home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23532
  0 Brugere, 1350 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Ramonnub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 2103147 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5190: 09 Jul 2007, 00:14 »

Koster heldigvis også kun 7500,- DKK ca Smiley
Logged


RCD
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5191: 09 Jul 2007, 00:16 »

jap Peace Har lige arvet Tyve tusind fra min FarFar R.I.P
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5192: 09 Jul 2007, 00:20 »

Gosser gider hjeælpe med Wieght og Heigth til min Sig
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5193: 09 Jul 2007, 00:23 »

Gosser gider hjeælpe med Wieght og Heigth til min Sig

Width og height Wink

Kode:
[img width=300 height=110]http://img489.imageshack.us/img489/4530/martinsau8.jpg[/img]

Har lige arvet Tyve tusind fra min FarFar R.I.P

Sørgeligt at høre, R.I.P.
Logged


RCD
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5194: 09 Jul 2007, 00:26 »

Width og height Wink

Kode:
[img width=300 height=110]http://img489.imageshack.us/img489/4530/martinsau8.jpg[/img]

Sørgeligt at høre, R.I.P.
han døde for 2 år siden men har først arvedt noget nu  Græder
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5195: 09 Jul 2007, 13:04 »



Klik for fuld Wink
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5196: 09 Jul 2007, 13:08 »

Den er god - kan dog slet, slet ikke lide teksten og logoet Smiley
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5197: 09 Jul 2007, 13:37 »

Nogen dejlige folk, som vil lave et AC Horsens Wallpaper? Wink
Kører 1280x1024..
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5198: 09 Jul 2007, 14:06 »

Den er god - kan dog slet, slet ikke lide teksten og logoet Smiley
.. eller klubben, eller trøjen ..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5199: 09 Jul 2007, 18:57 »

V2
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5200: 09 Jul 2007, 18:59 »

Teksten er bedre, men den anden var noget bedre ang. alt andet Wink
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5201: 10 Jul 2007, 02:34 »

V2


Synes det ser underligt ud at lyset kommer nedefra når han på renderet blir' belyst oppe fra.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5202: 10 Jul 2007, 02:36 »

Så kom der lige en kreation fra mig inden jeg tar' på ferie Opstemt Josh Homme fra Queens of the Stone Age.

Klik for fuld.



Stocks:

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5203: 10 Jul 2007, 14:39 »

 Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #5204: 10 Jul 2007, 14:42 »

Så kom der lige en kreation fra mig inden jeg tar' på ferie Opstemt Josh Homme fra Queens of the Stone Age.

Klik for fuld.



Stocks:



Fed grafik nok en gang Cube Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 894 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010