home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 1293168 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12270: 18 Jun 2008, 20:02 »


Ovenpå Frankrigs flop-EM  besluttede jeg mig at sætte mit eget franske landshold som jeg synes det skulle se ud...et væsenligt stærkere og yngre hold end det der floppede. Florent Malouda er blevet byttet ud med Ribéry, da jeg synes Malouda er så elendig, at han fortjener det. Han er ihvertfald ikke ligeså god som ved VM. Govou er min højrekant fordi han faktisk spiller fint når han får chancen. Til sidst synes jeg Henry er faldet så meget i niveau, så at Trezegol fortjener hans plads. Resten af ændringerne giver sig selv.
Give a comment! Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12271: 18 Jun 2008, 20:05 »

Man Utd Kit

giv vurdering.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12272: 18 Jun 2008, 20:06 »

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12273: 18 Jun 2008, 20:43 »

Just playing around. Inspireret af ”Criminal Minds”.

(klik for fuld størrelse)
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12274: 18 Jun 2008, 20:54 »


Ovenpå Frankrigs flop-EM  besluttede jeg mig at sætte mit eget franske landshold som jeg synes det skulle se ud...et væsenligt stærkere og yngre hold end det der floppede. Florent Malouda er blevet byttet ud med Ribéry, da jeg synes Malouda er så elendig, at han fortjener det. Han er ihvertfald ikke ligeså god som ved VM. Govou er min højrekant fordi han faktisk spiller fint når han får chancen. Til sidst synes jeg Henry er faldet så meget i niveau, så at Trezegol fortjener hans plads. Resten af ændringerne giver sig selv.
Give a comment! Opstemt

Ser da meget fornuftigt ud, kunne bar egodtlige tænke mig et navn på en midterforsvar, og så en midt-midt, dem der ikke er Toulalan og Mexes Peace

Jeg synes dog at du mangler en spiller som Karim Benzema, meget gerne i angrebet ved siden af den gyldne Jve spiller, som desuden er helt klart og godt valgt Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12275: 18 Jun 2008, 20:59 »

Gallas og Flamini Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12276: 18 Jun 2008, 21:05 »

Endnu et lille eksperiment.

Kommentarer er selvfølgelig yderst velkomne.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12277: 18 Jun 2008, 21:17 »

Endnu et lille eksperiment.

Kommentarer er selvfølgelig yderst velkomne.

Virkelig fedt, Rosso. Synes du er god til at lave simple ting, som ser ekstremt godt ud. Du ggiver mig lyst til at lave nogen wp's i den stil, så det vil jeg prøve Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12278: 18 Jun 2008, 21:19 »

Gallas og Flamini Smiley

okay, jo, det ser da meget fornuftigt ud,n gd balnding mellem sultne spillere, og dem der har lidt mere international erfaring Opstemt

legede lidt med tanken om at flytte Toulalan ned på en deffensiv midt, og så rykke Nasri ned på Toulalans nuværende plads. Så smide Ribery ind på den centrale og så spille med Benzema i angrebet i stedet for Govou.
er det noget der evt falder igod smag? Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12279: 18 Jun 2008, 21:47 »

okay, jo, det ser da meget fornuftigt ud,n gd balnding mellem sultne spillere, og dem der har lidt mere international erfaring Opstemt

legede lidt med tanken om at flytte Toulalan ned på en deffensiv midt, og så rykke Nasri ned på Toulalans nuværende plads. Så smide Ribery ind på den centrale og så spille med Benzema i angrebet i stedet for Govou.
er det noget der evt falder igod smag? Opstemt
Ihvertfald ikke hos mig! Tunge Benzema viste i øvrigt ikke voldsomt meget ved EM, men hans tid kommer. Thumbs Up
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12280: 18 Jun 2008, 21:51 »

hehvorfor ikke hos dig?

sys bare de kan blive for nemme for et forsvar, med kun én angriber på topen, og mener desuden Benzema ville supplere Trezeguet rigigt godt, med hans store både løbe- og arbejdsvillighed, mens trezeguet så kan stå i feltet som den bomber han i sandhed er Opstemt
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12281: 18 Jun 2008, 22:16 »

Keep.It.Simple.Stupid:



Lærte lige at lave 3D tekst, så det skulle udnyttes! Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12282: 18 Jun 2008, 22:19 »

hehvorfor ikke hos dig?

sys bare de kan blive for nemme for et forsvar, med kun én angriber på topen, og mener desuden Benzema ville supplere Trezeguet rigigt godt, med hans store både løbe- og arbejdsvillighed, mens trezeguet så kan stå i feltet som den bomber han i sandhed er Opstemt
Det er helt rigtigt, men jeg synes stadig han er lidt for ung! Tunge
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12283: 18 Jun 2008, 22:21 »

Jeg er ikke en haj til grafik, men prøvede lige at lave mit første wallpaper Opstemt

Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #12284: 18 Jun 2008, 22:22 »

jah okay, kan jeg selvføgelig gdt se. men hvis han spilles rigtigt er han helt fænemonal, og desuden tror jeg at han med den rgtige tænding vil være mere end almindelig sulten Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 817 818 [819] 820 821 ... 894 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010