home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  I David Moyes fodspor...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: I David Moyes fodspor...  (Læst 1582 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
I David Moyes fodspor...
« : 14 Jan 2007, 21:41 »

I David Moyes fodspor...

Skotten David Moyes har trænet stjerner som Wayne Rooney, Thomas Gravesen & Phil Neville i Everton siden hans ansættelse  i 2002.
Moyes har været loyal mod klubben og han har stræbet efter at udfordre Damiel Agger & co. for herredømmet i Liverpool. Til trods for Moyes ambitioner har klubbens placeringer i PL har været meget svingende og Everton har vel lidt af et elevator-hold, selvom det er et stykke tid siden de sidst har været i en af de lavere rækker i England.

Evertons placeringer under Moyes:

2002/2003: 7. plads.
2003/2004: 17. plads.
2004/2005: 4. plads.
2005/2006: 11. plads.

Søndag d. 2. juli 2006, kl. 09.00 offentliggjorde Evertons bestyrelssesformand Bill Kenwright, at David Moyes har forladt jobbet som manager for Everton for at få mere tid med familien. I den forbindelse blev den danske rookie Jimmy Guldager Poulsen udnævnt til afløser for Moyes.
 "Jeg har stor respekt for Moyes og jeg synes, at det er meget ærgeligt, at han stopper i Everton. Han efterlader sig et godt hold, som jeg nu har fået til opgave at bygge videre på. Jeg glæder mig meget til at komme i gang og jeg ved godt, at jeg ikke har den største erfaring med fodbold på dette niveau, men jeg nu overbevist om at det nok skal gå. Jeg håber derfor også at pressen vil være mig nådig det første stykke tid og håber at spillerne vil tage godt imod mig. Det er jo også i deres interesse at klubben klarer sig godt. Spørgsmål?"

Journalist: "I er tippet til en 10. plads.. tror du det er sandsynligt i din debut-sæsson?
Poulsen: "Det er da helt klart sandsynligt. Jeg vil da være skuffet hvis vi ikke når i top10. Mit mål er at føre Everton ud i Europa allerede fra næste sæson. Men det kræver jo som bekendt en 6. plads eller succes i enten liga-cuppen eller FA-cuppen.
Journalist: Forventer du ikke for meget i den første sæson?
Poulsen: "Det kan det godt være det måske virker sådant men som jeg har sagt tidligere synes at jeg har ikke rigtig godt hold og vi tror meget på det her.

Bill Kenwright afbryder derefter journalisten og fortæller, at det var alt for nu. Hans afslutende bemærkning er somså: "Jeg glæder personligt til at kunne præsentere nogen nye navne i løbet af de næste par uger sammen med Jimmy og, at han på bestyrelsens vegne lige igne ville slå fast at de er meget sikre i deres valg af ny manager til klubben".

Facts om Everton:
- Klubben blev grundlagt i 1878 og spiller deres hjemmekampe på Goodison Park i Liverpool hvor der er plads til 40.569 tilskuere.
- Det kan vel ikke overraske nogen, at Evertons største rival er Liverpool. Andre store rivaler er Manchester United & Championship-klubben Tranmere.
- Klubbens kælenavn er "The Toffees" eller "The Toffeemen"
- Klubbens gennemsnitsalder er på 27 år & klubben er vurderet til ca. 560 millioner (og har en gæld på 325 millioner)
- Everton har været engelske mestre hele 9 gange senest i 1987.
- Evertons seneste trofæer er fra 1995, hvor man fandt FA-cuppen samt Community Shield over henholdsvis Manchester United & Blackburn
- Andrew Johnson (ST) er den dyreste spiller i truppen med en vurdering på 92,5 milloner kroner. Sammen med James Beattie, Joseph Yobo & Tim Cahill er udgør de nogen af stjernerne på holdet. Andre store navne er Mikel Artetam, Phil Neville, Andy van der Meyde og lejesvenden fra Manchester United Tim Howard.
- Victor Anichebe (ST, 17år) er blandt de mange lovende spillere på Evertons hold. Jeg tør godt love at mange u18-spillere får deres premier league debut i denne sæson.


Min målsætning med Everton i vilkårlig rækkefølge:
- at blive i premier league
- at blive det bedste hold fra Liverpool:
- at spille europæisk fodbold hver sæson.
- at udfordre de 4 store i PL. (MAN, CHE, ARS & LIV)
- at blive en magtfaktor i såvel England & som i Europa.
-  at finde den nye Wayne Rooney i egne rækker. Wink
- at få en god økonomi.


Til sidst vil jeg lige hurtigt sige at klubben har givet mig et transferbudget på 16,2 milloner samt et lønbudget på 4,25 mill. per uge. I øjeblikket er den samlede lønregning på ca. 4.24 og en forskel på 5,13 tusinde kroner. Derfor skal der sælge nogen af de "tunge" drenge, som jeg ikke regner med at bruge alligevel.

Næste update kommer efter 3 runde i premier league og omhandler de køb/salg/leje osv. der kommer til at ske i Everton.

Jeg håber i glæder jer til næste update.. for det gør jeg. Thumbs Up

Jimmy Guldager Poulsen, Everton  crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #1: 14 Jan 2007, 21:45 »

Spændene klubvalg, glæder mig til at se hvad du kan udrette i Liverpool.
Men måske nogle billeder?
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #2: 15 Jan 2007, 08:40 »

Det ser rigtig spænende ud og jeg glæder mig til at se/hører mere fra din side.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #3: 16 Jan 2007, 19:52 »

Rigtig fedt klubvalg du har lavet her Smiley Glæder mig til at se om du kan få ført de blå fra the mersey til noget stort!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #4: 16 Jan 2007, 20:21 »

YEEEEEESSS!
En Everton blog!
Never prouder to be a blue Opstemt
Logged

Carstensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #5: 16 Jan 2007, 20:29 »

God start! Så mangler der bare en update! Opstemt
Logged



JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #6: 16 Jan 2007, 20:49 »

 Græder  Sur Skuffet Ubeslutsom Det er med stor beklagelse, at en f**king virus at tvunget mig til at formatere hele min computer og lægge alt ind på ny (også FM).. jeg har derfor mistet alle mine FANTASTISKE spil inklusiv mit ny-startede spil med "The Toffees"...

Jeg har derfor indstillet min korte blog-karierre for en periode.. tiden vil vise om jeg får mig taget sammen til at sætte en ny blog om Everton eller et andet hold... Lige nu er jeg bare pisse sur over at det er sket...!

JGP, 16/1/07,  Græder Sur

Sur SKAM JER, HVIS I TILHØRER DEN GRUPPE AF MENNESKER, SOM HACKER & LAVER VIRUSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #7: 16 Jan 2007, 20:53 »

Neeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeej, nu havde vi en blog om Everton, og så kommer en skide virus og ødelægger den fantastiske stund, neeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeej !
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #8: 16 Jan 2007, 20:56 »

Det var trælst at høre. Havde ellers glædet mig til at læse mere om dit eventyr i neverton, undskyld jeg mener Everton Smiley

Håber du vender tilbage som blog skriver og gerne med en blog om the Toffees igen Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #9: 16 Jan 2007, 21:01 »

Det var trælst at høre. Havde ellers glædet mig til at læse mere om dit eventyr i neverton, undskyld jeg mener Everton Smiley

ticked off skam dig

 Rullende Øjne
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: I David Moyes fodspor...
« Svar #10: 17 Jan 2007, 08:01 »

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010