home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kender i det... klubskifte
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kender i det... klubskifte  (Læst 507 gange)
fdlg
Lilleputspiller
*

Kender i det... klubskifte
« : 15 Jan 2007, 10:23 »

Hey fmfreaks:-)

Jeg har nu spillet 4,5 sæson i franske Lyon med pænt succes. 2 mesterskaber, 1 2. plads og 1 3. plads. 2 champions league trofæer, 1 sejr i verdensmesterskaber ne for klubhold og diverse pokaltitler og ligger midtvejs i sænonen nr. 1 med 5 point til nr. 2... derudover har jeg været landstræner i portugal i et år. nu overvejer jeg om det er på tide at prøve noget nyt! Ville godt prøve at tage et mindre hold fra 2-3 bedste række og se hvor langt de kunne gå!

Problemet er bare at jeg har hentet en masse spændende talenter til klubben som jeg gerne vil se hvordan udvikler sig...

Derfor ville jeg høre jer hvad i siger??

queencastle
Reserveholdsspiller

Sv: Kender i det... klubskifte
« Svar #1: 15 Jan 2007, 10:35 »

du forsætter da i lyon - men finder en klub fra den 2-3 bedste række som du også overtager - så du styrer to hold på samme tid.

F.eks Köln fra Tyskland

Brugt det selv meget i Fm 06

Læs min blog Randers FC

fdlg
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 15 Jan 2007, 10:42 »

tja... tror ikke jeg vil have 2 hold samtidig!! jeg tror jeg holder øje med ledige jobs msåke... metz som er min feederclub har lige fyret deres træner fordi de ligger til nedrykning i 2 division... kunne sku være meget skægt:-)

Metsu1
Manager

« Svar #3: 15 Jan 2007, 11:11 »

tja... tror ikke jeg vil have 2 hold samtidig!! jeg tror jeg holder øje med ledige jobs msåke... metz som er min feederclub har lige fyret deres træner fordi de ligger til nedrykning i 2 division... kunne sku være meget skægt:-)

Så er det bare at sende dine talenter til Metz på lejebasis og overtager jobbet, hvis de altså ikke blive tilbagekaldt automatisk, når klubben skifter manager.  Thumbs Up

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 15 Jan 2007, 11:18 »

ja go ide metsu :-D

Læs min blog Randers FC

fdlg
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 15 Jan 2007, 11:21 »

Så er det bare at sende dine talenter til Metz på lejebasis og overtager jobbet, hvis de altså ikke blive tilbagekaldt automatisk, når klubben skifter manager.  Thumbs Up

Ja det har jeg også overvejet, men jeg har allerede lejet de 7 spillere ud som jeg må... tror jeg spiller sæsonen færdig og overvejer hvad jeg gør... kunne være sjovt at tage et dansk 2 div hold:-) jeg har jo et mega godt reputation

Metsu1
Manager

« Svar #6: 15 Jan 2007, 11:39 »

Ja det har jeg også overvejet, men jeg har allerede lejet de 7 spillere ud som jeg må... tror jeg spiller sæsonen færdig og overvejer hvad jeg gør... kunne være sjovt at tage et dansk 2 div hold:-) jeg har jo et mega godt reputation

Jeg bryder mig ikke om at spille den danske liga i FM, jeg synes, det er for urealistisk med nogle af de resultaer og spillerhandeler, man kan lave med de danske klubber.

Jeg synes et trænerjob i f.eks. den engelske Championship kunne være fedt for dig med Wolves eller Leeds (hvis de altså stadig er i ligaen) i stedet for danske 2. division, det tror jeg, du bliver træt af, med de resultater du er vant til fra Lyon.

fdlg
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 15 Jan 2007, 11:49 »

Jeg bryder mig ikke om at spille den danske liga i FM, jeg synes, det er for urealistisk med nogle af de resultaer og spillerhandeler, man kan lave med de danske klubber.

Jeg synes et trænerjob i f.eks. den engelske Championship kunne være fedt for dig med Wolves eller Leeds (hvis de altså stadig er i ligaen) i stedet for danske 2. division, det tror jeg, du bliver træt af, med de resultater du er vant til fra Lyon.

Hvad mener du med urealistiske resultater og transfers? jeg har aldrig spillet i DK!

Metsu1
Manager

« Svar #8: 15 Jan 2007, 12:06 »

At man kan vinde Champions League med FCK i flere sæsoner osv.

Det er lidt for urealistisk til min smag men det er sikkert bare mig  Opstemt

wirenfeldt
Gæst

« Svar #9: 15 Jan 2007, 12:55 »

Det er da det der er fedt! At tage en klub som normalt ikke ville være kandidater til CL-titlen, også føre dem til den..

Metsu1
Manager

« Svar #10: 15 Jan 2007, 13:02 »

Det er da det der er fedt! At tage en klub som normalt ikke ville være kandidater til CL-titlen, også føre dem til den..

Som sagt, så er det nok også bare mig   Opstemt

Men FCK/BIF/AaB eller hvem det nu er som Champions League mestre bryder jeg mig ikke om, det er i orden at de kommer i gruppespillet og videre derfra, men at gå hele vejen og vinde f.eks. 5-1 over Milan i finalen er lidt for langt ude til mig  Wink

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #11: 15 Jan 2007, 13:12 »

Som sagt, så er det nok også bare mig   Opstemt

Men FCK/BIF/AaB eller hvem det nu er som Champions League mestre bryder jeg mig ikke om, det er i orden at de kommer i gruppespillet og videre derfra, men at gå hele vejen og vinde f.eks. 5-1 over Milan i finalen er lidt for langt ude til mig  Wink

Helt enig men jeg spiller sjovt nok med et dansk hold fordi jeg ik ved om jeg skal vælge et i en spansk, italiensk, engelsk eller tysk liga Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010