|
Don Abramovich
|
|
Don, dette siger jeg fordi du er bedre! Den er for enkel Don, den er god, rigtig god, men du kan gøre det bedre  Jaah.. Blev også noget pause jap værk.. Men den kan vel bruges 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg er slev Liverpool fan så det vil være mig en ære, nogen specielle ønsker?
Gerrard vil jeg tro 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Det skal være flot  Jeg ku godt tænke mig noget i retning af Gerrard i forgrunden, med Carra, Crouch, Alonso og Garcia i baggrunden som en slags vifte? Og så selvfølgelig et Liverpool logo  Med lidt grafisk lir... Kan det lade sig give sig tror du?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
 [img width=350 height=105]http://www.freeimageparking.com/files/wnodgda4wjdzi1nqmmmm.png[/img] Her mortenbrenoe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Feb 2007, 21:28 af Sorry-Manden »
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
 [img width=350 height=105]http://www.freeimageparking.com/files/hwnifyjnvlmjzijjylij.png[/img] Må gerne tages  Den har jeg af gode grunde ikke lyst til at bruge... (read: Wanker = Cantona) Har du nogensinde været inde på en anagramhjemmeside.. . Manchester United = The Nuts named Eric ... Det syns jeg er slående...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
 [img width=350 height=105]http://www.freeimageparking.com/files/wnodgda4wjdzi1nqmmmm.png[/img] Her mortenbrenoe  Det var hurtigt...  Glæder mig til at se 7kfum's signatur og så beslutter jeg mig 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
7kfum = Jeg glæder mig meget, især, til dit wallpaper  og avatar...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
7kfum = Jeg glæder mig meget, især, til dit wallpaper  og avatar... Du har sgi' også brug for et avatar  Gerrard ligner en trold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
7kfum = Jeg glæder mig meget, især, til dit wallpaper  og avatar... Det du skrev før var det til WP eller sig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Du har sgi' også brug for et avatar  Gerrard ligner en trold  Med en stor pokal over hovedet 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Det du skrev før var det til WP eller sig?
Begge dele? Hvis du kan lave det ? Så ville jeg blive en glad mand 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Mit avatar er stilfuldt Eller noget... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Men måske er det lidt for voldsomt med så mange ansigter i en lille signatur?? Ellers må du gerne gemme den idé til WP... Men kun hvis det ikk kan lade sig gøre i signaturen... 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Mit avatar er stilfuldt Eller noget...  Kan ej se hva det forestiller 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Begge dele? Hvis du kan lave det ? Så ville jeg blive en glad mand  Vil det ikke være kedeligt med det samme på dem begge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|