Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 676 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
SønderjyskElitesport
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: SønderjyskElitesport (Læst 9278 gange)
AH
Gæst
Sv: SønderjyskElitesport
«
Svar #15:
03 Dec 2005, 15:29 »
Citat af: Hawk1nZ 03 Dec 2005, 15:07
men da der stod 1-1 ved halvegen, var jeg næsten sikker på at sejren var i hus
< LOL, det minder om noget der kunne være med i Player Quotes
Ja, den er fandme god
På niveau med Mark Vidukas (var det ikke ham?): "Jeg er ligeglad om vi taber alle kampene, bare vi vinder ligaen!"
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #16:
03 Dec 2005, 15:34 »
Citat af: AH 03 Dec 2005, 15:29
Ja, den er fandme god
På niveau med Mark Vidukas (var det ikke ham?): "Jeg er ligeglad om vi taber alle kampene, bare vi vinder ligaen!"
LOL
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #17:
03 Dec 2005, 15:57 »
Held og lykke med SønderjyskE.
Glæder mig til at du kommer lidt mere igang med sæsonen, så man nærmere kan bedømme hvordan en 25-årig herre, klarer det hos SAS-liga-mandskabet.
AH
Gæst
Sv: SønderjyskE
«
Svar #18:
03 Dec 2005, 16:28 »
Citat af: JosepGuardiola 03 Dec 2005, 15:03
FCN - SønderjyskE
1-0 (1-0)
1-0 Anders Due (18)
SønderjyskE - AGF
1-2 (0-1)
0-1 Christer George (7)
0-2 Thomas Lindrup (50)
1-2 Thomas Gormsen (62)
Silkeborg - SønderjyskE
1-3 (1-1)
0-1 Peter Sand (8)
1-1 Martin Søndergaard (23)
1-2 Jacob Olesen (82)
1-3 Thomas Gormsen (90)
Skuffende start, men flot at komme igen på udebane mod Silkeborg. De tre kampe skulle dog gerne have givet mere end 3 point, når ambitionen er at slutte i top 6
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #19:
03 Dec 2005, 17:16 »
SAS Ligaen - 4. Runde
Viborg (12. Plads) - SønderjyskE (10. Plads)
7. August 2005
1.
Evens
X.
3.25
2.
3.25
Optakt:
Viborg er favoritter til dagens kamp, men de har endnu ikke formået at få nogle point. SønderjyskE fik senest point da de gæstede Silkeborg, og det får mig til at tro vi kan vinde i dag. Men vi må bestemt ikke undervurdere Viborg, da det kan blive farlige, når man mindst venter det.
Viborg - SønderjyskE
2-2 (1-2)
1-0 Mota (5)
1-1 Rasmus Johansen (38)
1-2 Thomas Andie (Own Goal) (42)
2-2 Søren Frederiksen (90)
Hvad satan? Jeg havde armene oppe, men så scorer Søren Frederiksen? Nej, hvor kan dette spil dog være ond, nogle gange. Med dette resultat ligger jeg på 10 pladsen, med 3 point ned til Viborg, og Aab, der begge kun har 1 point. Denne kamp burde jeg have slukket, ved blot at score et enkelt mål i anden havleg. Det gjorde jeg ikke, og jeg fik fortjent min straf.
SAS Ligaen - 5. Runde
SønderjyskE (10. Plads) - FCK (3. Plads)
14. August 2005
1.
5.50
X.
3.60
2.
1.50
Optakt:
Jeg bliver ikke spået de store chancer i dagens kamp, og jeg mener da også selv at jeg bør være tilfreds hvis jeg blot får scoret i dagens kamp. FCK er simpelthen for stærke for mig, men med lidt hjælp fra 7.000 fans, kan jeg muligvis få skaffet et acceptabelt resultat. Lad kampen starte.
SønderjyskE - FCK
2-0 (0-0)
1-0 Jacob Olesen (48)
2-0 Jacob Olesen (69)
JAAAAAA. FCK fik virkelig prygl her. Jeg fik spillet til at køre, og havde hele 12 skud indenfor målet. FCK havde kun 3 bolde inden for rammen. Derfor var sejren fuldt ud fortjent, og dette resultat er jo i verdensklasse. Jacob Olesen var helt fantastisk i dag, og kronede kampen med 2 flotte mål. Simpelthen fantastisk, og jeg havde endda regnet med en ordentlig røvfuld. Nu skal vi bare ride videre på bølgen.
SAS Ligaen - 6. Runde
OB (4. Plads) - SønderjyskE (8. Plads)
21. August 2005
1.
1.66
X.
3.25
2.
4.50
Optakt:
Eftier sidste uges sejr over FCK, har jeg stor tiltro til at vi vinder dagens kamp. OB er gode, men FCK var bedre. Jeg havde en del komplikationer med at finde Jacob Olesen's makker til dagens kamp, men det blev Thomas Gormsen. Nu må vi se om han ikke kan score et mål eller to. Kampen er i gang.
OB - SønderjyskE
3-0 (1-0)
1-0 Bouabid Bouden (20)
2-0 Jacob Gregersen (Own Goal) (56)
3-0 Thomas Myssing (80)
Jacob Gregersen da. Han havde vidst helt glemt at han ikke spiller i OB mere, men derimod i SønderjyskE. Det blev nærmest en afklapsning. Jeg fik jo aldrig ét ben til jorden. Måske troede mine spillere at de er verdensmestre efter sejren over FCK. Måske er det mig der leder holdet forkert. Men nederlaget, kan vi ikke løbe fra.
Landspokalturnering
en 3. Runde
Kolding FC - SønderjyskE
24. August 2005
1.
4.00
X.
3.00
2.
1.80
Så er vi kommet til Landspokalturnering
en. Jeg skulle gerne slå Kolding, uden det store besvær, og derfor holder jeg også Jacob Olesen udenfor truppen. Jeg bruger stortset kun denne kamp til en slags opvarmning inden jeg skal spille næste runde af SAS-ligaen.
Kolding FC - SønderjyskE
3-3 (1-2)
0-1 Rasmus Johansen (15)
1-1 Thomas Sandau (20)
1-2 Rasmus Johansen (45)
Jacob Gregersen sent off (53)
2-2 Karsten From (53)
-Overtid-
2-3 Rasmus Johansen (104)
3-3 Lars Villadsen (118)
Penalty 2-4:
Kolding FC:
Mogens Hjort brændte
Rasmus Sørensen scorede
Lars Villadsen scorede
Peter Løwenstein brændte
SønderjyskE:
Martin Pedersen scorede
Peter Sand scorede
Michael Christensen scorede
Rasmus Johansen brændte
Jesper Mortensen scorede
Nøj, en skuffende kamp. Jeg burde have slukket denne kamp, hele 3 gange, men gjorde det ikke. Det er altså ikke godt. Når transfer vinduet åbner igen, vil jeg muligvis lede efter en ny målmand, samt en forsvarspiller, da jeg er meget usikker nede bagved. Et lyspunkt er dog at Rasmus Johansen fik skudt sig selv i gang. I 4. runde venter Roskilde KFUM.
SAS Ligaen - 7. Runde
SønderjyskE (8. Plads) - FCM (5. Plads)
28. August 2005
1.
4.50
X.
3.25
2.
1.66
Dagens kamp, tør jeg næsten ikke at have nogen forhåbninger til. De sidste to kampe, har vi bestemt ikke spillet godt, og jeg frygter lidt af en røvfuld i dag. Med lidt held kan jeg få gaflet en uafgjort hjem. Men nu skal jeg jo også huske på at vi er på hjemmebane i dag. Der plejer vi at være gode.
SønderjyskE - FCM
1-1 (1-1)
1-0 Thomas Rathe (1)
1-1 Jesper Mikkelsen (pen 37)
Et ganske fint resultat. Den tidligere FCM'er, Thomas Rathe, scorede allerede efter 1 minut, hvilket jeg var meget glad over. Men eftersom tiden gik, fik FCM mere og mere styr på kampen, og fik fortjent 1 point med hjem til Herning. Det ene point betyder at jeg bliver på 8. pladsen, med 8 point, efter 7 kampe.
Det var så August måned, og det blev muligvis den sidste opdatering i dag.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #20:
03 Dec 2005, 20:10 »
SAS Ligaen - 8. Runde
Brøndby (7. Plads) - SønderjyskE (8. Plads)
10. September 2005
1.
1.53
X.
3.50
2.
5.00
Denne kamp burde blive meget lige. Brøndby har skuffet fælt, og er kun et point over mig. Det får mig til at tro at vi sagtens kan indhente dem. Jeg er dog alvorligt svækket i angrebet hvor Thomas Gormsen, og Nicolai Wael danner angrebspar. Både Olesen, og Johansen er skadet. Jeg tror vi nupper en sejr, i dagens kamp.
Brøndby - SønderjyskE
3-0 (2-0)
1-0 Morten Skoubo (18)
2-0 Morten Skoubo (41)
3-0 Peter Graulund (84)
Hvorfor satan skal jeg spille så svingende? Nogle gange kører det hele perfekt, og andre gange kan jeg overhovedet ikke få noget til at køre. Brøndby vandt, og det var fortjent. Jeg havde ikke et skud som ramte indenfor målet, og kun ét skud i hele kampen. Den røg i øvrigt langt forbi målet.
Landspokalturnering
en - 4. Runde
Roskilde KFUM - SønderjyskE
14. September 2005
1.
31.00
X.
6.50
2.
1.05
Første gang i år, jeg harværet så store favoritter. Og jeg har ikke én rigtig angriber med til kampen. Rasmus Johansen, Jacob Olesen, Nicolai Wael, og Thomas Gormsen er alle skadede. Derfor stiller jeg med Tomasz Mazurkiewicz, og Peter Nymann i angrebet.
Roskilde KFUM - SønderjyskE
0-4 (0-0)
0-1 Peter Nymann (64)
0-2 Tomasz Mazurkiewicz (66)
0-3 Henrik Hansen (81)
0-4 Tomasz Mazurkiewicz (90)
I anden halveg gik mit hold fuldstændig amok, og producerede hele 21 chancher! Det gav mig så 4 mål, uden at skulle bruge alt for mange kræfter på det. Sejren var fortjent, og jeg avancere dermed til næste runde, hvor jeg uden tvivl vil få mere modstand.
SAS Ligaen - 9. Runde
SønderjyskE (9. Plads) - Esbjerg fB (3. Plads)
18. September 2005
1.
4.50
X.
3.50
2.
1.80
Esbjerg fB har spillet langt voer evne denne sæson, og ligger lige nu på en flot 3 plads. Det bliver en yderst sværd kamp, som ingen rigtigt kan kende resultatet på. Jeg tror på, at vi med lidt held, kan hive en uafgjort hjem. Jeg er helt uden angribere, så Peter Nymann, og Tomasz Mazurkiewicz, danner mit angrebspar i dagens kamp.
SønderjyskE - Esbjerg fB
3-0 (1-0)
1-0 Tomasz Mazurkiewicz (19)
2-0 Peter Nymann (47)
3-0 Dennis Danry (79)
En fantastisk kamp. Mit sats med at sætte to offensive midtbanespillere op i angrebet, gav bonus fra første fløjt. Jeg kan nu kigge opad efter denne sejr. Leandro blev dog skadet i dagens kamp, hvilket ikke er helt godt. Han har vist sine styrker, og hans skade vil uden tvivl være en kæmpe svækkelse.
SAS Ligaen - 10. Runde
Aab (8. Plads) - SønderjyskE (7. Plads)
21. September 2005
1.
1.53
X.
3.50
2.
4.00
Til dagens kamp er Aab storfavoritter. Men hidtil har Aab ikke levet op til de mange forventinger der har været til dem, og derfor ligger de hernede i bunden og roder rundt. Igen er jeg uden mine angribere, så Peter Nymann, og Tomasz Mazurkiewicz danner endnu en gang angreb.
Aab - SønderjyskE
2-0 (2-0)
1-0 Kasper Risgård (15)
Joseph Muweke (43)
Årh, hvor spiller vi dog svingende. Det er virkelig skuffende. Vi taber stort set alle udebane kampe, så til næste udebane kampe, vil jeg spille fudlstændig defensivt, og kontrapræget. Så må vi se hvordan det går. For det her, kan ikke blive ved med at ske. Det går ikke.
SAS Ligaen - 11. Runde
SønderjyskE(9. Plads) - AC Horsens (12. Plads)
25. September 2005
1.
2.25
X.
3.20
2.
2.75
Denne kamp
skal
altså vindes. Der er ingen anden udvej. Hvis vi taber denne, så kan vi godt vinke farvel til top 6 placeringen, og i stedet kæmpe for at blive i rækken. Rasmus Johansen er klar i dagens kamp, og han kommer til at spille ved siden af Mazurkiewicz.
SønderjyskE - AC Horsens
1-0 (1-0)
1-0 Mads Beierholm (34)
Det var da et fornuftigt resultat. Jeg havde ønsket at det kunne være en anelse større, men sådan ville spillerne det ikke. 3 point er i hvert fald hjemme, og dem skal vi da glæde os over. Spillerne nåede aldrig rigtigt at folde sig ud, så en sejr, er vel fin nok.
Det var så alle kampene i denne månede, og der kommer ikke flere opdateringer i dag, medmindre jeg keder mig ved midnatstid. Kom gerne med kommentarer.
«
Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 21:31 af JosepGuardiola
»
AH
Gæst
«
Svar #21:
03 Dec 2005, 21:59 »
Jeg synes det er en fin måde at stille det op på med en lille kommentar til hver kamp
Og ved godt det er stjålet fra en anden, så 'en anden' får æren
Jeg tror det er en meget god idé, at prøve en mere defensiv tilgang til spillet på udebane, for du taber hver anden kamp lige for tiden, så noget går der jo galt
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #22:
03 Dec 2005, 22:03 »
Citat af: AH 03 Dec 2005, 21:59
Jeg synes det er en fin måde at stille det op på med en lille kommentar til hver kamp
Og ved godt det er stjålet fra en anden, så 'en anden' får æren
Jeg tror det er en meget god idé, at prøve en mere defensiv tilgang til spillet på udebane, for du taber hver anden kamp lige for tiden, så noget går der jo galt
Ja, et eller andet går fuldstændigt galt, når jeg møder holdene på deres græs
AH
Gæst
«
Svar #23:
03 Dec 2005, 22:06 »
Citat af: JosepGuardiola 03 Dec 2005, 22:03
Ja, et eller andet går fuldstændigt galt, når jeg møder holdene på deres græs
Kunne man få dig til at vedlægge et screen af stillingen og taktikken?
Så kan vi måske være behjælpelige
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #24:
03 Dec 2005, 22:31 »
Citat af: AH 03 Dec 2005, 22:06
Kunne man få dig til at vedlægge et screen af stillingen og taktikken?
Så kan vi måske være behjælpelige
I kan satme få et SS af det hele:
Spillere & Taktik
Holdinstruktioner
Spillerinstruktione
r:
GK
DR
DL
DC
DMC
MC
MC
MC
FC
FC
Stillingen
Kan I så finde fejlen
.
AH
Gæst
«
Svar #25:
03 Dec 2005, 23:19 »
Citat af: JosepGuardiola 03 Dec 2005, 22:31
I kan satme få et SS af det hele:
Spillere & Taktik
Holdinstruktioner
Spillerinstruktione
r:
GK
DR
DL
DC
DMC
MC
MC
MC
FC
FC
Stillingen
Kan I så finde fejlen
.
Lige umiddelbart, så er der en masse ting jeg ville rette i team instructions
Men det kunne måske også klares, ved at droppe backernes pile frem. I hvert fald på udebane
Eller synes jeg mentaly er alt for høj, og creative freedom er jeg heller ikke meget for på det niveau du kører med. Det er jo trods alt SønderjyskE
Jeg ved heller ikke, om det er så smart at køre med tight marking, når du spiller med zonal marking
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #26:
03 Dec 2005, 23:35 »
Citat af: AH 03 Dec 2005, 23:19
Lige umiddelbart, så er der en masse ting jeg ville rette i team instructions
Men det kunne måske også klares, ved at droppe backernes pile frem. I hvert fald på udebane
Eller synes jeg mentaly er alt for høj, og creative freedom er jeg heller ikke meget for på det niveau du kører med. Det er jo trods alt SønderjyskE
Jeg ved heller ikke, om det er så smart at køre med tight marking, når du spiller med zonal marking
Det at backerne har pile frem er fordi de næsten er bedre offensivt, end de er defensivt.
Jeg kunne sætte mentality ned, men jeg er meget i mod mindre offensivt fodbold. Det er jeg for stædig til at ændre.
Ang. Creative Freedom, så er mine spillere altså ikke helt dårlige på det punkt., men den kune selvfølgelig sættes et tak ned.
Men jeg vil da lige lege lidt med taktikken, og muligvis lave en helt nu en.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #27:
03 Dec 2005, 23:38 »
Jeg er stærk modstander af en høj closing down på ens bagerste geled. Det gør at modstanderne hurtigt kan komme forbi ens spillere og skabe overtalssituationer, derfor forholdsvis lav closing down på samtlige defensive spillere. Det betyder reelt du har mange mænd bag bolden! :-)
Derudover har jeg altid direct passing på D C'erne. :-)
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #28:
05 Dec 2005, 13:04 »
SAS Ligaen - 12. Runde
Viborg (10. plads) - SønderjyskE (9. Plads)
2. Oktober 2005
1.
Evens
X.
3.25
2.
3.25
Kampen i mod de grå mus, er en yderst vigtig kamp, som bare skal vindes. Vi ligger over dem i tabellen, og det bør ikke være helt tilfældigt. Deres mandskab er muligvis bedre end vores, men jeg tror sagtens vi kan matche dem. Desuden har jeg pillet lidt ved taktikken, og så må vi se hvordan det går.
Viborg - SønderjyskE
1-0 (0-0)
1-0 Thomas Frandsen (53)
Nej hvor brændte jeg mange chancer. Det bliver godt at Jacob Olesen er med til næste kamp. Der står i hans profil at han kun er skadet i én enkelt kamp, så det er da noget vi kan glæde os over. Næste kamp er i mod Brøndby, og det bliver da slet ikke lettere, end i dag.
SAS Ligaen - 13. Runde
SønderjyskE (10. plads) - Brøndby (6. Plads)
16. Oktober 2005
1.
5.00
X.
3.50
2.
1.53
Ganske vidst er Brøndby i en mindre krise, men at forvente at vi kan vinde i dag, er nok meget optimistik. Jacob Olesen, er stadig skadet i én dag, hvilket er meget, meget underligt. Nå, men Brøndby er stor favorittere, og vi skal derfor ud og kæmpe hårdt for pointene. Jeg har desuden lavet fuldstndig om på taktikken. Lad kampen begynde.
SønderjyskE - Brøndby
5-1 (1-1)
0-1 Morten Skoubo (13)
1-1 Rasmus Johansen (33)
2-1 Rasmus Johansen (46)
3-1 Rógvi Jacobsen (71)
4-1 Rasmus Johansen (75)
5-1 Rasmus Johansen (78)
Jacob Olesen var ikke med til dagens kamp, og det blev derfor til en plads til Rasmus Johansen. At jeg satte ham ind, fortryder jeg slet ikke. En 5-1 sejr over Brøndby, det kan ikke være bedre. Dog er Jacob Olesen stadig skadet i én dag, og jeg frygter næsten for hans helbred
.
Landspokalturnering
en - 5. Runde
Silkeborg - SønderjyskE
19. Oktober 2005
1.
Evens
X.
3.25
2.
3.25
Det gør næsten ondt. Endnu en gang er jeg uden Jacob Olesen. Endnu en gang står der at han er skadet i én dag, i hans profil. Jeg tror snart jeg sender knægten til Italien, blot for at få testet hans helbred, for han er skisme da en værre hypokond! Dagens kamp over Silkeorg skal bare vindes. Med eller uden Jacob Olesen!
Silkeborg - SønderjyskE
1-2 (1-0)
1-0 Bajram Fetai (44)
1-1 Rasmus Johansen (71)
1-2 Nicolai Wael (89)
Sådan, Nicolai Wael. Den gamle måltyv er tilbage med stil. Jeg vandt kampen som jeg forventede, og er nu videre til kvartfinalen. Der skal jeg møde Brøndby, og man kan da håbe på en gentagelse af den kamp, som vi spillede tidligere på måneden. Vi gik videre, men det var ikke uden problemer.
SAS Ligaen - 14. Runde
FC Nordsjælland (3. plads) - SønderjyskE (8. Plads)
22. Oktober 2005
1.
2.25
X.
3.20
2.
2.75
Jacob Olesen, er stadig skadet. Årets længste dag? Guderne må vide hvad der sker for knægten. Nå, men mit spil skal ikke afhænge at sådan en tøs. I dagens kamp møder jeg FC Nordsjælland, som hidtil har overrasket alt og alle, og ligger nummer 3. Vi, derimod, kæmper for at få vigtige point, og dermed ligge afstand til bunden, inden vinterferien.
FC Nordsjælland - SønderjyskE
1-4 (0-1)
0-1 Rasmus Johansen (23)
0-2 Rasmus Johansen (pen 46)
0-3 Mads Beierholm (52)
0-4 Nicolai Wael (78)
1-4 Dennis Bo Mortensen (85)
Spillerne stod nærmest i kø, for at afslutte i dagens kamp. Et syn vi sjældent har set på udebane. Min nye taktik har vidst hjulpet, og vi kan nu kigge fremad i mod toppen. Næste kamp er i mod FCK, en kamp der ikke bliver helt let. Så må vi se om Olesen, har taget sig sammen, og er klar til kampen.
SAS Ligaen - 15. Runde
SønderjyskE (7. plads) - FCK (6. Plads)
26. Oktober 2005
1.
5.50
X.
3.60
2.
1.50
Nu skulle man tro at jeg var mange point fra 1. pladsen. Men nej, jeg har skam kun 5 point derop. Så helt ringe har jeg ikke spillet. Ingen hold kan føle sig sikre på at ligge i toppen, efter denne runde. For det er ikke mange point der skiller, os og toppen. Esbjerg fB ligger i øvrigt, på en førsteplads med 5 point ned til os. Dagens kamp i mod FCK, bliver ikke let. FCK har godt nok skuffet alt, og alle, men de er stadig klasser bedre end vi er. Jacob Olesen? Ja, han er skadet.
SønderjyskE - FCK
1-0 (0-0)
1-0 Rasmus Johansen (63)
Haha. Ligaen er så tæt at jeg ligger nummer 3 efter dagens kamp, mens FCK ligger nummer 9. Men, da nogle mangler at spille, så ryger jeg nok ned som nummer 4, eller 5. Nej, hvor er det fantastisk med en sejr over FCK. Dem jeg hader så meget. Jeg har meget svært ved at få armene ned igen, men mon ikke et nederlag ville pille mine arme ned? I hvert fald er jeg meget stolt over placeringen, indtil videre.
SAS Ligaen - 16. Runde
Silkeborg (11. Plads) - SønderjyskE (5. Plads)
30. Oktober 2005
1.
Evens
X.
3.25
2.
3.25
Så tager vi endnu, en gang i mod Silkeborg. Jeg tror på en ny sejr, over Silkeborg, da vi har en stærkere trup, og mere selvtillid. Jacob Olesen? Han er stadigvæk skadet, og jeg tror simpelthen ikke han for flere kampe i denne sæson, for SønderjyskE. For til Januar skifter han til Viborg FF.
Silkeborg - SønderjyskE
2-3 (0-1)
0-1 Nicolai Wael (17)
1-1 Thomas Raun (50)
2-1 Thomas Poulsen (58)
2-2 Henrik Hansen (86)
2-3 Rasmus Johansen (89)
Puha. Der fik jeg lige reddet den til sidst. Men hvad skal jeg dog gøre til nytår, når Nicolai Wael indstiller karrieren, og Jacob Olesen skifter til Viborg? Penge har jeg mange af, men bestyrelsen stiller næsten ingen til rådighed, til indkøb. Nå, men dagens kamp vandt vi. Lidt heldigt at vi fik scoret to mål til sidst, men vi styrede faktisk næsten hele kampen.
Det var så oktober måned. I næste opdatering, vil både November, og December komme, da der kun er 4 kampe i alt i de to måneder.
Kom gerne med respons
«
Seneste Redigering: 05 Dec 2005, 13:07 af JosepGuardiola
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #29:
05 Dec 2005, 16:02 »
November/December
SAS Ligaen - 17. Runde
SønderjyskE (2. plads) - AC Horsens (12. Plads)
6. November 2005
1.
2.25
X.
3.20
2.
2.75
Dagens kamp i mod AC Horsens,
skal
vindes. Der er ingen undskyldninger. Samtidig med at jeg satte opstillingen til i dag, så je gat Jacob Olesen er tilbage fra sin skade, og er begyndt at træne. Han er dog ikke helt klar til at blive sat ind i en vigtig kamp endnu, så det venter jeg lidt med.
SønderjyskE - AC Horsens
5-0 (4-0)
1-0 Nicolai Wael (15)
2-0 Dennis Danry (19)
3-0 Thomas Gormsen (25)
4-0 Michael Christensen (32)
5-0 Peter Sand (66)
Sådan! Nu spiller vi som et tophold, og spørgsmålet er hvem der dog skal stoppe os? Fantastisk at se, at jeg ikke kun har én spiller der kan score, men mange spillere. Det betyder at jeg ikke er så afhængig af om min topscorer er med, eller ej. En fantastisk kamp, og vi nærmer os første pladsen. Kan vi nuppe mesterskabet?
Flindt-Bjerg vender hjem
10. November 2005
Ja, så er det lykkedes mig at sikre
Christian Flindt-Bjerg
. Han har i de seneste år spillet i norske, Odd Greenland, men nu ville han hjem. Jeg nuppede ham på Fri Transfer, og han kommer nu den 16 november. Jeg glæder mig til at få ham til klubben, så han virkelig kan vise sine kvaliteter.
SAS Ligaen - 18. Runde
SønderjyskE (2. plads) - OB (1. Plads)
20. November 2005
1.
4.50
X.
3.25
2.
1.66
Nummer 1, i mod nummer 2. Et dejligt topbrag. Fynboerne skal bare ned med nakke. Hvis jeg vinder dagens kamp, er jeg kun ét point bag dem, og så tror jeg for alvor på mesterskabet. Der er dog lang vej endnu. Jamen dog. Jacob Olesen er rent faktisk med til dagens kamp. Det lover godt.
SønderjyskE - OB
2-1 (2-1)
1-0 Jacob Olesen (6)
2-0 Thomas Rathe (8)
2-1 Miti (35)
Nøj, hvor var jeg presset til sidst. Men holdet stod stærkt, og vi fik en fortjent sejr med hjem. Christian Flindt-Bjerg, fik en fornem debut, ved at ligge op til Olesen's mål, og kom på ugens hold. Nu er vi kun ét point bag OB, og mon ikke en top 6 placering, er sikret? Meget skal i hvert fald gå galt, hvis jeg ryger du af top 6.
SAS Ligaen - 19. Runde
FC Midtjylland (3. plads) - SønderjyskE (2. Plads)
27. November 2005
1.
1.66
X.
3.25
2.
4.50
Vi vælter da ligefrem i storkampe. Først OB (Nr. 1), og nu FCM (Nr. 3). Men vi slog OB, så vi skal selvfølgelig også vinde i dagens kamp. Vi må betegnes som favoritter, til trods for at bookmakerne har sat FCK, som favoritter. Lad os se, om Christan Flindt-Bjerg kan fortsætte sit storspil, fra sidste kamp.
FC Midtjylland - SønderjyskE
1-2 (1-1)
1-0 Michael Hansen (18)
1-1 Rasmus Johansen (33)
1-2 Rasmus Johansen (59)
Så slog vi også FC Midtjylland, og sådan som jeg ser det, er det synd at der snart kommer en vinterpause. Det kommer til at ødelægge det hele.
. Nå men målet må være at lægge afstand til de øvrige, så jeg næsten kun har OB jeg skal hægte af efter vinterpauen. Mesterskabet er inden for rækkevidde.
SAS Ligaen - 20. Runde
SønderjyskE (2. plads) - Esbjerg fB (5. Plads)
4. December 2005
1.
2.75
X.
3.20
2.
2.25
Så tager vi i mod Esbjerg fB. Dagens kamp skal meget gerne vindes, så vi kan slutte efteråret godt af. Jeg stiller i absolut stærkeste opstilling i dag, og så må vi se om det bærer frugt. Kravet er i hvert fald en sejr, og det bør vi også få.
SønderjyskE – Esbjerg fB
0-0 (0-0)
Vi overvinterer på 2. pladsen, efter en kedelig 0-0 kamp i mod Esbjerg. Men, vi ligger a point med OB. Begge hold har nemlig 36 point. Ved årsskiftet får i en masse kedelig info, om placering i ligaen, osv. Her til sidst har jeg kun at sige: Tak for alt, Nicolai Wael, og Jacob Olesen. Held og lykke i fremtiden.
Jacob Olesen skifter til Viborg, mens Wael stopper karrieren. Begge spillere fik en halveg i dag. Jeg vil dog forsøge at få Wael tilknyttet som træner i klubben. Mere om det i næste opdatering.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »