|
7kfum
Gæst
|
|
Hun behøver jo ikke vide det  - medmindre hun læser med herinde selvfølgelig  Jeg sad og tænkte præcis det samme.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ikke specielt kønt. Bliv nu ikke sur - jeg snakker om effekterne  Heh, forstår jeg skam godt :-) Ideen var bare at prøve noget andet, og lege lidt med effekter. Jeg sad og tænkte præcis det samme..  Nej det gør hun ikke, men i behøver skam ikke vide mere om mit privatliv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nej det gør hun ikke, men i behøver skam ikke vide mere om mit privatliv  Vi ved mere end du tror!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lil jim
Gæst
|
|
 Lige jæn bette jæn mæ' Mattias Jonson  Må gerne tages: [center][img width=300 height=100]http://www.freeimageparking.com/files/zmz4unjmwmjytv4yc1mm.png[/img][/center] den låner jeg lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det skal du bare have lov til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Synes den er lidt for kedelig..  Som jeg skrev. kunne jeg ikke finde nogle gode (og store.!) billeder af hverken OB eller Nürnberg. Jeg syntes også selv det ser lidt tamt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
 I kan få en forbedret version senere jeg skalt il håndbold! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 I kan få en forbedret version senere jeg skalt il håndbold!  Du fandt ud af at lave overgange ? (Fortæl fortæl  ) Ellers er den fin nok måske er det grønne ikke lige min smag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Du fandt ud af at lave overgange ? (Fortæl fortæl  ) Ellers er den fin nok måske er det grønne ikke lige min smag  Jeg har brugt gradiant tool..  Men det grønne vil jeg også lave om i version 2.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg har brugt gradiant tool..  Men det grønne vil jeg også lave om i version 2..  Okay, skal prøves 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Mar 2007, 16:53 af AGF »
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Det var ellers ikke så lidt billeder.! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hej
Jeg vil gerne bestille en baggrund med Klovn og langt fra las vegas! Her er lige lidt billeder:
Du kunne ikk have bar have taget 4-5 stykker du gerne vil have på.. og ikk en hel side med dem..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Haha.. nej.. måske lidt flere end lidt billeder:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Nej for jeg ville også gerne have at billederne passede til wallpaperet..! Men måske jeg skulle bruge links næste gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|