home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 44 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 1383997 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #8070: 14 Nov 2007, 20:40 »

FCK!!!!! Og det hedder Thisted FC

I ain't playin', nigga

Rossonero
Gæst

« Svar #8071: 14 Nov 2007, 20:41 »

Din lille assfucker, hvorfor har du ikke lavet en med FC ticked off ( Wink - funny )

Hov, hov - snak ordentligt Tunge Wink

Logoerne er ikke blevet lavet til den danske liga Smiley

Gosser
Manager

« Svar #8072: 14 Nov 2007, 20:42 »

Virkelig fedt og simpelt wallpaper-stil, Rossonero. Prøver selv lige at lave et, håber jeg ikke du har noget imod? Smiley

Btw, hvilket texture har du brugt? Det er ligesom om at der er nogle streger.

LosCules
Gæst

« Svar #8073: 14 Nov 2007, 20:44 »

Det er vist en gradient, der hedder transparent stripes.. Alle burde have det Wink..

eller.. Nu har Rosso jo PhotoImpact, så er ikke sikker på, om han har gradient, men transparent stripes burde virke fint i Photoshop Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #8074: 14 Nov 2007, 20:44 »

Virkelig fedt og simpelt wallpaper-stil, Rossonero. Prøver selv lige at lave et, håber jeg ikke du har noget imod? Smiley

Btw, hvilket texture har du brugt? Det er ligesom om at der er nogle streger.

Har gradient - men stregerne, er sådan nogle banner agtige noget. Kan ikke forklare.

Men tusind tak Gosser, og du er velkommen Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #8075: 14 Nov 2007, 20:56 »

Takker for wallpaper, Rossonero. Det er lir!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst

« Svar #8076: 14 Nov 2007, 20:57 »

Takker for wallpaper, Rossonero. Det er lir!

No Problem, KF. Er glad for at du kan lide det! Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #8077: 14 Nov 2007, 21:00 »

Se så er det sgu svært.. Smiley

Sig frem, hvis du skal bruge nogen, så fixer jeg dem gerne.

Så kunne du måske lokkes til, at lave en FCK iLogo? Smiley

Batigol
Manager

« Svar #8078: 14 Nov 2007, 21:02 »

Rossonero:
Synes dit er vildt flotte dine nye wallpapers. Kan du ikke fikse et med Barça? Elsker den simple stil! Opstemt KIU!

LosCules:
Den er satme flot! Virkelig fede effekter på renderet, baggrunden er der ikke rigtig noget at sige til og teksten er vel ca. 27 gange så god som min Opstemt
Ang. dit WP så kan jeg faktisk godt lide det. Lige i starten var jeg ret skeptisk, men da jeg lige kiggede ordentligt efter kunne jeg se, hvor fede effekterne på Essien og Drogba er rigtig gode! Teksten er jeg ikke så vild med, og så synes jeg det ekstra "render" i baggrunden passer dårligt ind. Virker lidt mærkeligt at der er det, og så er resten af baggrunden ellers bare ens. For ud over det ekstra render synes jeg faktisk baggrunden er ret god. Det største minus ved det er dog farverne - ved udmærket at jeg selv stinker til at vælge farverne - der IMO overhovedet ikke passer sam
men. Smiley KIU! Thumbs Up

Edit: Opdagede lige jeres indlæg på forrige side LosCules og Rossonero. Forstår overhovedet ikke, hvorfor I har kommenteret på mit indlæg, uden at kommentere på min signatur. I skriver simpelthen bare et indlæg for at fortælle mig, at det er rimelig godt, at få 2 kommentarer på en post , i stedet for også lige at smide en kommentar efter signaturen i samme indlæg? Det er faktisk to fuldkommen ligegyldige indlæg.
« Seneste Redigering: 14 Nov 2007, 21:07 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #8079: 14 Nov 2007, 21:14 »

Der var ikke et sample af iLogo, og da deres link ikke dur, kunne jeg ikke lave den samme.
Prøvede dog med en anden type logo, som hedder MOTD. Og så skulle der reklameres får FMF's SS08 modeller.

smukke trøjer Rullende Øjne
jeg kan godt lide denne stile rosso. rigtig flot og simpel.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #8080: 14 Nov 2007, 21:22 »

Rossonero:
Synes dit er vildt flotte dine nye wallpapers. Kan du ikke fikse et med Barça? Elsker den simple stil! Opstemt KIU!

LosCules:
Den er satme flot! Virkelig fede effekter på renderet, baggrunden er der ikke rigtig noget at sige til og teksten er vel ca. 27 gange så god som min Opstemt
Ang. dit WP så kan jeg faktisk godt lide det. Lige i starten var jeg ret skeptisk, men da jeg lige kiggede ordentligt efter kunne jeg se, hvor fede effekterne på Essien og Drogba er rigtig gode! Teksten er jeg ikke så vild med, og så synes jeg det ekstra "render" i baggrunden passer dårligt ind. Virker lidt mærkeligt at der er det, og så er resten af baggrunden ellers bare ens. For ud over det ekstra render synes jeg faktisk baggrunden er ret god. Det største minus ved det er dog farverne - ved udmærket at jeg selv stinker til at vælge farverne - der IMO overhovedet ikke passer sam

Edit: Opdagede lige jeres indlæg på forrige side LosCules og Rossonero. Forstår overhovedet ikke, hvorfor I har kommenteret på mit indlæg, uden at kommentere på min signatur. I skriver simpelthen bare et indlæg for at fortælle mig, at det er rimelig godt, at få 2 kommentarer på en post , i stedet for også lige at smide en kommentar efter signaturen i samme indlæg? Det er faktisk to fuldkommen ligegyldige indlæg.
FC Barcelona, the master of long comments Thumbs Up

I ain't playin', nigga

LosCules
Gæst

« Svar #8081: 14 Nov 2007, 21:22 »

LosCules:

Tak Wink.. Men mange af de kritikpunkter du nævner til wp'en var egentlig meningen.. Altså at baggrunden var meget ens.. Det skal jo heller ej være for detaljeret Wink

Ubrugeligt var det ikke. Jeg - og Rosso for den sags skyld - påpegede, at du faktisk burde være ret glad for 2 comments, hvilket faktisk er over gennemsnittet. Jeg får nu om dage ihf højst 2 kommentarer på en signatur/wallpaper, og det er endda ret sjældent, at jeg gør det.. Om det er fordi jeg - og Rosso - giver lidt hårdere comments end andre, hvilket medfører til, at folk måske begynder at kunne lide os mindre, eller om det bare er fordi, folk ikke gider, vil jeg så lade stå hen i det uvisse. Men jeg kender da nogle, der føler, de er lidt - af mangel på bedre ord - forhadte i gfx-afdelingen, fordi de kommer med lidt hårdere kommentarer.

Ubrugeligt synes jeg ihf ikke mit indlæg var Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #8082: 14 Nov 2007, 21:23 »

Nyysted, the master of short comments?

Anyway, angående din signatur, FC Barcelona, så er den utrolig fed - og teksten er blevet federe og federe igennem forbedringerne Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst

« Svar #8083: 14 Nov 2007, 21:23 »

Rossonero:

Coming right up! Smiley

Og det andet, har LosCules svaret på - hvilket jeg er meget enig i Smiley

smukke trøjer Rullende Øjne
jeg kan godt lide denne stile rosso. rigtig flot og simpel.

Ja, de meget flotte  Opstemt

Tak Smiley

Gosser
Manager

« Svar #8084: 14 Nov 2007, 21:25 »

Her er mit Rossonero-style wallpaper, med homemade logo og det hele Tunge

Sider: 1 ... 537 538 [539] 540 541 ... 894 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010