|
andersfa123
Gæst
|
|
Ville også lige prøve et WP:  Comments tak! BUMP!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
BUMP!!
Kunne det tænkes du gad og havde lyst til at lave sådan en med Zlatan?. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Og mange tak fordi jeg måtte bruge avaet, kie. Det er nice.  Det var så lidt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Kunne det tænkes du gad og havde lyst til at lave sådan en med Zlatan?.  Ja hvis du gir en commentar og siger hvad for et render der skal bruges 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Ja hvis du gir en commentar og siger hvad for et render der skal bruges  Det er en fed WP. Det er derfor jeg godt ku tænke mig en med Zlatan. og hvad er render?.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Det er en fed WP. Det er derfor jeg godt ku tænke mig en med Zlatan. og hvad er render?.
Hvad for et billede af Zlatan skal bruges?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvad for et billede af Zlatan skal bruges?
http://www.mcalcio.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/03/zlatan_pk_reggina_1.jpg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Hvor mange pixels skal WP'e være? EDIT: Hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikke huske hvordan jeg lavede det og har lige slettet .psd filen så det bliver lidt svært at lave desværre
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Jun 2008, 14:19 af andersfa123 »
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvor mange pixels skal WP'e være?
EDIT: Hvis jeg skal være ærlig kan jeg ikke huske hvordan jeg lavede det og har lige slettet .psd filen så det bliver lidt svært at lave desværre
1280x800. Men bare lav det alligevel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Så kom der en V2: V2:  Hvad synes i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Så kom der en V2: V2:  Hvad synes i? Den er fed udover skiften..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Er dette noget folk vil bruge i deres FM? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
 Endelig virkede det  (inspireret af Gherts)
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Er dette noget folk vil bruge i deres FM?  Ikke her. Den "firkantede" baggrund er lidt for kedelig og den hænger af en eller anden grund ikke sammen med resten af logoet. Så den burde fjernes og i stedet skal du nok bare forsøge dig med den runde udgave. Glowet på United-logoet ser heller ikke særligt fedt ud, men det er en helt anden sag. Nu er jeg heller ingen omvandrende ekspert, men det er jo blot min personlige mening. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|