|
mortenbrenoe
|
|
Vil det ikke være kedeligt med det samme på dem begge?
Hmm.. WP skal jeg jo have som baggrund på min comp... så det må gerne være allerflottest  Men du må meget gerne kreere noget rigtig flot til begge ting... Creativity = 20 ? 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Hmm.. WP skal jeg jo have som baggrund på min comp... så det må gerne være allerflottest  Men du må meget gerne kreere noget rigtig flot til begge ting... Creativity = 20 ?  Ja ja, så må jeg jo bare finde på mine egne ting til sig. og avatar eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Skal lige have en ny trial, så der går nok en time før jeg har pakken klar. Håber du kan vente.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Ja ja, så må jeg jo bare finde på mine egne ting til sig. og avatar eller hvad?
Jeg er sikker på du har rutinen til at lave noget flot til sign og avatar... Avatar må gerne være med Steven Gerrard og logo. Signatur ku måske være med logo, Gerrard og Carra i en grafisk flot bombe 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Skal lige have en ny trial, så der går nok en time før jeg har pakken klar. Håber du kan vente..  Jeg kan godt vente  Hvilket program bruger du? og er det selvlært?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Han bruger photoshop, og jeg vil gætte på at han har læst tutorials 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg kan godt vente  Hvilket program bruger du? og er det selvlært? Jeg bruger CS2, og jeg er selvlært.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg bruger CS2, og jeg er selvlært..  CS2 ?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
N17
|
|
CS2 ?
Adobe Photoshop CS2 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Han bruger photoshop, og jeg vil gætte på at han har læst tutorials  Alt det jeg kan er selv lært, det er først her inden for den sidste uge jeg har læst tuts.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chapper
|
|
Da jeg i sin tid startede med PS, læste jeg først og fremmest nogle tutorials. Og det har hjulpet mig rigtig meget. Så hvis der er nogen, der vil i gang med det, vil jeg anbefale at læse nogle tutorials, hvor man gennemgår diverse værktøjer + lærer de mest grundlæggende ting.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Jeg Bruger Photoshop CS. Har aldrig læst tuts.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg kan godt vente  Hvilket program bruger du? og er det selvlært? Du får kun sig. i dag, hvis den bliver færdig. For jeg har først downloadet det ned nu.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg har ikke kunne få et nyt CS2 trial ned, ved ikke hvorfor? Så jeg skal have løst dette først så du skal regne med at det først er der om et par dage.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Man plejer ikke at kunne forny sin trial på nogen måde, så var der jo ingen mening med det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|