|
Niko
Gæst
|
|
Så har jeg nok lavet mit bedste avatar nogensinde: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Dasmessi: Har lavet et med Senna  .  De er godtnok ikke ligeså så gode som RCD's, men jeg blev da fint tilfreds alligevel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Så har jeg nok lavet mit bedste avatar nogensinde:  Er virkelig i Adebayor-humør. Har nemlig også lavet et wallpaper med den store stjerne: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Kan ikke særlig godt lide hans højre arm men alt andet er godt   Hvad synes i? BUMP!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Så har jeg nok lavet mit bedste avatar nogensinde:  Den kunne godt trænge til en ramme, eller runde hjørner som du har i din nuværende avatar. Ellers er det en rigtig flot avatar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
 Also keeping it simple
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Dasmessi: Har lavet et med Senna  .  De er godtnok ikke ligeså så gode som RCD's, men jeg blev da fint tilfreds alligevel.  RCD har ikke lavet nogen til mig endnu?. Men jeg vil da gerne prøve og se hvem der er bedst?. Vil du lave Villa og Silva også?.  . Ps: Senna avaet er fedt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Allesammen: Husk nu reglerne for signaturer.
Bl.a. FMManutd og RCDs er for store.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Allesammen: Husk nu reglerne for signaturer.
Bl.a. FMManutd og RCDs er for store.
Det går du meget op i lige pludselig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det går du meget op i lige pludselig?  Selvfølgelig går jeg op i at regelsættet overholdes? Det er da ikke så underligt? Det er træls når signaturerne er kæmpestore i et debatforum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Han vil gerne være Crew prospect 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Han vil gerne være Crew prospect  Nååå - jamen jeg husker da bare dengang, hvor Gosser var mindre glad for den signaturregel og brød den med vilje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nååå - jamen jeg husker da bare dengang, hvor Gosser var mindre glad for den signaturregel og brød den med vilje...
Tror du misforstod den signatur, jeg brugte dengang.  Hvis du kigger nærmere efter, er den kun 350x105, som var max. dengang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Haha det er sguda blæret lavet  Men nok om det.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|