko
«
:
03 Dec 2005, 20:58 »
Her er der chance for knap så seriøse bemærkninger, og hvis nogle føler sig stødt, så garanterer undertegnede at det kun er for sjov.
Ja, som flere nok har bemærket igennem tiden denne site har været oppe at køre, så er det ikke mest blomster og husmandsudstyr vi snakker om!
Men det skal der laves om på! For det er et stærkt undervurderet emne! Alle har da haft et ønske om at gå rundt i træsko, mens man går rundt i tulipanernes mekka, hvor end det ligger.
Men det må blive en anden dag, for det har vi da slet ikke nerver til at gå i krig med, for så kommer typer som Birthe Kjær og Henrik Solgaard bare efter os, og lad os indrømme det med det samme: Dem kan vi ikke bide skeer med.
Derfor har undertegnede slet ikke evnerne til at fortælle om. Så derfor må vi komme med endnu et radikalt emneskift, hvor vi dog ikke forlader de to t'er: Tulipaner og Træsko.
For undertegnede er gået sammen med to andre, for at få afdækket tulipanernes store hemmelighed, som selv fru Kjær og hr. Solgaard ikke viden omkring har.
Men vi vil gøre det på en mere anderledes måde: nemlig at tage ned til Holland og derefter forsøge at få job i den bedste hollandske fodboldrække. Grunden til dette bizarre start i vores tilstræbelser på at nå frem til sandheden er ukendt, for yderligere info, må I skrive en mail til George W. Bush, for det har noget med JFK og Elvis at gøre, og så siger undertegnede ikke mere.
Dog kan jeg røbe at personerne involveret er følgende:
Den bitre mand: Sunbao.
Den skøre jyde: Freakstar.
Den latterlige: Saviola.
og vi er 100 % assholes.
«
Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 21:00 af Saviola
»
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Tulipaner og Træsko
«
Svar #1:
03 Dec 2005, 21:16 »
Slam Bam!
Efter en marathonuge på adskellige værtshus i Amsterdam og dertilligende landsbyer, kom jeg endelig til mig selv. Hvad mere overraskende var, at jeg flød rundt på en af kanalerne i Amsterdam, endda i en papkasse.
De eneste ting der var udover mig, i denne papkasse, var en seddel med et telefonnummer, og der var en lille kort note nedenunder om at jeg skulle skynde mig at ringe til vedkommende, hvem end det måtte være.
Jeg tøvede lidt, for havde haft nogle skræmmende oplevelser med diverse ældre damer før i tiden, og alt andet lige med den tilstand jeg var i, og måtte have været i før, så måtte være endnu en af disse oplevelser, jeg måtte tilnærme mig.
Men som altid kan jeg ikke holde mig tilbage, så jeg fandt et par flaske eller ti og fik dem vekslet til brugbare mønter, som jeg hastigt smed i en telefonbox.
Jeg tastede de skrevne tal, og ventede spændt på hvilken nyt møgfald jeg måtte få at et kvindemenneske.
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH
HHH, det var en mandestemme!! Med ét blev jeg 1000 gange friskere og mere hidsig på mig selv, for det var dog det mest ynkelige jeg havde præsteret indtil videre, og det siger ikke så lidt, skulle jeg hilse og sige.
Sådan stod jeg i et par minutter og svovlede over mig selv, men det gik hurtigt over, da jeg hørte denne mand fortsatte snakke til mig: "Er du der?" "Har vi en aftale? Husk på at du får en bil og en lejlighed i Red Light District stillet til rådighed" Hmmm, jeg var lidt forvirret over situationen, men manden fik hurtigt mig forklaret at jeg i en brandert var taget ud til NEC Nijmegens træningsbaner og højtlydt kommenteret på deres træners metoder, og manden, som vidst hed Jacco Swart, var tilfældigvis tilstede den dag, og han kunne se at jeg havde ret i de kommentarer jeg var kommet med. Så disse latterlige hollændere havde åbenbart fyret deres manager, og forventede at jeg ville overtage holdet med det samme.
Jeg tænkte hurtigt for en gangs skyld, og sagde straks ja!
Det var sådan jeg blev manager i NEC!
Der vil komme forfærdeligt mange opdateringer senere hen.
AH
Gæst
«
Svar #2:
03 Dec 2005, 21:24 »
Virker lovende
Virkelig sjov læsning
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #3:
03 Dec 2005, 21:26 »
Hahahaha
-Virkelig sjov læsning det her.. Virkelig klasse
freakstar
Gæst
«
Svar #4:
03 Dec 2005, 22:01 »
Vitesse? Hvem fanden er det?
Ja det var min første tanke, da min obskure ven Saviola kontaktede mig pr. røgsignal.
Det viste sig at han i en af hans enorme branderter var faldet i snak med en mand ved navn Van der Kraan.
Denne hippielignende person, havde spurgt til om Saviola havde en obskur ven der kunne træne sit hold, men samtidig
var det meget vigtigt for denne Kraan, at personen kunne tage Brian Laudrup med til klubben! Saviola mente så at jeg
var den rette til dette job, da han havde hørt om mit fantastiske forhold til denne hr. mini Laudrup, som jeg kender
gennem hans kones drikkeri!
Bum bum tænkte jeg så.. Det ku da være meget sjovt at komme ned til hashens land, sammen med den kære hr. Laudrup.
Så jeg tog på det første fly mod Arnhem, havde et kort møde med denne hr. Kraan, selvfølgelig på en coffee shop.
Dette møde endte med, at han lovede mig og Hr. Laudrup minimum 25 millioner euro samt frit hash, hvis vi kunne klare
at få Oumar Barro til klubben!
Så straks tog jeg kontakt til min gamle afrikanerven Barro, og nu er vi her så, Laudrup Barro og undertegnet er klar
til at køre denne klub fra toppen af Holland.. Til bunden af SydAfrika! Hvordan det skal lykkedes, det må i jo kigge
efter senere!
Det var alt fra et omtåget kontor i denne omgang
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #5:
03 Dec 2005, 22:03 »
Jamen velkommen til det bavianselskende land!
Jeg vidste at du hurtigt ville falde til!
AH
Gæst
«
Svar #6:
03 Dec 2005, 22:05 »
Dette er den bedste blog EVER
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #7:
03 Dec 2005, 22:13 »
Ja nu kom tiden til den 1. ligakamp og jeg er endnu ikke blevet fyret. Det skulle man ellers tro grundet de sindssyge store regninger klubben havde fået fra adskellige skumle værtshuse og bordeller rundt omkring i Holland. Men som mit forsvar har indtil videre hele tiden været: at man kun har et liv, og derfor skal det spoleres hurtigt!
En af de første ting jeg fiksede da jeg tiltrådte i klubben var at sende talentspejderne (hvorfor en sådan fin titel til en mand, som kun bruger sin tid på at kigge på letpåklædte damer, de steder han kommer hen, men det er måske slet ikke fodboldtalenter han kigger efter.) til eksotiske steder, som Bubber og Bimmer har været nede og tjekke for evt trusler iform af grønlændere og andre normale mennesker. Men da jeg er født i en asocial familie, var det vigtigt for mig at fyre alt personale eller ihvertfald få dem et andet sted hen. Da truppen alligevel var af den stand, som kan beskrives som en blanding af FC Zulu og Sunbaos evner til at tegne 4-dimensionele elementer, så var træning unødvendigt, og man kunne derfor fyre alle trænerne, for at få flere penge til at betale mine regninger.
Men ang. hvem fanden Vitesse er, har jeg hørt rygter om at det er den kemiske reaktion, som sker at hvis man i en kæmpe brandert møder en afrikansk service-minded minerydder i en mørk gyde midt om eftermiddagen i Paris. Om det er sandt skal jeg ikke kunne sige. Mine kilder er ikke altid pålidelige, de har det med at få over 6 i folkeskolens afgangseksamen og det er uacceptabelt!!!
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #8:
03 Dec 2005, 22:14 »
Kampen tabte jeg forøvrigt 2-1, men det er noget nær den mest ligegyldige information jeg kunne give jer på nuværende tidspunkt.
Tilbage til æbleplantagen! C YA!
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #9:
03 Dec 2005, 22:20 »
Ja, nu sagde jeg godt nok at denne blog ville indeholde ting omhandlende 3 tossers vandring i det hollandske landskab efter de meget omtalte Guldhorn, som Adam Oechlenschläger tudede meget om, dengang han var ung og fejdig.
Da jeg fortalte denne information til Sunbao, så var han væk lige med det samme, og har senere fået at vide at han forvekslede de hollandske marker med de egyptiske stepper, så der går nok lidt tid før I hører noget fra ham.
Men jeg har sendt ham de nyeste afsnit af Anders And på lydbånd, dog er de indtalt af en russisk fængselsfange, men tror nu at Sunbao vil forstå det alligevel.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #10:
03 Dec 2005, 22:31 »
Jeg var på druktur i kanalernes by Amsterdam sammen med et par venner, og turen endte selvfølgelig i adskillige hashbuler.
Midt i vores hashomtågede gåtur hjem fra en cafe i hashens by Amsterdam, stødte vi på endnu en hashbule der burde udforskes, men mine 2 venner havde fået nok og ville hellere hjem, så jeg begav mig ind i hashbulen, alene.
Jeg kunne allerede da jeg kom ind af døren se at det var et noget dyrere sted, hvor man ligeledes kunne få tilfredsstillet sine seskuelle behov, hvilket jeg dog ikke havde råd til, så jeg købte blot nogen hash brownies.
Omkring kl 4 om natten kom en fyr stavrende ud fra et af baglokalerne, totalt skæv, og ude af stand til færdes alene.
Han vaklede hen mod mig, og råbte op om at han kunne skaffe mig et godt job, i den fodbold klub han netop havde skrevet kontrakt med, ja det er fint med dig tænker jeg, hvilken fodbold spiller vader dog rundt i en tilstand som dig midt om natten.
Jeg indvillede dog i at hjælpe denne blæste person hjem.
Vi kom uden for beværtningen, og han famlede sig frem til sine bilnøgler, som han tabte indtil flere gange før han fik stukket mig dem i hånden.
Jeg gloede meget mistænksom på nøglerne, da der stod Porche på dem. Men valgte dog at køre ham hjem.
Da jeg endeligt fik ham bakset ind i hans lejlighed insisterede han på at jeg skulle blive der natten over, så han i morgen kunne give mig sin belønning i form af et job i hans nye klub.
Det var ikke just noget jeg var meget for, men efter en 3-4 hashpiber hos ham var det jo nok den bedste løsning.
Nu er jeg jo ikke just den der ryger hash tit så jeg gik ud som et lys, og vågnede først 10 timer senere, og anede ikke hvor jeg var henne. Jeg var ikke i den lejlighed hvor jeg faldt i søvn så meget kunne jeg da se.
Jeg var på et kontor, og lå på en sofa, da jeg fik kæmpet mig på benen, så jeg at jeg faktisk var i en lounge på et fodbold stadion.
Jeg hørte mit navn blive råbt inde fra rummet ved siden af, og vaklede hen mod døren, og da jeg trådte ind blev jeg ramt af blitz lys og måben, hvorefter en mand ved navn Theo Mommers kom mig i møde og ønskede mig tillykke med jobbet.
Jeg takkede og nikkede bekræftende uden at vide hvad helvede han fablede om.
Så blev navnet Pierre Van Hooijdonk råbt op, og ham jeg hjalp hjem i nat, trådte ind af døren, til klapsalver og blitz lys, jeg sad og måbede hvordan kunne jeg dog havde undgået at genkende ham i aftes.
Efter en kort præsentation af os begge blev vi ført ud af rummet igen, hvor jeg endeligt fik lejlighed til at spørge ham om hvem denne Theo Mommers var, og hvilket job det var jeg skulle bestride.
Han fortalte mig at Theo Mommers var, klubben Direktør, og at jeg på hans anbefaling var blevet ansat som nu træner i klubben.
Jeg besvimede derefter, og er først vågnet igen nu her.
Hvor jeg netop har fået bekræftet af det ikke blot var noget jeg drømte.
Jeg er hermed ny træner I NAC Breda.
«
Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 22:37 af Sunbao
»
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #11:
03 Dec 2005, 22:35 »
Du skylder mig en milliard million!!
Nu har jeg sendt lydbånd til dig i XX dage/måneder, og så har du alle dage været i Holland. Hvad fanden er det for en opførelse?!
freakstar
Gæst
«
Svar #12:
03 Dec 2005, 22:39 »
Laudrup! Din kone ryger mit fjolletobak!
Ja det kunne godt være en kommentar fra undertegnet, efter de 2 første kampe. Men nej, det er kommentaren fra das Afrikaaner, Oumar Barro himself.
Og hvorfor kommer dette udbrud her?! Ja det er simpelthen fordi jeg har været så ramt af tømmermænd efter en tur i logen hos Saviolas tropper fra Nijmegen(puha der var mange piger fra Red Light District!). Og af denne grund har jeg ikke været til stede under de 2 første kampe, og derfor har Brian Laudrup styret tropperne! Og der har han åbenbart ladet sin kone gå for meget rundt i omklædningsrummet!
Så nu vil den kære Barro ikke spille mere, mens Fru Laudrup er i området! Derfor har jeg sendt hende op til Saviola
og hans loge! Hygge!
Nå men jeg er nu tilbage, og derved er Barro også tilbage og 100% klar til at begå ninja movet for at komme tættere på Sydafrika!
I denne jagt har jeg netop forfremmet Abubakari Yakubu til kaptajn, da han må være den bedste til at få os In Of
Africa, og ikke Out of Africa som den kære Helmut Lotti gør!
Kampene blev i øvrigt begge tabt?! Men nu er jeg som sagt tilbage, så det forsætter! Nederlag efter nederlag!
Forresten er samtlige kampe flyttet fra stadionet Gelredome ud til et sted mellem broerne over Arnhem, da jeg hermed tror mine spillere bliver bedre tl at bombe! og hov jeg kom vist også til at sige ja til at beplante hele banen på stadion med tulipaner, til en af Saviolas tossefester! Men dette kan i høre mere om senere, Hvor der også kommer en update om vejen til South of Africa!
Vi ses røvhuller - i sender bare et røgsignal!
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #13:
03 Dec 2005, 22:39 »
Jeg angrer på det dybeste, kan du ikke nøjes med at få lydbåndet tilbage, også ellers et sæsonkort til en polsk landevejsluder ?
Bademesteren
Manager
«
Svar #14:
03 Dec 2005, 22:45 »
I er tæt på at være de stiveste jeg kender...
...Hvis det da ikke lige var fordi, jeg selv fik målt min promille til 3,5 igår
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »