|
Blackhawk
|
|
Kan du ikke linke mere præcist, for jeg gider ikke til at skrive 20 indlæg på deres forum.. :/
Bare kommentér nogle signature og wallpapers. Bares skriv "Great, Awesome, Good job mate osv." 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Bare kommentér nogle signature og wallpapers. Bares skriv "Great, Awesome, Good job mate osv."  Kan du ikke bare klikke på billedet. og give link til det sted.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Kan du ikke bare klikke på billedet. og give link til det sted..  Kan du ikke bare skrive 20 indlæg?  Ej, her er den: 1 og 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Kan du ikke bare skrive 20 indlæg?  Ej, her er den: 1 og 2Hvad med de firkanter du har i baggrunden? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Hvad med de firkanter du har i baggrunden?  Det er selve billedet. Målet i baggrunden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det er selve billedet. Målet i baggrunden.
Ahh det ser godt nok fedt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Ahh det ser godt nok fedt ud.
Tak. Man kan altid komme langt med et godt billede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tak. Man kan altid komme langt med et godt billede.
Det ved jeg da godt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
PS. Du må gerne lige komme på MSN, som vi snakkede om igår.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
PS. Du må gerne lige komme på MSN, som vi snakkede om igår..  Er på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Jeg vil da godt give et bud, KF. Kigger på det i dag eller imorgen  Det ser jeg frem til :p
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Det ser jeg frem til :p
Har du evt. nogle gode/store billeder af West Ham? Kan ikke rigtig komme igang uden  EDIT: Og hvilke mål bruger du?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Apr 2007, 20:09 af Blackhawk »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Tak. Men fandt faktisk et godt selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Hvad syntes i så om denne?  Klik for fuldhvordan får du farven til at "forsvinde"(nede i venstre hjørne)
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|