|
7kfum
Gæst
|
|
En anden skrift og den ville være rigtig god 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Mange tak. Har du evt. et forslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
 Feedback?  (Tryk for fuld størrelse) Det er godt, og så gør det heller ikke noget at det er med verdens bedste spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Mange tak. Har du evt. et forslag?  Hmm... måske en Dragonfly MF.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Hmm... måske en Dragonfly MF..  Som kan findes hvor? Har kigget på dafonts.com.  Det er godt, og så gør det heller ikke noget at det er med verdens bedste spiller  Tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Godt nok en syg font  . Hvad hedder den? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Thx. Men man kan næsten ikke se hvad der står. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Er der nogen der vil være så rare at lave en sig med FC Bayern til mig. Og gerne en kode så jeg kan få den ind på sitet også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Det er målene der er gale..  skal være width=350 height=105
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
[img width=350 height=105]Link til billed[/img] Sådan skal det se ud.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Altså jeg har inde fra photoshop valgt 325x108. Kan det ødelægge det så meget?
Det er herinde på FmF den er gal  Gå und under din profil, derefter derhen hvor du smider din sig. ind. Kig så i koden. Der står [img]link osv. Der skal stå [img width=530 height=105]link osv. Vis det var forståeligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Tusind tak for hjælpen, nu kan så bedømme min sign. Som jeg ikke personligt synes er noget vidunder.. Jeg har ikke den der "Wauw" effekt  Men bedøm mig som den nybegynder jeg nu er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Tusind tak for hjælpen, nu kan så bedømme min sign. Som jeg ikke personligt synes er noget vidunder.. Jeg har ikke den der "Wauw" effekt  Men bedøm mig som den nybegynder jeg nu er  Den er rigtig flot for en nybegynder. En af de ting der trækker ned for mig er at Rooney "flyder i luften". Han skulle rykkes lidt ned så det ser ud som om han kommer op fra rammen. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|