|
AlexSN
|
|
Så er jeg tilbage med en update på min tegning af et faarligt uhyre.  Klik for fuld. Det er du vist lidt for god til. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Jo, det er mega fedt!  Grazie  synes forresten det er længe siden du har lagt noget op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Et nyt webdesign fra mig  bare for sjaw!  Klik. Så er jeg tilbage med en update på min tegning af et faarligt uhyre.  Klik for fuld. Det har du RIMELIG godt styr på det der!! Fandme flot arbejde! Den tegning du har lavet, bruger du sådan et "elektroniks tegnebræt" (kunne ikke lige huske hvad sådan noget hed  ) ligesom NFLming f.eks. brugte, eller bruger du bare din mus?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Det har du RIMELIG godt styr på det der!! Fandme flot arbejde! Den tegning du har lavet, bruger du sådan et "elektroniks tegnebræt" (kunne ikke lige huske hvad sådan noget hed  ) ligesom NFLming f.eks. brugte, eller bruger du bare din mus? Mange tak  Jeg bruger bare min mus, men kunne skam godt tænke mig sådan en pen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Grazie  synes forresten det er længe siden du har lagt noget op. Har du ret i, men har måske ikke lige haft den største motivation på det sidste, og så har jeg også en blog jeg passer for tiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Meget forvirende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Habset fra tråden med min historie om Zongo.
Forside Hvis der er nogen der vil forsøge sig på en forside så er de velkommen! Kravene er at forfaterens navn (Javier Gonzales Fiego) skal indgå + at forlaget skal være Pumies Production.
+hvis der er nogen der vil lave en sig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Super fed sig!!!! Tror dog den kunne være endnu federe hvis du lod "V" tegnet være v i Veto hvis du forstår.. Selvfølgelig bare min holdning, men virkelig fed sig du har lavet!! Det fortjener Troels og de andre fandme også efter alt det klasse musik de har bidraget med!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS