|
Don Abramovich
|
|
Her er så mit forsøg på 1860 München. Prøvede at lave noget anderledes   [img width=325 height=110]http://img440.imageshack.us/img440/4672/mnchendi6.png[/img] Den er faktisk rigtig feed !  Good Work !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Her er så mit forsøg på 1860 München. Prøvede at lave noget anderledes   [img width=325 height=110]http://img440.imageshack.us/img440/4672/mnchendi6.png[/img] Den er dælme fed.  Det ser skide fedt ud med mærket der står på skrå...Desuden godt du har fået en ramme på. Den skal være min nye sig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Den er faktisk rigtig feed !  Good Work ! Den er dælme fed.  Det ser skide fedt ud med mærket der står på skrå...Desuden godt du har fået en ramme på. Den skal være min nye sig. Tak begge to 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Jeg skulle da også lige ha' en ny...  
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Tak begge to  Det er mig der siger tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Det er mig der siger tak  Så siger vi det  Jeg skulle da også lige ha' en ny...   Kan rigtig godt lide den. Elsker når nogen prøver at tænke "nyt" i.f.t. signature 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Kan rigtig godt lide den. Elsker når nogen prøver at tænke "nyt" i.f.t. signature  Tak ska' du ha'. Det er seføli altid fedt når nogen laver noget nyt, den her var bare en jeg lige sad og legede lidt med, tænkte ikke så meget over at det skulle være nyt. Men du har da også lavet nogen rigtig fede sig's, også med nytænkning...  KUTGW.
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Blackhawk, har du set mit ønske?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
 En med AAB i FCK Design  Den er fed AbramoBitch... (Undskyld, kunne ikke lade være...  ) Men lidt synd at man ikke kan se hele logoet i venstre side efter min mening...
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Den er fed AbramoBitch... (Undskyld, kunne ikke lade være...  ) Men lidt synd at man ikke kan se hele logoet i venstre side efter min mening... Enig med Birkedahl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvad med Birketræ (kæft hvor er den plat)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Hvad med Birke sdahl?  Nej nej nej!! Så laver jeg så et Sergio Agüero sig, og så tror jeg, at jeg gemmer det på min computer, men nej, nu er det væk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Viola min seneste kreation.  Må jeg bruge den.? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|